waarom hangt monique smit in een bushokje?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Laat ik daar net een foto van hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Laat ik daar net een foto van hebben
[ afbeelding ]
quote:
die cleavage kan je ook echt niet laten natuurlijkquote:
Sorry, ik kan niet Nederlands.quote:
Bijna kerst, cadeau tip als je er niet tegen kan!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe collumn te lezen met daarin deze quote:
[..]
En mijn vraag is dus, is dit echt zo?
Wat die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf na!
Lol, ik wordt helemaal gek ja.. Al die vrouwen, al die tieten. Schiet mij maar dood.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna kerst, cadeau tip als je er niet tegen kan!![]()
[ afbeelding ]
of uiteraard:
[ afbeelding ]
Terwijl ze bier halen..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef remlof het volgende:
Dat soort vrouwen ben ik dankbaar, niets zo lekker om te zien als een welgevormde boezem
Dat weet ik, moppie.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Wij vrouwen kijken ook altijd naar de grootte van de bobbel in jullie broek hoor!
Zo'n bobbel is toch wat moeilijker uitgebreid te bekijken dan een paar tetten.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Wij vrouwen kijken ook altijd naar de grootte van de bobbel in jullie broek hoor!
je moet niet kijken, je moet zuigenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Sjibble het volgende:
Wie heeft de ballen om er wat van te zeggen? Zoals "mooie inkijk"
""
"Alsof je het perongeluk doet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |