Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg als mannen naar mijn borsten kijken
Zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruiken
Ik heb wat studiemateriaal nodig.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
eensch, hier met die vleeswaren zodat wij keurmeesters onze blik op kunnen werpen en een gradatie eraan mogen gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wat studiemateriaal nodig.
Zo FOK!quote:
Dat oma plaatje is echt sneuquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef dvr het volgende:
Voor niet minder dan vierenzestig al dan niet opzettelijke gevallen van "inkijk" beveel ik in uw belangstelling aan mijn publicatie van 22 augustus 2006 alhier op het forum. Misschien zit uw zusje er ook tussen, en anders uw oma wel.
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Als het maar lekkere mannen zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef magge het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?![]()
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.quote:
Wat zeg je nou precies.?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.![]()
Mannen-garpjequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:26 schreef -moppie- het volgende:
Wat zeg je nou precies.?
-MELD-quote:Ik zeg alleen dat ik het niet erg vind als mannen naar mijn tieten kijken ALS het maar lekkere mannen zijn
Maarre, die onthouden we even.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het altijd maar sneu als je op die manier aandacht wil trekken.
Hey, jou kom ik overal tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het altijd maar sneu als je op die manier aandacht wil trekken.
Ik ook dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ineens?Ik was een weekje gebanned, als je dat bedoelt?
quote:
Wanhopigquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Nou dan, tja... laat maar zien dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oké,
Hierbij mijn bijdrage aan dit tietentopicAmagad, instant bobbel, brb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.Zeker wel de fiets extra duur verkocht daardoor?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Twee jaar terug kwam er een studentje een fiets kopen bij mij.
Ik in de snelligheid snel wat aangetrokken, geen blik in de spiegel geworpen, en hij was er al....
Vaag was ik mij bewust van zijn intense blikken richting mijn boobs...maar ik stond er niet zozeer bij stil.
Hij ging weg en eindelijk keek ik in de spiegel en zag dat ik de meest geile outfit ever had aangetrokken, nml een strak hemdje, met daaroverheen een nog strakker hesje inclu rits die openpuilde, waarbij mijn boobs echt enorm huge leken...het was hilarisch!!!!!
Echt zo van PUIL PUIL look at me..en dit niet bewust ofzo hoor...echt niet
Minst geloofwaardige post van de maand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik in de snelligheid snel wat aangetrokken, geen blik in de spiegel geworpen, en hij was er al....
Vaag was ik mij bewust van zijn intense blikken richting mijn boobs...maar ik stond er niet zozeer bij stil.
Hij ging weg en eindelijk keek ik in de spiegel en zag dat ik de meest geile outfit ever had aangetrokken, nml een strak hemdje, met daaroverheen een nog strakker hesje inclu rits die openpuilde, waarbij mijn boobs echt enorm huge leken...het was hilarisch!!!!!
Oh ga door! Ik zit me hier toch afteberen, met mijn grote genotsknots in mijn handen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
More plsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |