quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Oh ga door! Ik zit me hier toch afteberen, met mijn grote genotsknots in mijn handen.
....wat denk je zelf, volgens mij ben je echt fokking lelijk
Gatvedamme nu zou ik dr echt niet meer doen ..quote:
Whehehehhehehehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven hoor,
maar TERING wat ben jij foltering lelijk dude!
Ze hadden jou beter kunnen terugstoppen
jong of niet! Bleergh
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]wat denk je zelf, volgens mij ben je echt fokking lelijk
Neuj, anders zou ik nooit kritiek op iemand mogen leveren. Maar ik oordeel niet over mijzelf, dat laat ik de mooie dames doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef magge het volgende:
[..]
![]()
Your reactions are a reflection of your own satisfaction.
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, dat deed zo'n chick uit mn klas ook altijd. Een keer hadden een mattie van me en ik ons huiswerk niet nagekeken. Je moest het altijd nakijken en verbeteren nadat je het had gemaakt, dus kregen we strafwerk.
Zo'n sletje de achter ons zat had het zelfs niet eens gemaakt, maar toen rekte ze zich een keer overdreven uit, waarbij ze opzetteljk haar borsten wat meer naar voren liet komen en toen zei die vieze ouwe man: "Oh ja is niet erg, zorg maar dat je het de volgende keer hebt".
Wij:.
Heequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven hoor,
maar TERING wat ben jij foltering lelijk dude!
Ze hadden jou beter kunnen terugstoppen
jong of niet! Bleergh
[ afbeelding ]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hee![]()
Dat kan helemaal niet![]()
Dat is die ene.. ehm
Die van tv !![]()
Dat is geen Fokker
Die ligt zelfs al klaar in de skullfuck-positie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm, van dit soort topiques krijg ik altijd zin om weer lekker te fappen
Die vrouw van je in dat bloemetjesgordijn is veel aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?
[ afbeelding ]
Euhhhhh.................... neequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen kom op jullie kunnen toch wel een beetje inkijk negeren als het er om draait?
Mmm.. Je hebt wel iets erotisch moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar waarom zou ik?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen kom op jullie kunnen toch wel een beetje inkijk negeren als het er om draait?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
En toen was mn toetsenbord witquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:06 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff....je zou het er warm van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |