Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg als mannen naar mijn borsten kijken
Zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruiken
Ik heb wat studiemateriaal nodig.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
eensch, hier met die vleeswaren zodat wij keurmeesters onze blik op kunnen werpen en een gradatie eraan mogen gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wat studiemateriaal nodig.
Zo FOK!quote:
Dat oma plaatje is echt sneuquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef dvr het volgende:
Voor niet minder dan vierenzestig al dan niet opzettelijke gevallen van "inkijk" beveel ik in uw belangstelling aan mijn publicatie van 22 augustus 2006 alhier op het forum. Misschien zit uw zusje er ook tussen, en anders uw oma wel.
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Als het maar lekkere mannen zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef magge het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?![]()
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.quote:
Wat zeg je nou precies.?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.![]()
Mannen-garpjequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:26 schreef -moppie- het volgende:
Wat zeg je nou precies.?
-MELD-quote:Ik zeg alleen dat ik het niet erg vind als mannen naar mijn tieten kijken ALS het maar lekkere mannen zijn
Maarre, die onthouden we even.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het altijd maar sneu als je op die manier aandacht wil trekken.
Hey, jou kom ik overal tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het altijd maar sneu als je op die manier aandacht wil trekken.
Ik ook dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |