Wat is er danquote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef Catch_me het volgende:
Wtf is er trouwens met de wiki gebeurtiemand had niks te doen
http://wiki.fok.nl/index.php?title=WowtopicOpeningspost&action=historyquote:
Inderdaad, ik gebruik vaak wat UI addons om zo 't zo klein mogelijk te maken, ik weet nog dat ik op mijn oude UI bij mijn mage, enkel twee kleine balkjes had met wat buffs en mana drinks, de rest was hidden en gebind.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef kipknots het volgende:
Zelf vind ik het nogal matig dat je veel van die addons standaard bij raids nodig bent. Ik had het liever gehad dat ze niet bestonden en dat blizzard de gevechten zou bouwen rond de standaard UI. Ik gebruik zelf ook liever weinig addons (heb nu enkel een aantal eenvoudige unit frames/action bars/map addons, voornamelijk om wat ruimte op het scherm te besparen).
Iets als quest helper gebruik ik zelf ook niet, ik zoek liever zelf de quests uit. Als dat echt een probleem is dan zoek ik het wel online op. Vind het over het algemeen wel meevallen hoe moeilijk dingen te vinden zijn, al kan dat ook komen doordat ik ffxi gespeeld heb waarbij vaak de enige manier was om uit te vinden hoe quests nou daadwerkelijk gedaan moest worden was door online te kijken. En de sites kwamen meestal aan de oplossingen door data minen
Nieuwe?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Catch_me het volgende:
Servers down tot 13.00.
Mooi even tijd om de nieuwe Knight Rider te checken_!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
Idd ik wil ook speulen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
Schiet eens op pikservers. Voor niks om 11 uur opgestaan.
Mjah spam ofzo, eenofander onsamenhangend bericht met wat links erin.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=WowtopicOpeningspost&action=history
En dan de bovenste 4 kijken
Inderdaad. Kut zootje weer, ik had ook gedacht lekker vroeg te kunnen spelen...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker.. Wat een kutactie, ik wilde vandaag 80 bereiken. Gaat een stuk lastiger worden zo.
Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?quote:
Godverdomme zeg ... lees het net ... WTF ...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?
quote:
haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertjequote:Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker.. Wat een kutactie, ik wilde vandaag 80 bereiken. Gaat een stuk lastiger worden zo.
Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef magge het volgende:
Wordt leuk als ze dat " dual " spec gaan introduceren..
Niet helemaal eens. Als je normaal tankt met je guild raids en dan heel af en toe als DPS meegaat dan heb je toch echt wel zelfde prio als de dan-tanks op Warr tank items, mag ik hopen? Bij mij iig wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Btw, ik heb m'n foto's van onder Drek'thar maar even op m'n eigen site gepleurd, ziet er vaag uit!
Das een quest... dan bestuur je die mamoet.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef Elmowan het volgende:
Damn hitte je pet daar voor 2004? :|
Haha ik precies hetzelfde. Ben 78 en zit op 48% ofzo. Word idd ook wat later dan denk ik, want wil het nog wel halen vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertje
Free Willyquote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een pareltje, uit me eerst dag in northrend gemaakt
[ afbeelding ]
de positie van hem was bugged tijdens het gevecht, op die foto isiie dead
Jij weet het!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef VatosLoco het volgende:
Verheug me zo erg op de kersttijd, heb ik lekker 2 weken vrij, 2 weken aan één stuk door wow
Dragonblight tot zover.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Volgende week lekker een weekje vrij! Lots of catching up to do! *72*
Ik vermaak me kostelijk in de Howling Fjord kwa graphics en quests.
Wat vinden jullie de mooiste zone van heel Northrend.
Ik heb tot nu toe Howling Fjord, Dragonblight, Grizzly Hills, Zul'drak helemaal afgemaakt. En ben net bezig in Sholazar Basin.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Volgende week lekker een weekje vrij! Lots of catching up to do! *72*
Ik vermaak me kostelijk in de Howling Fjord kwa graphics en quests.
Wat vinden jullie de mooiste zone van heel Northrend.
Dat dus!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso is alles beter dan tbc...
Omg dat wist ik helemaal niet. Fucking grappig manquote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Kvind overigens die Zeehond faction npc dudes slightly irritant!
Je kan zeg maar als je op zo'n faction npc de hele tijd klikt hun boos maken, maar door al die langzame quotes duurt het echt een eeuwigheid voordat je hun pissed maakt!
