abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 12:00:20 #1
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63341432

Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

• An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland

The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

• Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

IGN Footage...

Meer

• Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Official sites

• World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

News and general sites

Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

Item databases

Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

Media sites

Warcraft Movies
    WoW Radio

Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

Overig

• Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

More Fansites

Zones

Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70

Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

• Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

A live-action Warcraft motion picture is under development.

In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.

Klik hier voor de userlijst.

Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

Deze OP is hier te vinden.

Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

WoW Topic #182: Stop eens met fruit gooien. Link naar het vorige topique.
  • Op elke fokker past een bril.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:02:09 #2
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63341467
    Wtf is er trouwens met de wiki gebeurt iemand had niks te doen
    Op elke fokker past een bril.
    pi_63341539
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef Catch_me het volgende:
    Wtf is er trouwens met de wiki gebeurt iemand had niks te doen
    Wat is er dan ?
    Don't think, be sure!
      woensdag 19 november 2008 @ 12:05:01 #4
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63341542
    <TVP>
      woensdag 19 november 2008 @ 12:06:05 #5
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63341572
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Wat is er dan ?
    http://wiki.fok.nl/index.php?title=WowtopicOpeningspost&action=history
    En dan de bovenste 4 kijken
    pi_63341580
    tvp
      woensdag 19 november 2008 @ 12:07:40 #7
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63341613
    Servers down tot 13.00.

Mooi even tijd om de nieuwe Knight Rider te checken _!
      woensdag 19 november 2008 @ 12:08:38 #8
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63341635
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef kipknots het volgende:
    Zelf vind ik het nogal matig dat je veel van die addons standaard bij raids nodig bent. Ik had het liever gehad dat ze niet bestonden en dat blizzard de gevechten zou bouwen rond de standaard UI. Ik gebruik zelf ook liever weinig addons (heb nu enkel een aantal eenvoudige unit frames/action bars/map addons, voornamelijk om wat ruimte op het scherm te besparen).

Iets als quest helper gebruik ik zelf ook niet, ik zoek liever zelf de quests uit. Als dat echt een probleem is dan zoek ik het wel online op. Vind het over het algemeen wel meevallen hoe moeilijk dingen te vinden zijn, al kan dat ook komen doordat ik ffxi gespeeld heb waarbij vaak de enige manier was om uit te vinden hoe quests nou daadwerkelijk gedaan moest worden was door online te kijken. En de sites kwamen meestal aan de oplossingen door data minen
    Inderdaad, ik gebruik vaak wat UI addons om zo 't zo klein mogelijk te maken, ik weet nog dat ik op mijn oude UI bij mijn mage, enkel twee kleine balkjes had met wat buffs en mana drinks, de rest was hidden en gebind.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:09:13 #9
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63341647
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Catch_me het volgende:
    Servers down tot 13.00.

Mooi even tijd om de nieuwe Knight Rider te checken _!
    Nieuwe?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63341673
    Schiet eens op pikservers. Voor niks om 11 uur opgestaan .
      woensdag 19 november 2008 @ 12:11:14 #11
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63341709
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef magge het volgende:

[..]

Nieuwe?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:13:02 #12
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_63341752
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
    Schiet eens op pikservers. Voor niks om 11 uur opgestaan .
    Idd ik wil ook speulen.
    Minds are like parachutes. They only function when open.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:13:59 #13
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63341782
    Wat gebeurt er nou eigenlijk tijdens server onderhoud?
    Zo lang hoeft dat toch niet te duren om alles beetje op te schonen enzo? Of zie ik dat verkeerd :s
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 19 november 2008 @ 12:15:00 #14
    177114 Demon_Hunter
    pi_63341804
    Ik heb mn poppetje in de lijst gezet
    pi_63341984
    Verheug me zo erg op de kersttijd, heb ik lekker 2 weken vrij, 2 weken aan één stuk door wow
    pi_63342140
    LET ME IN!

Ik wil spelen!

Vanochtend veel te vroeg wakker geworden voor mijn laatste dag vakantie. Kutdroom...
    pi_63342145
    quote:
    Mjah spam ofzo, eenofander onsamenhangend bericht met wat links erin.
      woensdag 19 november 2008 @ 12:31:11 #18
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63342280
    Ik niet spelen!

Jullie niet spelen!

pi_63342447
    Tsja, normaal zit ik nu op het werk ook vrije mensen uit te lachen. Misschien verdien ik het wel
      woensdag 19 november 2008 @ 12:48:09 #20
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63342735
    Realms down tot 15.00
    I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
    pi_63342788
    Ik ga vanavond denk ik ook niet spelen. Ik zie dit weekend weer wel ofzo. :-P
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_63342811
    Lekker.. Wat een kutactie, ik wilde vandaag 80 bereiken. Gaat een stuk lastiger worden zo.
    pi_63342877
    Tja ... de perfecte addon combinatie heb ik nog niet gevonden. Het is echter niet zo dat mijn scherm helemaal vol geprakt zit, maar er zijn een paar dingetjes die ik toch wel handig vind. Als Fury Warrior wil je zo dicht mogelijk tegen de tank aan zitten qua threat, Omen laat dat goed zien. Als ik 1 of 2 klappen moet krijgen van een baas, dan ben ik of dood, of bijna dood. En levert weer stress op voor de tank. BigWigs is gewoon makkelijk, verder heb ik nog Recount, die bijhoud wat ik aan dps doe, en NaturEnemyCastBar om zo efficient mogelijk te interrupten. En Ora2 is ook makkelijk, je kunt zo makkelijk hetzelfde target aanklikken als de MT of OT's, break je geen CC's per ongeluk ofzo en krijg je ook geen mob op je dak ineens.

Zonder die dingen zou ik toch niet zo goed kunnen presteren als dat ik nu doe hoor
    pi_63342903
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
    Lekker.. Wat een kutactie, ik wilde vandaag 80 bereiken. Gaat een stuk lastiger worden zo.
    Inderdaad. Kut zootje weer, ik had ook gedacht lekker vroeg te kunnen spelen...
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_63342919
    Servers down tot 15:00.

Ben weer unbanned, trouwens!
      woensdag 19 november 2008 @ 12:57:12 #26
    177114 Demon_Hunter
    pi_63342934
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Civilian het volgende:
    Realms down tot 15.00
    Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?
      woensdag 19 november 2008 @ 12:57:38 #27
    177114 Demon_Hunter
    pi_63342943
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:57 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?
    Godverdomme zeg ... lees het net ... WTF ...
      woensdag 19 november 2008 @ 12:58:22 #28
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63342960
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Civilian het volgende:
    Realms down tot 15.00

Dat zal je leren om vrij te nemen op woensdag!
    pi_63342976
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
    haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertje
    pi_63342986
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef magge het volgende:

Wordt leuk als ze dat " dual " spec gaan introduceren..
    Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?

Btw, ik heb m'n foto's van onder Drek'thar maar even op m'n eigen site gepleurd, ziet er vaag uit!
    pi_63343036
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?

Btw, ik heb m'n foto's van onder Drek'thar maar even op m'n eigen site gepleurd, ziet er vaag uit!
    Niet helemaal eens. Als je normaal tankt met je guild raids en dan heel af en toe als DPS meegaat dan heb je toch echt wel zelfde prio als de dan-tanks op Warr tank items, mag ik hopen? Bij mij iig wel.

Ik ben (op 70) vaak genoeg mee gegaan als kittyDPS, en ik rol net zo hard op armor cloaks/trinkets/andere tank gear.
    pi_63343037
    tvp'tje maar
    Doe eens niet.
    pi_63343095
    ff 2 pics, er is toch geen fuck te doen...

woensdag 19 november 2008 @ 13:06:49 #34
    177114 Demon_Hunter
    pi_63343174

Vond dit wel een mooie.
    pi_63343193
    Damn hitte je pet daar voor 2004? :|
      woensdag 19 november 2008 @ 13:09:15 #36
    177114 Demon_Hunter
    pi_63343229
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef Elmowan het volgende:
    Damn hitte je pet daar voor 2004? :|
    Das een quest... dan bestuur je die mamoet.
    pi_63343243
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef CittaR het volgende:

[..]

haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertje
    Haha ik precies hetzelfde. Ben 78 en zit op 48% ofzo. Word idd ook wat later dan denk ik, want wil het nog wel halen vandaag . En toch morgen vrij .
    pi_63343338
    Een pareltje, uit me eerst dag in northrend gemaakt

de positie van hem was bugged tijdens het gevecht, op die foto isiie dead
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63343413
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Een pareltje, uit me eerst dag in northrend gemaakt

[ afbeelding ]

de positie van hem was bugged tijdens het gevecht, op die foto isiie dead
    Free Willy
    pi_63343556
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef VatosLoco het volgende:
    Verheug me zo erg op de kersttijd, heb ik lekker 2 weken vrij, 2 weken aan één stuk door wow
    Jij weet het!
      woensdag 19 november 2008 @ 13:22:14 #41
    177876 Maruna
    A Full Shipment of Failure
    pi_63343600
    eindelijk een topic gevonden om blizz te bashen... damn tot 1500 niets

en de forums van blizz zelf zijn meer offline dan online atm...
    If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
    Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
    pi_63343618
    Volgende week lekker een weekje vrij! Lots of catching up to do! *72*

Ik vermaak me kostelijk in de Howling Fjord kwa graphics en quests.
    Wat vinden jullie de mooiste zone van heel Northrend.
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    Casual MMA fan :')
    pi_63343715
    Zul'Drak is echt cool. Maar Howling Fjord is ook erg vet idd, veel mooier dan Borean Tundra vond ik.
    pi_63343734
    Eerste realms gaan up zie ik.. werd tijd.
    -
    pi_63343768
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:

Dragonblight tot zover.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63343780
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:

Ik heb tot nu toe Howling Fjord, Dragonblight, Grizzly Hills, Zul'drak helemaal afgemaakt. En ben net bezig in Sholazar Basin.

Wat ik tot nu toe het mooiste gebied vind is denk ik toch Howling Fjord. Dat komt omdat het zo groot aanvoelt en verschillende sferen zijn. Direct daarna, of zelfs even mooi is ook Grizzly Hills. Ik vond het daar echt vet om te questen.

Meeste mensen die ik dezelfde vraag heb gesteld vonden Sholazar Basin tot nu toe het mooist. Het is ook wel mooi, maar het heeft geen Northrend sfeer voor mij.
      woensdag 19 november 2008 @ 13:33:16 #47
    177114 Demon_Hunter
    pi_63343917
    Sowieso is alles beter dan tbc...
      woensdag 19 november 2008 @ 13:34:53 #48
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63343963
    Ben nu nog druk bezig in dragon blight, heb er 45 quests opzitten daar nu . Vind ze daar eerlijk gezegt toffer gaan dan in howling fjord ben daar wel redelijk snel weg gegaan.
    phluphy for president!
    pi_63344052
    Ik vond Dragonblight juist erg saai. Te lange, uitgestrekte vlaktes met niets en het kwam een beetje leeg op me over. Grizzly Hills vond ik ook erg vet idd, deed me echt denken aan zo'n Canadees bos oid, met van die beren en zalm en shit.
      woensdag 19 november 2008 @ 13:41:31 #50
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63344146
    The Barrens natuurlijk!!
    pi_63344194
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
    Sowieso is alles beter dan tbc...
    Dat dus!
    Don't think, be sure!
    pi_63344205
    Yay, Turalyon is weer up.
    pi_63344301
    Kvind overigens die Zeehond faction npc dudes slightly irritant!

Je kan zeg maar als je op zo'n faction npc de hele tijd klikt hun boos maken, maar door al die langzame quotes duurt het echt een eeuwigheid voordat je hun pissed maakt!
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    pi_63344412
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef incognitoomuch het volgende:
    Kvind overigens die Zeehond faction npc dudes slightly irritant!

Je kan zeg maar als je op zo'n faction npc de hele tijd klikt hun boos maken, maar door al die langzame quotes duurt het echt een eeuwigheid voordat je hun pissed maakt!
    Omg dat wist ik helemaal niet. Fucking grappig man . Na een tijdje "you're getting on my nerves" terwijl het zo mooi begon met "good day to you!".
      woensdag 19 november 2008 @ 13:57:25 #55
    84926 WyriHaximus
    pi_63344552
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik vond Dragonblight juist erg saai. Te lange, uitgestrekte vlaktes met niets en het kwam een beetje leeg op me over. Grizzly Hills vond ik ook erg vet idd, deed me echt denken aan zo'n Canadees bos oid, met van die beren en zalm en shit.
    De vlakte zelf is niet boeiend die stukjes daar in met van alles er in juist wel .
    phluphy for president!
    pi_63344588
    Ja die dragonshrines ofzo zijn wel weer erg cool. Ineens zo'n stukje tropisch groen met kleurige planten tussen al dat ijs.
      woensdag 19 november 2008 @ 14:01:36 #57
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63344676
    Gisteravond naar 79 gedinged en in Icecrown begonnen.

Ben blij dat ik toch lekker 'misbruik' heb kunnen maken van de inflatie toen wotlk uitkwam lol
    Cobalt ore ging voor 230G per stack de deur uit, waardoor ik nu lekker in de slappe was zit.
    Ben er wel achter dat epic flying wel erg gewenst is in Storm Peaks.. Je moet d'r erg veel en ver vliegen voor bepaalde Q's
    pi_63345327
    hmmh schraal... Ik zit nu op de 1500g maar kverwacht een inmens belachelijk bedrag wat ik moet neerleggen om weer te kunnen vliegen... Lange leve hours of dead minded farming... -_-
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    pi_63345912
    1000g is het, dat cold weather flying.
    pi_63346401
    Wat is nou een server met veel Nederlanders? Ik zit nu met mijn DK op Twisting Nether maar iedereen die ik kon is verdwenen tijdens mijn afwezigheid.
    pi_63346839
    Twisting Nether is ook gewoon een vrij slechte server, als je alliance speelt (no offense). Het was te moeilijk groepen te vinden, en PUG schoot het ook voor geen meter op (terwijl Grim Batol BT PUG'de). Heb dus nog geen spijt van de transfer
      woensdag 19 november 2008 @ 15:20:17 #62
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63346895
    Ik speel eigenlijk het liefst met zo weinig mogelijk Nederlanders. Altijd als ik in een raid/pug met Nederlanders zit gaat het weer fout door dat arrogante volk
    pi_63347000
    Hmm, heb liever ook geen nederlandse guild. Want dan kan ik niet meer m'n engels oefenen.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63347011
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef DjNivek het volgende:
    Twisting Nether is ook gewoon een vrij slechte server, als je alliance speelt (no offense). Het was te moeilijk groepen te vinden, en PUG schoot het ook voor geen meter op (terwijl Grim Batol BT PUG'de). Heb dus nog geen spijt van de transfer
    Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.

Ben zelf ook ally, zit in een guild met veelal zweden (zijn er genoeg te vinden op deze server) denk er zelf ook over om te transferen, weet alleen niet waarheen.
      woensdag 19 november 2008 @ 15:24:29 #65
    84926 WyriHaximus
    pi_63347028
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
    Ik speel eigenlijk het liefst met zo weinig mogelijk Nederlanders. Altijd als ik in een raid/pug met Nederlanders zit gaat het weer fout door dat arrogante volk
    Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na dan .
    phluphy for president!
    pi_63347870
    Net voor het eerst gevlogen in NE. Leve cold weather flying (maar zwemmen in ijskoud water is geen probleem..)
    pi_63348095
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na dan .
    Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..
    Dat onder vind ik zelf ook wel is hoor..
    Bijv laatst nog in BF..

Kerel geet de healer uitschelden omdat die dood gaat door die mines
    Terwijl die dus helemaal niet de MT is en hij moet die dingen gewoon ontwijken..

Dus toen was de healer opeens noob etc..
    Don't think, be sure!
      woensdag 19 november 2008 @ 16:06:11 #68
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_63348284
    meeleespost
    Klap eens in je handjes.
    pi_63348289

Arme kip

En idd, veel Nederlanders die ik tegen kom zjn arrogant en irritant, maar er zitten ook genoeg relaxte tussen
    pi_63349623
    Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!

1000 (225 skill)
    5000 (300 skill)
    1000 (Cold Weather)
    950 (DK mount)

LOVELY!
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
      woensdag 19 november 2008 @ 17:07:33 #71
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63350087
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 06:59 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je moet 'm laten maken door een engineer.
    No shit . Mijn gnoompje.
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 00:37 schreef stbabylon het volgende:
    Met zijspan is Horde

Ik moet nog van 1342/21000 revered naar exalted, van level 76,5 naar 80 en van 418 engineering naar 450.

En dan nog iets van 12,5k aan mats farmen, maar dan heb ik er één

eh.. correctie... 20k aan mats. waarvan je 12,5k MOET neerleggen bij een vendor.
    20 k , Ik zit nu op 3,5k oid. Dat is wel erg veel voor een mount voor de heb >,< . De epic engi flying mount heeft me maar iets van 1k gekost. Maar goed misschien zit ik al wel rond de 10k op 80 .
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef kipknots het volgende:
    Zelf vind ik het nogal matig dat je veel van die addons standaard bij raids nodig bent. Ik had het liever gehad dat ze niet bestonden en dat blizzard de gevechten zou bouwen rond de standaard UI. Ik gebruik zelf ook liever weinig addons (heb nu enkel een aantal eenvoudige unit frames/action bars/map addons, voornamelijk om wat ruimte op het scherm te besparen).
    Die goede oude tijd dat Omen en dat soort spul nog niet bestond en je puur op gevoel speelde . Overigens zit er nu ook een ingebouwde threatmeter in WotLK, dus Omen e.d. is nu tamelijk overbodig.
    pi_63350287
    Die spectral tiger is ook vet.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      woensdag 19 november 2008 @ 18:40:47 #73
    84926 WyriHaximus
    pi_63352172
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..
    Dat onder vind ik zelf ook wel is hoor..
    Bijv laatst nog in BF..

Kerel geet de healer uitschelden omdat die dood gaat door die mines
    Terwijl die dus helemaal niet de MT is en hij moet die dingen gewoon ontwijken..

Dus toen was de healer opeens noob etc..
    Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritant . Trouwens 2GB er bij en nergens meer wachter met laden het loopt nu zo soepel als maar kan !
    phluphy for president!
    pi_63356298
    Ik ben nu bijnaaaaaaaaaa heel erg bijna level 73
    Nogal drukke baan enzo dus soms geen energie om te spelen na mijn werk
    Ga ik van het weekend wel inhalen dan red ik vast de 75 wel
    pi_63361908
    80 .
    pi_63362042
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
    80 .
    Gz!

Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
      woensdag 19 november 2008 @ 23:57:09 #77
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_63362386
    tvp
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_63362676
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritant . Trouwens 2GB er bij en nergens meer wachter met laden het loopt nu zo soepel als maar kan !
    Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.

WoW gebruikt dan ook een GIGABYTE geheugen! Gaat nergens over zeg! Maar ja, dan maar 4 GB ipv 2 GB. Of had je geen 2 GB? Had ik even gemist

Iemand m'n foto's al bekeken van Drak'Tharon?

74.5 btw, vandaag alleen even een paar questjes gedaan, en een rondje Old Kingdom. Best geinig, maar wel de minst leuke instance die ik tot nu toe heb gedaan.
    pi_63363001
    Speelt er nog iemand op de nieuwe server Azuremyst (horde kant)? Ben daar opnieuw begonnen als Druid (Bones). Inmiddels level 67 aangetikt, dus kan dit weekend Northrend in

Is wel leuk zo'n nieuwe server met meer level 5 spelers dan level 50+ ers...D'r is geen kip in de Outlands (man of 20 totaal ofzo aan Horde kant en nog een mannetje of 30 in Northrend nu. De overige paar duizend spelers zitten nog in Stranglethorn of Durotar
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_63363234
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Gz!

Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
    Wie gaat het roepen?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63363901
    Zooo, eindelijk aan men paladin begonnen

Wordt denk ik een healslet.
      donderdag 20 november 2008 @ 01:47:09 #82
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63363944
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
    [ afbeelding ]

Arme kip

En idd, veel Nederlanders die ik tegen kom zjn arrogant en irritant, maar er zitten ook genoeg relaxte tussen
    Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_63363979
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.
    Zal ik je wat zeggen:

Afgezien van WoW doe ik me op elke andere game voor die ik online speel als een Brit Echt, soms zijn Nederlanders online om te huilen
    Mods met een x zijn tof.
      donderdag 20 november 2008 @ 03:14:23 #84
    117776 OFfSprngr
    pi_63364517
    76
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
    pi_63364553
    In het begin heb ik op Bloodscalp en Trollbane gespeeld, daar stikte het van de Nederlanders en ik heb nog nooit ergens last van gehad eigenlijk.

De echt irritanten waren de hongaren, te herkennen aan gebrekkig engels + HUN in hun guildnaam EN nick.
      donderdag 20 november 2008 @ 03:29:54 #86
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63364606
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef OFfSprngr het volgende:
    76
    Wat hij zegt.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63365076
    Wie kan er al een portal naar Dalaran maken ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63365091
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Knipoogje het volgende:
    Speelt er nog iemand op de nieuwe server Azuremyst (horde kant)? Ben daar opnieuw begonnen als Druid (Bones). Inmiddels level 67 aangetikt, dus kan dit weekend Northrend in

Is wel leuk zo'n nieuwe server met meer level 5 spelers dan level 50+ ers...D'r is geen kip in de Outlands (man of 20 totaal ofzo aan Horde kant en nog een mannetje of 30 in Northrend nu. De overige paar duizend spelers zitten nog in Stranglethorn of Durotar
    Ben zelf aan de Alliance kant begonnen op die server.
    Nu lvl 48 Paladin (Devilly) en het is inderdaad heerlijk om weer eens groepen te kunnen vinden voor low-lvl en tevens als iets voor loopt op de grote meute alles zonder problemen direct kam doen. Dus niet wachten wanneer een bepaalde mob gecamped wordt.
    pi_63365154
    uuh ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 20 november 2008 @ 06:59:36 #90
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63365169
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 06:53 schreef drumstickNL het volgende:
    uuh ?
    Wat geef je toch altijd een inhoud aan je posts.
    pi_63365616
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.

Ben zelf ook ally, zit in een guild met veelal zweden (zijn er genoeg te vinden op deze server) denk er zelf ook over om te transferen, weet alleen niet waarheen.
    Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
      donderdag 20 november 2008 @ 08:25:31 #92
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63365675
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Gz!

Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je .
      † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 08:30:15 #93
    34726 Fratz
    Max
    pi_63365712
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
    Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!

1000 (225 skill)
    5000 (300 skill)
    1000 (Cold Weather)
    950 (DK mount)

LOVELY!
    oh damn dat meen je, had ik helemaal niet over na gedacht, shit man
    dat word grinden dus.. (en dat terwijl ik al te lui was om voor mijn 4 level 70's een epic mount te grinden)
    There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
      donderdag 20 november 2008 @ 08:37:04 #94
    84926 WyriHaximus
    pi_63365767
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.

WoW gebruikt dan ook een GIGABYTE geheugen! Gaat nergens over zeg! Maar ja, dan maar 4 GB ipv 2 GB. Of had je geen 2 GB? Had ik even gemist

Iemand m'n foto's al bekeken van Drak'Tharon?

74.5 btw, vandaag alleen even een paar questjes gedaan, en een rondje Old Kingdom. Best geinig, maar wel de minst leuke instance die ik tot nu toe heb gedaan.
    Had eerst 2GB, en wow pakte toen 1GB in het ram en de rest in de swap (op de zelfde HDD waar de data vandaan komt ), dus ging de HDD als een gek te keer. Omdat wow maar dan 1GB nodig heeft bij mij nu. Gister 2GB er bij geprikt (4GB in totaal nu dus alhoewel het lijkt dat ik maar 3.3GB kan gebruiken 32bits OS duh ) en wow schoot gelijk naar de 1.2GB/1.5GB aan wat i in het geheugen zetten. Hij stottert dus nu ook totaal niet met spelen, framerate is ook gelijk 10 of 20FPS omhoog geschoten dus yeah ben zeer tevreden met me upgrade . Het trage/stotteren kwam vooral doordat je data voor het spel van je HDD laad, maar je hebt te weinig geheugen om daar alles in te zetten dus gaat het de swap file in die iig bij mij op de zelfde HDD stond waardoor het gewoon traag werd zolang i moest laden. Had dit met me oude PC ook kon toen amper Org door geheugen verdubbelt en ging prima (was in de begin dagen toen het nog niet zo heel lang uit was). (G5 muis er bij werkt ook heerlijk, en hij voelt ook zo lekker ruig aan .)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_63365839
    Ik heb nu redelijk rap geheugen. Van dat Corsair gamer spul. Maar het is toch zo dat ik dan het beste nog 2x precies dezelfde bankjes er bij kan prikken die ik nu heb als ik ga verdubbelen?
      donderdag 20 november 2008 @ 08:49:34 #96
    84926 WyriHaximus
    pi_63365939
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 08:42 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb nu redelijk rap geheugen. Van dat Corsair gamer spul. Maar het is toch zo dat ik dan het beste nog 2x precies dezelfde bankjes er bij kan prikken die ik nu heb als ik ga verdubbelen?
    Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen ja .
    phluphy for president!
      donderdag 20 november 2008 @ 09:17:02 #97
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63366338
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Basimah het volgende:
    Ik ben nu bijnaaaaaaaaaa heel erg bijna level 73
    Nogal drukke baan enzo dus soms geen energie om te spelen na mijn werk
    Ga ik van het weekend wel inhalen dan red ik vast de 75 wel
    Percies mijn problem. Bijna 73 gehaald en ik was gewoon te moe om langer dan 11uur op te blijven >_< do'h
    quote:

1000 (225 skill)
    5000 (300 skill)
    1000 (Cold Weather)
    950 (DK mount)

LOVELY!
    Fuck nog 5 levels om 5k bij elkaar te grinden. >_<
    Wellicht kom die DK mount " later"
      donderdag 20 november 2008 @ 09:21:47 #98
    84926 WyriHaximus
    pi_63366419
    quote:

1000 (225 skill)
    5000 (300 skill)
    1000 (Cold Weather)
    950 (DK mount)

LOVELY!
    Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?
    phluphy for president!
    pi_63366514
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?
    nee 150

Gister level 80 geworden maandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing cot stratholme gaf maar 500 rep
    pi_63366610
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen ja .
    Ik bedoelde meer dat ik nu 2x 1GB Corsair type [x] heb, als ik nu ga uitbreiden, dan is het het beste als ik precies hetzelfde merk/type er bij prik en niet zo maar 2x 1GB.
      donderdag 20 november 2008 @ 09:38:09 #101
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63366745
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:

[..]

nee 150

phew
    Maar dat is retetraag..
      donderdag 20 november 2008 @ 09:38:32 #102
    84926 WyriHaximus
    pi_63366755
    quote:

[..]

nee 150

Gister level 80 geworden maandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing cot stratholme gaf maar 500 rep
    Dacht al, niet dat het voor me uit maakt maar het zou zo raar zijn geweest .
    phluphy for president!
    pi_63366929
    quote:

[..]

nee 150

Moet je ze ook heroic doen >_>
    Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd . Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
    pi_63366938
    Ik heb mijn Argent Crusade tabard klaar liggen voor de level 80 dungeons. Ik moet daar asap exalted mee zijn voor de heerlijke hunter chest

Daarna exalted Horde Expidition voor de motor. Maar ja, daarvoor moet ik toch eerst nog een heleboel andere dingen farmen (waaronder goud).
      donderdag 20 november 2008 @ 10:00:07 #105
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63367171
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 09:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Moet je ze ook heroic doen >_>
    Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd . Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
    Wat is de huidige def cap? 450?
    pi_63367406
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef magge het volgende:

[..]

Wat is de huidige def cap? 450?
    540
      donderdag 20 november 2008 @ 10:21:52 #107
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63367666
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:10 schreef DjNivek het volgende:

[..]

540
    oh ouch. Ik heb een paladin an die wilde ik misschien in de look der tijd nog een keer tank levelen.. ik heb volgends mij niet eens de 70def.cap. :p
      donderdag 20 november 2008 @ 10:32:06 #108
    117776 OFfSprngr
    pi_63367932
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je .
    Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.

Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.

Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
    .
    .
      donderdag 20 november 2008 @ 10:33:58 #109
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63367966
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.

Slaat uiteraard nergens op, maar je bent dan ook warlock .
    pi_63368202
    Lvl68 gedinged met mijn DK
    Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
    Gaat dus wel lekker
    Don't think, be sure!
    pi_63368460
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
    Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
    pi_63368470
    Ik heb het lekker geregeld kwam ik achter. Na een week verlof voor WotLK, maak ik er ook bruut een einde aan:
    donderdag + vrijdag werken
    donderdagavond: 007
    vrijdagavond: vrijwilligerswerk
    zaterdagmiddag/avond: verjaardag

Wordt nog lastig om voor het eind van het weekend 80 te worden

Oh well, ik heb mijn flappy en kan iig nu minen over de hele wereld (gisteravond zo'n 100 cobalt, 300 saronite en 10 titanium gemined )
      donderdag 20 november 2008 @ 10:55:54 #113
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63368574
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
    Inderdaad. Bovendien kunnen paladins geen daggers gebruiken, en mages/locks/priest etc wel.
    pi_63368924
    Mijn ervaring met DK tanks (70) zijn tot nu toe .....ok.
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    pi_63369005
    Ik ben blij dat ik als hunter niet zulke problemen heb...

oh wacht...

Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.

Voor TBC hadden we het probleem dat rogues, warriors en hunters allemaal 1 handers wilden. In TBC werd dat minder, omdat 2 handers beter waren voor hunters. Nu willen sommige hunters 1 handers en sommige 2 handers. Erg leuk nu rogues, warriors en dk's 1 handers willen en warriors, dk's en retridins 2 handers. Ik verwacht dezelfde problemen als voor TBC en hoop dat de rogues en hunters in mijn guild verstandig genoeg zijn om eerst naar DPS te kijken en dan pas naar stats.

Oh... ik vergeet even de shamans, die hebben nu ook dezelfde stats nodig als hunters.

(uitleg waarom 1 handers goed zijn voor een hunter: talent 1 int = 1 ap, int chant is een veel groter getal dan de agi chant)
      donderdag 20 november 2008 @ 11:25:16 #116
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63369297
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
    -knip-
    Pasgeleden hele discussie gelezen over een rogue die Thori'Dal had geloot van KJ.
    Sommige mensen....
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63369601
    Deze verdient een nekschot.
    Met de boog uiteraard!

Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...

Must.... have.... CHOPPER!!! :D
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    pi_63369967
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
    Lvl68 gedinged met mijn DK
    Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
    Gaat dus wel lekker

Haha ik heb hetzelfde dat ik elke dag een level doe, dit weekend ff lvl 68 halen en dan naar Howling Fjord
    pi_63370034
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
    Deze verdient een nekschot.
    Met de boog uiteraard!

Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...

Must.... have.... CHOPPER!!! :D
    Die is BoE, dus waarom LW weggooien?
    pi_63370503
    Net de eerdergenoemde 7950g uitgegeven! Nu 19g over, sucks to be poor!

Maar wel 300 Riding Skill op DK, en lvl 77 dus. Morgen 78, dit weekend wel 80 .
      donderdag 20 november 2008 @ 12:12:26 #121
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63370567
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.
    Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is. Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.

Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.

Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."

Wyri niet heeeurr <3

[ Bericht 22% gewijzigd door magge op 20-11-2008 12:16:11 (ikkannietype) ]
    pi_63371258
    Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.

Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
      donderdag 20 november 2008 @ 13:02:11 #123
    84926 WyriHaximus
    pi_63371640
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.

Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op .
    phluphy for president!
    pi_63371849
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
    Nightwatchers

Die avond dat jullie BT clearde weet ik nog heel SW in rep en roer haha

Zover mij bekend is waren het er een stuk of 6/7 maar ik kan me vergissen
    pi_63372591
    Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info ). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
    pi_63372799
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Ancient het volgende:
    Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info ). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
    Alliance

Misschien moet ik het ook maar doen ook, zie ik die kant ook eens. En meteen in een groep bekenden...

Maar eerst mijn huntard naar 80.
    pi_63372850
    Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
    pi_63372900
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
    Okay 80, en nu? . Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen? .
    greens farmen en een enchanter zoeken, heb gisteren 2 stacks infinite dust voor 80g verkocht en 1 stack greater cosmic essence voor 360g
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63373015
    Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen . Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken . En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
    pi_63373055
    quote:
    En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
    pi_63373080
    Nou, dan heb je daar je bezigheid

Ik moet op 80 gaan farmen voor AC rep, en voor mijn bike. Genoeg te doen lijkt me.
    pi_63373120
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen . Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken . En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
    Ik ben nog maar 350 enchanting en 384 tailoring

Je hebt uiteraard northrend cloth scavenging?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63373162
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef Hanstin het volgende:

[..]

En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
    Nee, maar ik heb de afgelopen week wel genoeg quests gedaan eigenlijk . Stormpeaks wel, icecrown 4 gedaan ofzo.

Heb idd die cloth scavenging, denk dat ik zo maar ff ga respeccen en ga AoE farmen .
    pi_63373312
    quote:
    Ik was juist een van de laatste die 80 werd in m'n guild
    pi_63373406
    Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig .
    pi_63373627
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig .
    Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
    pi_63374084
    Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
    Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
      donderdag 20 november 2008 @ 14:51:16 #138
    177114 Demon_Hunter
    pi_63374693
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef incognitoomuch het volgende:
    Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
    Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
    Omdat je slacked!
    pi_63375222
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
    Ja idd, ga een dezer dagen maar eens wat applications versturen .
    pi_63375688
    Ja ik ga het zelf niet doen. Één keer mijn eigen clubje verlaten, en toen al vrij snel gestopt. Mijn guild heeft altijd problemen gehad met high-end raids, maar heeft als voordeel altijd heel veel lol, actie en verbal abuse gehad
      donderdag 20 november 2008 @ 15:38:34 #141
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63376027
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Nightwatchers

Wie ben je dan? Boro?
    pi_63376378
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef magge het volgende:

[..]

Wie ben je dan? Boro?
    Ik zit zelf niet in Nightwatchers

Ben Lavendor , NE Rogue

Lange tijd gestopt geweest, sinds een kleine week weer begonnen.
    pi_63376642
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Omdat je slacked!
    Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
    We hebben toch genoeg hunters.

[ Bericht 4% gewijzigd door WyriHaximus op 20-11-2008 16:00:21 (heb je dubbelpost ff verwijdert :)) ]
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
      donderdag 20 november 2008 @ 16:12:26 #144
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63377139
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
    We hebben toch genoeg hunters.
    Neehee, je moet! 't is net werk!
      donderdag 20 november 2008 @ 16:14:00 #145
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63377191
    Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur

Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL _!
    pi_63377356
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
    Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur

Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL _!
    En toch doen meeste mensen meer moeite om in die pro guild te komen dan aan werk !!
    Zit zelf ook Casual guild en ben zelfs officer.. maar denk dat ik misschien wel ga raiden op me DK
    Don't think, be sure!
      donderdag 20 november 2008 @ 16:19:23 #147
    117776 OFfSprngr
    pi_63377373
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:

[..]

Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is. Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.

Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."

Wyri niet heeeurr <3
    Als je nu als rogue niet een gelijk gear warrior kan verslaan moet je je rogue deleten, ik nu zelfs warriors aan als combat.

1 op 1 zijn rogues gewoon veelste goed, maar ja, ik pvp niet.

Overigens heb ik vandaag mn lvl 24 warrior gedelete het speelt vergeleken met een rogue zoveel minder en tanken is ook veelste paniekerig.
    .
    .
      donderdag 20 november 2008 @ 16:21:43 #148
    117776 OFfSprngr
    pi_63377450
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:

Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
    .
    .
      donderdag 20 november 2008 @ 16:26:04 #149
    117776 OFfSprngr
    pi_63377583
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op .
    Ach, ik deed BT op mn rogue en de andere pug rogue rollde voor de blade of savagery (1.4) terwijl ie 'm al had en daarna die kankeraap ook nog op de MH glaive rollde, toen die die niet kreeg (verloor de roll net als ik aan een prot warrior (ook lomp dat ie niet fury specced)) doet ie dit nog eens: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6715481699&sid=1&pageNo=1

Dus ik later een whisper vanaf een alt naar hem, blablabla, vroeg ik waarom die eigenlijk op de blade of savagery rollde nadat ik 'm 2 dagen later in orgri met de heartless (Zul'jin 2.6 drop sword) zie staan, zegt ie "oh ik roll gewoon op alles wat ik kan gebruiken".

Ja, dat soort rogues moeten gewoon kapot.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Fantamman

En ja hoor, zelfs de prot warrior gebruikt de glaive niet meer.

Ik ben trouwens over naar fist + dagger combat vanwege de schaarste van OH swords, de snelheid van OH dagger en de extra 5% crit met de SS glyph (50% kans op extra combo point op SS crit).

Maar toch, het blijft leuk om te fantaseren hoe het zou zijn om daar in je kara gear met een glaive in orgi te staan op een alt..
    .
    .
      donderdag 20 november 2008 @ 16:29:09 #150
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63377675
    2,8 miljoen exemplaren verkocht van wotlk in 24 uur
    O.o
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63378274
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
    Maar dan niet tot elke rogue dat wapen of beter heeft. Ik ga niet passen voor een 2 dps upgrade voor een rogue. Net zoals ik het niet een probleem vind als een rogue rolled op een 2 dps upgrade voor mij.
    pi_63379028
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:

[..]

Wyri niet heeeurr <3
    Heb als rogue zijnde nog geen enkele DK ontmoet waarvan ik verloren heb.

En zo heeft elke class wel wat aan te merken, ik heb meerdere lvl 70's en 60+ ik vind elke class wel iets leuks hebben, maar Rogue blijft gewoon mijn favoriet, de DPS outburst met een rogue is gewoon super. Ik ga niet lopen springen als ik een warrior verslagen heb, aangezien in pvp altjid wel weer iemand anders op de loer ligt om me te pakken. Het is een spel, Warriors zijn overpowerd tegen Rogues, Rogues weer tegen Locks/Mages je doet er niets aan.

Als je je zo aan rogues irriteert, roll en Warrior en je hebt de tijd van je leven.

Vergeet niet dat het niet de class is die je haat maar de persoon achter de class. Daarbij roll zelfs eens een rogue, het is zo gemakkelijk nog niet in pvp als rogue zijnde, als je je CD niet gebruiken kan dan ben je een dode rogue.
    pi_63379104
    En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
    pi_63379317
    Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.

En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
    pi_63379468
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:
    Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.

En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
    Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.
    pi_63379615
    Meestal zitten die lootninja's ook in PuG's.
    pi_63379902
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:

Zoals ondergetekende.
    Mods met een x zijn tof.
      donderdag 20 november 2008 @ 18:18:24 #158
    117776 OFfSprngr
    pi_63380175
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
    En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
    Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.
    .
    .
      donderdag 20 november 2008 @ 18:19:28 #159
    117776 OFfSprngr
    pi_63380195
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.
    Dat is ook fail, we downde archi met ex-guild en de T6 hood ging naar een warlock in greens, hij had het misschien het hardst nodig, maar hij zou er al helemaal niet bij moeten zijn.

Vooral omdat ie elke try praktisch als eerste dood ging.
    .
    .
    pi_63381282
    Idd, als het het gaat om het hardste nodig blijf je maar noobs gearen, totdat ze net zo goed zijn als jezelf en dan kan je ook eindelijk iets looten .
    pi_63381953
    Heb net ff een DK aangemaakt, zijn wel toffe quests zeg.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63382646
    trug Vind arthas :
    Fear is the grease of society.
      donderdag 20 november 2008 @ 20:05:30 #163
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63383280
    ^^
    Sta nu beter bekend als "Civilian the Explorer"
    pi_63383827
    pff, hoelang ben je daar mee bezig geweest?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63387051
    Whaha, vet.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63387710
    wie de fock is die steve van sandt eigenlijk , die van ozzy is wel grappig.
    Bah !
      donderdag 20 november 2008 @ 22:30:29 #168
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_63388611
    Lol Ozzy is the Prince.
    Klap eens in je handjes.
    pi_63389856
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef viezerdt het volgende:
    wie de fock is die steve van sandt eigenlijk , die van ozzy is wel grappig.
    The Sopranos.
      vrijdag 21 november 2008 @ 00:23:45 #170
    117776 OFfSprngr
    pi_63392353
    77 en cold weather flying, eindelijk. Nu hopelijk gaat het wat sneller kwa quests.
    .
    .
    pi_63392589
    Gaat best sneller opzich. Vond het ook leuk om te questen in Storm Peaks. Volgens mij kan je veel van die quests niet eens doen zonder flying mount of wel?
      vrijdag 21 november 2008 @ 00:39:58 #172
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63392618
    Ik heb geen epic flyer, en dat gaat daar nog best een probleem worden volgens mij . By the way, Icecrown doet me te veel aan lotr denken.
      vrijdag 21 november 2008 @ 00:50:19 #173
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_63392764
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:

Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.
    Bij een DPK systeem 'win' je niet, je koopt het. En bij iedere fatsoenlijke raid kun je niet zomaar ieder item kopen dat je toevallig kunt equippen. Tenzij het niemand ook maar iets kan schelen wie wat krijgt (zoals vlak voor de WotLK release), zorgt de hele raid ervoor dat de juiste items naar de juiste mensen gaan.

Ding 75 btw!
    pi_63393633
    Ik had iets anders van Ozzy verwacht, zoiets als:

''Im Ozzy Osbourne and i am a....a....SHARONNNN! WHAT IS MY CLASS?!"'
    Mods met een x zijn tof.
    pi_63394410
    Alweer 80! Net veel instances gedaan voor rep en wat cloth gefarmed..
    pi_63394413
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik had iets anders van Ozzy verwacht, zoiets als:

''Im Ozzy Osbourne and i am a....a....SHARONNNN! WHAT IS MY CLASS?!"'
    dat was wel typisch Ozzy geweest!
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      vrijdag 21 november 2008 @ 08:19:37 #177
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_63395232
    howling fjord > borean tundra

bijna 74 en mijn quests gingen zo: borean -> dragonblight 50% -> howling fjord

lol@vogelkooi n1 avatar
    Lalalalala
      vrijdag 21 november 2008 @ 08:27:03 #178
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63395308
    Dalaran !
      vrijdag 21 november 2008 @ 08:27:40 #179
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_63395316
    das echt zon doolhof gebied
    Lalalalala
    pi_63395547
    BT > DB > GH > ZD > IC
    pi_63395567
    Na een pauze van bijna een jaar heb ook ik de verleiding deze keer niet kunnen weerstaan..
    Het ziet er allemaal zó veel beter uit dan TBC.

Ben alleen aan het twijfelen of ik mijn Druid of mijn Mage naar 80 ga brengen.
    pi_63395586
    Gisteren trouwens de grootste fed-ex quest gedaan OOIT

South-Icecrown
    North-Icecrown
    South-Icecrown
    Moonglade
    South-Icecrown
    North-Icecrown
    Dragonbligth
    North-Icecrown
    South-Icecrown
    Shattrath
    South-Icecrown
    North-Icecrown

Gelukkig had ik een epic-flappy.
    pi_63395622
    lvl69 met mijn DK
    Vandaag eindelijk lvl70 en dan northend zien (Ja ben gebleven in tbc)

Weet iemand trouwens goede blood specc aangezien ik heb gehoord dat unholy niet meer zo goed is dan.
    Omdat de mobs teveel HP en te hard hitten om te AOEen
    Don't think, be sure!
      vrijdag 21 november 2008 @ 08:48:13 #184
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63395639
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef stbabylon het volgende:
    Gisteren trouwens de grootste fed-ex quest gedaan OOIT
    Schiet wel lekker op voor Icecrown: The Final Goal

Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      vrijdag 21 november 2008 @ 09:11:56 #185
    48075 Timmor
    hmm creamy mayonnaise...
    pi_63396057
    Beste mede-WoW'ers,

Ik heb speciaal voor WotLK een pala naar 55 gestampt om een DK aan te kunnen maken en zit nu met de volgende Talent build http://www.wowhead.com/?talent=jfVMV0cfsfRxzAZZf en ben in het bezit van de Plague en Death Strike Glyphs

Als rotatie heb ik het volgende:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate (Death Strike)

Na deze eerste rotatie zijn de frost en unholy rune alweer klaar om dit alles te herhalen.
    Voor Heart Strike en Obliterate heb ik een macro gemaakt waarbij indien mogelijk eerst een Rune Strike op de mob word los gelaten. Al met al kan ik bij deze rotatie gewoon constant doorgaan met DPS en hoef ik nooit op een Rune te wachten tot hij weer beschikbaar.

Nu las ik ergens dat door punten in Death Rune Mastery te stoppen je de volgende rotatie kan krijgen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate

en ipv dit weer te herhalen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike

Door de 2 extra Heart Strikes procced Sudden Doom wel vaker.
    Heeft iemand hier ervaring met deze build want het duurt weer een hele werkdag voordat ik hiermee aan de gang kan gaan
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:01:57 #186
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63397119
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Timmor het volgende:
    Beste mede-WoW'ers,

Ik heb speciaal voor WotLK een pala naar 55 gestampt om een DK aan te kunnen maken en zit nu met de volgende Talent build http://www.wowhead.com/?talent=jfVMV0cfsfRxzAZZf en ben in het bezit van de Plague en Death Strike Glyphs

Als rotatie heb ik het volgende:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate (Death Strike)

Na deze eerste rotatie zijn de frost en unholy rune alweer klaar om dit alles te herhalen.
    Voor Heart Strike en Obliterate heb ik een macro gemaakt waarbij indien mogelijk eerst een Rune Strike op de mob word los gelaten. Al met al kan ik bij deze rotatie gewoon constant doorgaan met DPS en hoef ik nooit op een Rune te wachten tot hij weer beschikbaar.

Nu las ik ergens dat door punten in Death Rune Mastery te stoppen je de volgende rotatie kan krijgen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate

en ipv dit weer te herhalen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike

Door de 2 extra Heart Strikes procced Sudden Doom wel vaker.
    Heeft iemand hier ervaring met deze build want het duurt weer een hele werkdag voordat ik hiermee aan de gang kan gaan
    Doen.

Ik heb zelf nu 51/13/0 (lv 73)

Hierdoor heb je alle skills die jij wil, plus meer damage op IT (14-1700crits) meer disease damage EN 3% crit + Obilterate doesnt consume diseases while used.

Check mijn spec maar op armory " Aulum " er is er maar eentje, en dat ben ik. Je rotatie is super trouwens. Maar ik zou dit doen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Obliterate ,Death Coil, Death Coil - rise and repeat.

Major Glyphs die ik gebruikt: Plague Strike + Death strike (heal 2500-3500 )
    pi_63397141
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef magge het volgende:

[..]

Wie ben je dan? Boro?
    Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual play
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:05:41 #188
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63397201
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual play
    Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Cepton
    OUTNUMBERED JOO
    pi_63397524
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef magge het volgende:

[..]

Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Cepton
    OUTNUMBERED JOO
    Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:23:50 #190
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63397704
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.
    ik heb veeeeeeeeeeeel van Boro geleerd, en wilde altijd ook een filmpje maken, maar toen kwam 1.8 en was 't eigenlijk over zoals boro het deed met zn cookie cutter buildje pre1.8
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:38:37 #191
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_63398140
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
    Een fatsoenlijke guild heeft geen DKP nodig. Een loot hungry guild wel... In onze guild passen mensen op items als ze vinden dat iemand anders het meer verdiend. Dat is pas eerlijk.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:53:53 #192
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63398530
    tvp, na er eerst geen zin in te hebben (been there done that @ beta) toch maar ff DK gemaakt ter afwisseling van me 75 lock.

ff vraagje, t schijnt dat in outland unholy t snelst gaat met lvlen (aoe ftw), heeft iemand hiervan een build en rotation? Ik ram gewoon nog random op die moves
    .
    pi_63399813
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 10:53 schreef Stommie het volgende:
    tvp, na er eerst geen zin in te hebben (been there done that @ beta) toch maar ff DK gemaakt ter afwisseling van me 75 lock.

ff vraagje, t schijnt dat in outland unholy t snelst gaat met lvlen (aoe ftw), heeft iemand hiervan een build en rotation? Ik ram gewoon nog random op die moves
    http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csut
    IT->PS->BS->BS->SS->Gargoyle of Unholy Blight of Death Coil
    SS->SS->SS->DC
    pi_63400443
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Hanstin het volgende:

[..]

http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csut
    IT->PS->BS->BS->SS->Gargoyle of Unholy Blight of Death Coil
    SS->SS->SS->DC
    Voor AOE eerder:

IT->PS->Pestilence->BB en dan DS/SS->DS/SS->Coil->BB->BB rotaten. DS als je HP nodig hebt, anders SS.
    pi_63400504
    haha koop wotlk, loop de winkel uit en het begint te sneeuwen. als ik ik bijgelovig was zou je haast denken dat t een teken is
    Bah !
      vrijdag 21 november 2008 @ 12:49:41 #196
    117776 OFfSprngr
    pi_63401809
    .
    .
      vrijdag 21 november 2008 @ 12:52:15 #197
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_63401867
    hahaha jesus
    Lalalalala
    pi_63402830
    Op zo'n hawkstrider ziet het er helemaal gaar uit . Nog gaarder dan een Tauren op zo'n kip.

Overigens nog een filmpje, misschien dat emand haar wel kent .

vrijdag 21 november 2008 @ 14:26:16 #199
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63404612
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
    Op zo'n hawkstrider ziet het er helemaal gaar uit . Nog gaarder dan een Tauren op zo'n kip.

heheheheheeheheheheheheheheheheheheehehehheehheheehheheheheheheeheheheeheheheheheh

Nee, geen idee, jij?
    pi_63404664
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef OFfSprngr het volgende:
    [ afbeelding ]
    wtf is dat ?
    Don't think, be sure!
    pi_63404674
    Ik had ook nog een flauwe opmerking kunnen posten over iets met hoeven en tauren of draenei, maar ik wil jullie fapplezier niet verpesten . Ze is hiervan: http://www.katesplayground.com/
      vrijdag 21 november 2008 @ 14:30:08 #202
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63404719
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Voor AOE eerder:

IT->PS->Pestilence->BB en dan DS/SS->DS/SS->Coil->BB->BB rotaten. DS als je HP nodig hebt, anders SS.
    Hee

Ik heb wel een macrotje liggen voor Unholy 't komt erop neer dat je eigenlijk die moet spammen en af en toen ff watn DC en DS.
    pi_63404723
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:

Nep of echt?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63404880
    Kan me namelijk niet voorstellen dat ze wow begrijpt.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63405025
    Die reclame met Silvio
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_63405109
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
    Kan me namelijk niet voorstellen dat ze wow begrijpt.
    Nee is echt. Misschien is ze wel een noob ofzo, maar ze speelt het wel .
    pi_63405304
    TVP
    Alle realms down?
    pi_63406100
    quote:
    Ow sorry ben een kloon vna Deoxyribonucleic
      Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 15:37:51 #210
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_63406760
    Bijna lvl 74
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    pi_63407930
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 08:19 schreef poffu het volgende:
    howling fjord > borean tundra

bijna 74 en mijn quests gingen zo: borean -> dragonblight 50% -> howling fjord

lol@vogelkooi n1 avatar
    Lol whut?
      vrijdag 21 november 2008 @ 16:29:38 #213
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63408301
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nep of echt?
    Links en recht zijn alle bij nep. Maar wel leuke speelgoed.
    quote:
    Alsof vrouwen speelgoed zijn.

En dus ook het filmpje.
    pi_63408333
    quote:
    Die eerste.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 21 november 2008 @ 16:58:36 #215
    117776 OFfSprngr
    pi_63409107
    quote:
    Geen van beide en destro is noob.

En dan nog, je hebt niet eens punten in je imp's firebolt.
    .
    .
    pi_63410797
    Door Howling Fjord heen en Ding! 72 ^^
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_63410847
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Geen van beide en destro is noob.

En dan nog, je hebt niet eens punten in je imp's firebolt.
    Kijk eens beter .
    pi_63411057
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 10:38 schreef Katth het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke guild heeft geen DKP nodig. Een loot hungry guild wel... In onze guild passen mensen op items als ze vinden dat iemand anders het meer verdiend. Dat is pas eerlijk.
    Same als mijn guild, helpt wel dat de meeste IRL vrienden zijn, maar dan nog.
    Als er een Rogue item dropt, krijg ik als Feral Druid, dezelfde prioriteit als een rogue om te needen, de rest passed automatisch op dat soort items, en andersom ook.
    Ik bedoel waarom zou ik bv op een lock item needen of zelfs greeden?

En onze hunters zijn ook niet van: OMG Hunter Item!
    als anderen hem meer kunnen gebruiken word er gewoon relaxed gepassed.
    pi_63412807
    Hee, ben ff met wintergrasp bezig. Maar hoe krijg ik dan die vliegtuigen. Kan max een siege engine krijgen. (first lieutenant)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 21 november 2008 @ 19:52:07 #220
    117776 OFfSprngr
    pi_63413110
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 18:21 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:

[..]

Kijk eens beter .
    Kijk jij eens beter, ik doel op Demonic Power.
    Reduces the cooldown of your Succubus' Lash of Pain spell by 6 sec. and reduces the casting time of your Imp's Firebolt spell by 0.5 sec.
    .
    .
      vrijdag 21 november 2008 @ 20:25:30 #221
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63414022
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
    pff, hoelang ben je daar mee bezig geweest?
    In totaal een uurtje of 6 denk ik

Northrend was zo gedaan, outland ook, dat was allemaal te vliegen..
    Kalimdor en Eastern duurde wat langer

[ Bericht 7% gewijzigd door Civilian op 21-11-2008 20:34:11 ]
    pi_63414224
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 19:52 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Kijk jij eens beter, ik doel op Demonic Power.

ja, want je omschrijving is zo duidelijk

wat dacht je hiervan, oh alwetende? http://www.worldofwarcraf(...)05220031051335030351
      vrijdag 21 november 2008 @ 20:38:30 #223
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_63414400
    ik kom er echt niet uit wat nu de beste dps build is maar ook een goede build om te questen/instances te doen op lvl 73

heb nu arcane - frost maar vind t maar scheisse
    Lalalalala
      vrijdag 21 november 2008 @ 20:50:40 #224
    117776 OFfSprngr
    pi_63414779
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:

[..]

ja, want je omschrijving is zo duidelijk

wat dacht je hiervan, oh alwetende? http://www.worldofwarcraf(...)05220031051335030351
    http://www.worldofwarcraf(...)031051335030351#none

Health stones doen de demon warlocks wel. 5/5 stamina heb je ook niet nodig met imp soul leech.
    .
    .
    pi_63416430
    Wie weet er hoe ik een vliegtuig krijg in Wintergrasp ? Ben max rank geweest.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63416741
    Na misschien wel een jaar , ga ik weer beginnen aan Wow. .... het rare is.. Ik heb nu dus eerst Wow geinstalled. Daarna burning crusade. Ik had de patch van 1,1 gb ( van een eerdere mislukte installatie). Die heb ik weer erin gezet zoals het hoort. Gepatched doet het goed. Toen natuurlijk over op de kleine patch van ongeveer 24 mb ofszo... en nu opeens moet ie een patch doen van 1,6 gb!!! klopt dit (van 2.4.3 to 3.0.2 tbc staat er )?
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
    pi_63417201
    Ja 3.0.2 is de wotlk versie met inscription, achievements en al die meuk. Klopt denk ik wel dat je die nog moet als je een verse install doet.
    pi_63417625
    Shizzles man... ik wil het spele!!!! nog 68 minuten... hmm...
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
      vrijdag 21 november 2008 @ 22:19:36 #229
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63417626
    Die wordt ook geinstalleerd met de WotLK installatie, dus ik denk dat je die kunt laten zitten.
      vrijdag 21 november 2008 @ 22:20:24 #230
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63417651
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Serani het volgende:

[..]

Same als mijn guild, helpt wel dat de meeste IRL vrienden zijn, maar dan nog.
    Als er een Rogue item dropt, krijg ik als Feral Druid, dezelfde prioriteit als een rogue om te needen, de rest passed automatisch op dat soort items, en andersom ook.
    Ik bedoel waarom zou ik bv op een lock item needen of zelfs greeden?

En onze hunters zijn ook niet van: OMG Hunter Item!
    als anderen hem meer kunnen gebruiken word er gewoon relaxed gepassed.
    Als je echt serieus wilt raiden heb je echt een systeem nodig. Wij gebruiken zero-sum DKP, wat mij betreft het beste systeem.
    pi_63417666
    Mwah ben nu toch bezig..
      vrijdag 21 november 2008 @ 22:37:54 #232
    84926 WyriHaximus
    pi_63418205
    Ding 73, ding mining op 450
    phluphy for president!
      vrijdag 21 november 2008 @ 22:38:28 #233
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_63418223
    ik probeer erachter te komen hoe duur de pvp sets zijn
    ik wil de honor point only halen maar ik kan nergens een vendor vinden.

weet iemand hier meer over?
    anders steek je gewoon even je tong erin
      vrijdag 21 november 2008 @ 22:45:53 #234
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63418401
    Ding 74

Sinds wanneer is het nuttig om punten in je imp te stoppen? Vroeger werd die nog ge-oneshot door alles en iedereen in raid dungeons zodra je hem liet aanvallen.
    Ik ga op 80 waarschijnlijk weer affliction, aangezien dat toch wat meer variatie biedt als destruction. Wordt waarschijnlijk zoiets.

[ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 21-11-2008 22:58:36 ]
    pi_63418456
    Van m'n 4 70's habik er al 1 net in de 71 nu.

Ik weet niet waarom maar het levelen staat me echt tegen nu.
    pi_63419822
    Vind wotlk wel tof, ze hebben namelijk ook aan de casualplayers gedacht. Soms denk ik zelfs: "Hey dit hebben ze voor de Roleplayers gemaakt."
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zaterdag 22 november 2008 @ 00:14:13 #237
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63420511
    Are you kidding me? WoTLK is gemaakt voor de casual speler .
    pi_63420685
    uh, ja of nee dus ? De zin zegt: Ja! En de smiley zegt: Nee!
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zaterdag 22 november 2008 @ 00:25:42 #239
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63420736
    Die was omdat je nog niet doorhad dat deze expansion expliciet voor de casual speler is gemaakt.
    pi_63420926
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Fir3fly het volgende:
    Die was omdat je nog niet doorhad dat deze expansion expliciet voor de casual speler is gemaakt.
    Tja, als 25november.com nu al de huidige content afheeft...
      zaterdag 22 november 2008 @ 00:42:16 #241
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63421036
    Woei, zojuist mn 1e epic geloot uit Heroic: The Culling of Stratholme
    Legguards of Nature's Power

Daarna Violet Hold gedaan op Heroic maar die is zwaar kut!
    Als je wiped mag je volledig overnieuw beginnen inclusief bosses.. Maar die droppen de 2e keer niks
    pi_63421070
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 00:42 schreef Civilian het volgende:
    Woei, zojuist mn 1e epic geloot uit Heroic: The Culling of Stratholme
    Legguards of Nature's Power

HUNTAR GEAR!
      zaterdag 22 november 2008 @ 00:47:54 #243
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63421128
    Hunter gear of niet.. Hij 's goed genoeg voor mij
      zaterdag 22 november 2008 @ 02:26:01 #244
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63422565
    Net Vyragosa gedowned.. Rare elite dragon
    Tenminste weer een achievement compleet
    pi_63422575
    Zijn er ook tabellen waarop je kan zien vanaf welk level je een dungeon ongeveer kan solo'en? Kan ze alleen vinden met welk level je moet zijn om binnen te komen of wat de advies range is voor een 5-man groep.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      zaterdag 22 november 2008 @ 02:31:41 #246
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63422617
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
    Zijn er ook tabellen waarop je kan zien vanaf welk level je een dungeon ongeveer kan solo'en? Kan ze alleen vinden met welk level je moet zijn om binnen te komen of wat de advies range is voor een 5-man groep.
    Geen idee eigenlijk..
    Ligt er maar net aan wat je aankan.. ik kan makkelijk één lvl70 elite aan(lvl80 ook wel), maar meerdere gaat toch echt mis..
    Dus heb geen idee waar zoiets ophoudt..
    pi_63422636
    Ja, dat ligt dus een beetje aan de betreffende dungeon en om nou trial and error (lees: steeds dood gaan) toe te passen dan kijk ik liever wat de ervaring van anderen is.
      zaterdag 22 november 2008 @ 02:41:58 #248
    157634 Civilian
    Better safe than Sony
    pi_63422707
    Heb 't sinds lvl80 nog niet weer geprobeerd eigenlijk..
    Zal van 't weekend eens kijken wat ik aan kan
    Geen idee of een Shammy dan wel zo'n voorbeeld class is maargoed
    pi_63422899
    Op level 77 kan ik zeer ws. vrijwel alle level 70 dungeon non-heroic solo-en. Dus op 80 kun je alle dungeons van voor WotLK solo-en (non-heroic).

Oh en trouwens:
    Maces, broken hunter items
    pi_63423684
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 03:34 schreef stbabylon het volgende:
    Op level 77 kan ik zeer ws. vrijwel alle level 70 dungeon non-heroic solo-en. Dus op 80 kun je alle dungeons van voor WotLK solo-en (non-heroic).

Oh en trouwens:
    Ik als holy priest kon op 70 geen Stratholme solo'en voor de mount van Rivendare. Heb nu nog niet geprobeerd (ben nu op 300k na level 80) maar het zou nu denk ik wel moeten gaan.

Sowieso hoop ik erop dat ze gauw met dual specs komen, zodat ik on the fly gear en spec kan wisselen. Als shadow priest kan ik het wel makkelijk aan, maar ik ga natuurlijk niet elke keer respeccen als ik een uurtje een instance wil farmen.

Anyways, in holy spec zal het voor mij uit den boze zijn om op level 80 plekken als Steam Vaults en Botanica te solo'en. Of Magisters Terrace...Heb nog steeds geen pet of mount.
    pi_63423920
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 03:34 schreef stbabylon het volgende:

Oh en trouwens:
    What about pre-tbc? Ik bedoel, ik ben nog steeds een gróót fan van de ZG Tijger. Ik weet dat ie is gesoloed door T6 Warriors met 6 schilden op lvl 70, maar hoe zou dat nu gaan? Ben toch wel héél benieuwd of ik een kans maak als DK strax op lvl 80.
      zaterdag 22 november 2008 @ 10:27:43 #252
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63424373
    Level 78 nu. Met flying mount gaat het toch echt sneller.
      zaterdag 22 november 2008 @ 10:30:37 #253
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63424405
    Gisteren in een uurtje of 3-4 bijna alle heroics gedaan. Ze zijn iig een stuk makkelijker dan in TBC maar de eindbazen zijn soms nog wel pittig

Je krijgt nu ook shards als je een boss verslaat en die kun je inwisselen bij wintergrasp voor (pvp) items. Heb er onderhand alweer 100 van
    pi_63424951
    DING 80! Op m'n Death Knight .
    pi_63425272
    Oh, ws. had ik moeten zeggen dat ik BM hunter ben
    pi_63426894
    Ik ben survival hunter met stukje Bm.
    pi_63428213
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Fantamman

En ja hoor, zelfs de prot warrior gebruikt de glaive niet meer.
    Hmm, die ken ik volgens mij. Hij zat eerst op Kul'Tiras en hij is een NL-er.
    pi_63433465
    Wooow ben nu lvl 69 met mijn DK en wat is Northrend vet zeg Iig Howling Fjord, echt cool
    pi_63435444
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef Elmowan het volgende:
    Wooow ben nu lvl 69 met mijn DK en wat is Northrend vet zeg Iig Howling Fjord, echt cool
    De eerste smiley zegt: Ja! En de tweede zegt: Nee!. Dus wel vet of niet?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63436794
    Zonet ff HC MgT in gegaan met 2 80s en 3 72-75s uit m'n guild. 20 minuten en we waren erdoor. Zonder al teveel casualties alles ge AOE-d, zelfs Princess.
    pi_63437178
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Hij typte : O (== ), ik denk dat hij bedoelde (== : o).
      zondag 23 november 2008 @ 00:34:08 #262
    197253 Wriggles
    Dr. Horrible!
    pi_63440748
    Als je nu (zondag) inlogged krijg je een pet + Achievement, 4-jarig bestaan van WoW!
    "The world is a mess and I just need to rule it!"
    pi_63440840
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Wriggles het volgende:
    Als je nu (zondag) inlogged krijg je een pet + Achievement, 4-jarig bestaan van WoW!
      zondag 23 november 2008 @ 05:05:29 #264
    117776 OFfSprngr
    pi_63443199
    Server restart op 466 XP naar 80 en dat is niet duizend, maar gewoon echt, 466 xp, een halve mob.. -_-

BLLAAAARGH!
    .
    .
      zondag 23 november 2008 @ 05:15:22 #265
    117776 OFfSprngr
    pi_63443213
    80!
    .
    .
    pi_63443681
    quote:
    Yeah! Baby Blizzard Bear.
      zondag 23 november 2008 @ 10:41:18 #267
    84926 WyriHaximus
    pi_63444056
    quote:
    Aye leukk dingetje !
    phluphy for president!
    pi_63444059
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Oja bedoelde natuurlijk,

Ben nu lvl 70, gaat het levelen weer wat langzamer
      zondag 23 november 2008 @ 11:45:31 #269
    197253 Wriggles
    Dr. Horrible!
    pi_63444969
    Die pet is trouwens account-bound, dus als je ooit nog een nieuw character aanmaakt, kun je hem ook die pet geven!
    "The world is a mess and I just need to rule it!"
    pi_63445212
    Ik wil een grote blizz bear.. >:(
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63448534
    Ik heb de bruine (750g zonder rep-korting) én ik ben op weg naar me black bear. Ik heb al de kills voor SW/IF alleen Darnassus/Exodar nog. (eitje aangezien er amper alliance is op Magtheridon-EU) en we de twee moeilijkste al hebben gehad.
      zondag 23 november 2008 @ 15:25:47 #272
    117776 OFfSprngr
    pi_63451301
    Al die bear mounts zijn zo fucking lelijk, wat doen mensen toch een moeite voor die troep.

Als ik dan moeite ga doen ga ik voor 310% mount.
    .
    .
    pi_63451443
    Moeite? Met 40man level 72-80 ben je zo door al die alliance cities gestormd. Easy-Peasy hooguit uurtje mee bezig (SW/IF was bij elkaar 30min)
    pi_63454276
    Sommige mensen vinden dat ook nog gewoon leuk. Ja, sommige mensen spelen nog voor 't plezier, raar he??
      zondag 23 november 2008 @ 19:01:27 #275
    117776 OFfSprngr
    pi_63456592
    Ik doel eigenlijk meer op 700g farmen voor de bear mount die je kunt kopen die IEDEREEN nu heeft terwijl ie dr niet uit ziet net als de warbear, dan vraag je "waarom is die mount dan eigenlijk wel cool"? Dan krijg je geen antwoord. -_-
    .
    .
      zondag 23 november 2008 @ 19:11:18 #276
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63456816
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef sanakthe het volgende: Ja, sommige mensen spelen nog voor 't plezier, raar he??
    De grootste drogreden die je kunt bedenken. Sommige mensen beleven nou eenmaal geen plezier aan zoiets. Raar he?
    pi_63458652
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:
    Ik doel eigenlijk meer op 700g farmen voor de bear mount die je kunt kopen die IEDEREEN nu heeft terwijl ie dr niet uit ziet net als de warbear, dan vraag je "waarom is die mount dan eigenlijk wel cool"? Dan krijg je geen antwoord. -_-
    Beauty is in the eye of the beholder. Ik vind die bear wél mooi en dan boeit het me geen fuck of meer mensen die hebben.
      zondag 23 november 2008 @ 20:39:57 #278
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63459266
    hehe, heb een DK gerolled die exact op me guildmaster lijkt en heb ze naam gewoon omgedraaid. Nu denken alle guildies dat ik gm ben..... eigenlijk best sneu nu ik dit zo neerzet, maar ach, heb genoeg bier achter de kiezen..
    .
      zondag 23 november 2008 @ 20:58:31 #279
    84926 WyriHaximus
    pi_63459961
    Damn lever ik die quest in waarmee je dat filmje aan de wrath gate krijgt. Gaat wow op ze muil . Gelukkig daarna nog gezien . (Kan hem natuurlijk online zien maar ingame is zo veel toffen .) Iig nu onderweg naar the UC ! Ow en door al het gequest er voor (moest nog 1 pre q en moest daarvoor alle q's in een dorpje doen (had alle andere pre q's al gedaan kwam ik later achter)) al weer bijna 74 !
    phluphy for president!
    pi_63460327
    Dat filmpje is geweldig! De quest daarna (in UC) vind ik maar kut, wel tof gedaan, maar duurt te lang. Ik vind het altijd zo kut om npc's te volgen.
    pi_63462926

Huuuuu, paardje!
    pi_63462978

Baby beer!
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 23 november 2008 @ 22:38:26 #283
    84926 WyriHaximus
    pi_63463649
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
    [ afbeelding ]
    Baby beer!
    Die idd ook die is lief
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Jdijkers het volgende:
    Dat filmpje is geweldig! De quest daarna (in UC) vind ik maar kut, wel tof gedaan, maar duurt te lang. Ik vind het altijd zo kut om npc's te volgen.
    Lang maar erg tof ! Die af + toen ik de quest bij Trall in de UC inleverde ging ik ding 74 !
    phluphy for president!
      maandag 24 november 2008 @ 05:13:31 #284
    117776 OFfSprngr
    pi_63469016
    .
    .
    pi_63469427
    lv71 met me DK..

Doe lekker rustig aan genieten van wotlk..
    Ziet er echt tof uit en de quests zijn ook lachen
    Don't think, be sure!
    pi_63469439
    Na lang niet gespeeld te hebben (1 jaar) nu weer begonnen. Ditmaal als Alliance Human Mage. Moet wel zeggen dat het erg dood is qua drukte aan spelers (server Emeress). Iedereen zit vast ergens anders in de wereld. Dat vind ik dus ook zo jammer he. Het was vroeger veel drukker en dus veel gezelliger. Ik kwam weer met me warlock in ogrimmar, en het was er echt dddoooodddd.
    pi_63469499
    Gisteren om 15:00 level 79 gedinged. Om 21:00 was ik 80

Voor 650g een Frozen Orb gekocht en nu in het bezit van:
    Truesight Ice Blinders
    Binds when picked upHead Mail
    1019 Armor
    +74 Agility
    +90 Stamina
    +42 Intellect
    Meta Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +8 Critical Strike Rating
    Durability 85 / 85
    Requires Level 72
    Requires Engineering (400)
    Equip: Improves critical strike rating by 44 (1.72% @ L72).
    Equip: Increases attack power by 120.
    Equip: Shows the location of all nearby gas clouds on the minimap.
    Equip: Slightly increases your stealth detection.
    Use: Allows you to look far into the distance.

Ik zit nu op 445, dus nog een aantal Goblin Army Knifes maken en dan heb ik bijna alle mats voor:
    Nesingwary 4000
    Binds when equippedRanged Gun
    254 - 472 Damage Speed 2.80
    (129.6 damage per second)
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +8 Attack Power
    Durability 90 / 90
    Requires Level 80
    Equip: Improves critical strike rating by 21 (0.46% @ L80).
    Equip: Increases attack power by 78.
      maandag 24 november 2008 @ 08:31:27 #288
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63469744
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 07:54 schreef Burakius het volgende:
    Na lang niet gespeeld te hebben (1 jaar) nu weer begonnen. Ditmaal als Alliance Human Mage. Moet wel zeggen dat het erg dood is qua drukte aan spelers (server Emeress). Iedereen zit vast ergens anders in de wereld. Dat vind ik dus ook zo jammer he. Het was vroeger veel drukker en dus veel gezelliger. Ik kwam weer met me warlock in ogrimmar, en het was er echt dddoooodddd.
    Het is nog net zo druk, en net zo gezellig. Maar op andere plekken in de wereld. Je kan het het spel niet kwalijk nemen, of de spelers, dat jij een tijd weg bent geweest en helemaal bij level 1 moet beginnen.
    pi_63470185
    In ieder geval. Iemand nog goede mods voor een mage?
      maandag 24 november 2008 @ 09:31:35 #290
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63470579
    Niet echt mods nodig voor het levelen van een mage

Farlad ondertussen op 74 gekregen.
    pi_63470581
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 05:13 schreef OFfSprngr het volgende:
    [ afbeelding ]
    Doet me denken aan deze: http://www.wowbash.com/image-4305.html

pi_63470798
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 09:31 schreef GI het volgende:
    Niet echt mods nodig voor het levelen van een mage

Farlad ondertussen op 74 gekregen.
    Questhelper kan makkelijk zijn
      maandag 24 november 2008 @ 09:45:18 #293
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63470808
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 05:13 schreef OFfSprngr het volgende:
    [ afbeelding ]
    hahahahaha
      maandag 24 november 2008 @ 09:48:38 #294
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63470869
    76 op mijn DK!

En ik ben net begonnen in Dragonblight - trouwens waar kan ik die quest doen Wyri?
      maandag 24 november 2008 @ 09:52:25 #295
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_63470950
    Nog net voor 't slapen gaan ding 77 op m'n priest, en cold weather flying uiteraard.

Wat mensen trouwens leuk vinden aan de beer, is het feit dat het een beer is. Het overgrote deel van de spelers heeft namelijk geen war bear, en vinden zo'n 'nieuwe' mount gewoon hartstikke leuk. Het is ook een leuke mount, boeiend dat ie niet even vet is als een war bear.

Oh en dat WotLK voor de casual gamer gemaakt is, dat weet ik niet. Blizzard weet heus wel hoe belangrijk het is om niet alles super gemakkelijk te maken, en wmb zegt deze blue post genoeg:
    quote:
    Did Blizz think the endgame through? (source)

Yes. Enjoy the current dungeons and I hope you enjoy Ulduar when that comes out.
      maandag 24 november 2008 @ 09:58:47 #296
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63471090
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

http://www.worldofwarcraf(...)031051335030351#none

Health stones doen de demon warlocks wel. 5/5 stamina heb je ook niet nodig met imp soul leech.
    Serieus. Jouw redenaties zijn soms niet te volgen. Geen stamina nodig omdat je imp soul leech hebt? Please explain.

Als destro moet je gewoon meer tappen, dan affliction. Als jij na een tap of 2 nog een dikke aoe op je dak krijgt, is het toch wel verdomde handig om wat meer stamina te hebben. Daarnaast zijn sommige bosses gewoonweg een stamina check (bijv najentus). Ik zeg niet dat 5/5 stamina absoluut nodig is, maar soul leech als argument gegeven is onzin.

Daarnaast las ik dat je destro nog steeds voor noobs vindt

Beetje jammer. We hebben meerdere builds die allemaal sterke en zwakke punten hebben. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door de andere builds buiten affliction als noob-builds af te stempelen. Nu affliction vrijwel geen enkele raidsupport meer biedt, is het misschien handig om toch eens naar andere builds te kijken, die de raid beter van pas komen.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63471191
    Gisteren liep er in die pvp zone op mijn server een druid rond met 1200 nog wat stam en 44k hitpoints... overkill?
    pi_63471534
    Gister me rogue nog naar 76 gebracht, daarna met de guild even een wat oude instances gedaan, BT en ZA

Daarna met me druid (70), met veelal green gear en geen trinkets UK gehealed (hij was normaal een tank, had een beetje healing gear) 2 runs, beiden keren binnen 45 min gecleared, zonder een whipe
      maandag 24 november 2008 @ 10:24:13 #299
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63471644
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 10:03 schreef stbabylon het volgende:
    Gisteren liep er in die pvp zone op mijn server een druid rond met 1200 nog wat stam en 44k hitpoints... overkill?
    Maakt niet uit, dat crit ik met mn rune strike..
      maandag 24 november 2008 @ 10:26:37 #300
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63471710
    1200 stamina crit jij met je runestrike niet in 1 keer weg hoor. 1200 hitpoints misschien. Maar +1200 stamina is heel wat anders
    pi_63471780
    Mijn pet heeft trouwens 19k Armor en 12k HP, toch nog best lekker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')