De vlakte zelf is niet boeiend die stukjes daar in met van alles er in juist welquote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond Dragonblight juist erg saai. Te lange, uitgestrekte vlaktes met niets en het kwam een beetje leeg op me over. Grizzly Hills vond ik ook erg vet idd, deed me echt denken aan zo'n Canadees bos oid, met van die beren en zalm en shit.
Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef DjNivek het volgende:
Twisting Nether is ook gewoon een vrij slechte server, als je alliance speelt (no offense). Het was te moeilijk groepen te vinden, en PUG schoot het ook voor geen meter op (terwijl Grim Batol BT PUG'de). Heb dus nog geen spijt van de transfer
Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na danquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel eigenlijk het liefst met zo weinig mogelijk Nederlanders. Altijd als ik in een raid/pug met Nederlanders zit gaat het weer fout door dat arrogante volk
Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na dan.
No shitquote:Op woensdag 19 november 2008 06:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet 'm laten maken door een engineer.
20 kquote:Op woensdag 19 november 2008 00:37 schreef stbabylon het volgende:
Met zijspan is Horde
Ik moet nog van 1342/21000 revered naar exalted, van level 76,5 naar 80 en van 418 engineering naar 450.
En dan nog iets van 12,5k aan mats farmen, maar dan heb ik er één
eh.. correctie... 20k aan mats. waarvan je 12,5k MOET neerleggen bij een vendor.
Die goede oude tijd dat Omen en dat soort spul nog niet bestond en je puur op gevoel speeldequote:Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef kipknots het volgende:
Zelf vind ik het nogal matig dat je veel van die addons standaard bij raids nodig bent. Ik had het liever gehad dat ze niet bestonden en dat blizzard de gevechten zou bouwen rond de standaard UI. Ik gebruik zelf ook liever weinig addons (heb nu enkel een aantal eenvoudige unit frames/action bars/map addons, voornamelijk om wat ruimte op het scherm te besparen).
Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritantquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..
Dat onder vind ik zelf ook wel is hoor..
Bijv laatst nog in BF..
Kerel geet de healer uitschelden omdat die dood gaat door die mines
Terwijl die dus helemaal niet de MT is en hij moet die dingen gewoon ontwijken..
Dus toen was de healer opeens noob etc..
Gz!quote:
Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritant. Trouwens 2GB er bij en nergens meer wachter met laden het loopt nu zo soepel als maar kan
!
Wie gaat het roepen?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Arme kip![]()
En idd, veel Nederlanders die ik tegen kom zjn arrogant en irritant, maar er zitten ook genoeg relaxte tussen
Zal ik je wat zeggen:quote:Op donderdag 20 november 2008 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef OFfSprngr het volgende:
76
Ben zelf aan de Alliance kant begonnen op die server.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Knipoogje het volgende:
Speelt er nog iemand op de nieuwe server Azuremyst (horde kant)? Ben daar opnieuw begonnen als Druid (Bones). Inmiddels level 67 aangetikt, dus kan dit weekend Northrend in
Is wel leuk zo'n nieuwe server met meer level 5 spelers dan level 50+ ers...D'r is geen kip in de Outlands (man of 20 totaal ofzo aan Horde kant en nog een mannetje of 30 in Northrend nu. De overige paar duizend spelers zitten nog in Stranglethorn of Durotar
Wat geef je toch altijd een inhoud aan je posts.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:53 schreef drumstickNL het volgende:
uuh ?
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.
Ben zelf ook ally, zit in een guild met veelal zweden (zijn er genoeg te vinden op deze server) denk er zelf ook over om te transferen, weet alleen niet waarheen.
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam jequote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
oh damn dat meen je, had ik helemaal niet over na gedacht, shit manquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Had eerst 2GB, en wow pakte toen 1GB in het ram en de rest in de swap (op de zelfde HDD waar de data vandaan komtquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.
WoW gebruikt dan ook een GIGABYTE geheugen! Gaat nergens over zeg! Maar ja, dan maar 4 GB ipv 2 GB. Of had je geen 2 GB? Had ik even gemist
Iemand m'n foto's al bekeken van Drak'Tharon?
74.5 btw, vandaag alleen even een paar questjes gedaan, en een rondje Old Kingdom. Best geinig, maar wel de minst leuke instance die ik tot nu toe heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen jaquote:Op donderdag 20 november 2008 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu redelijk rap geheugen. Van dat Corsair gamer spul. Maar het is toch zo dat ik dan het beste nog 2x precies dezelfde bankjes er bij kan prikken die ik nu heb als ik ga verdubbelen?
Percies mijn problem. Bijna 73 gehaald en ik was gewoon te moe om langer dan 11uur op te blijven >_< do'hquote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu bijnaaaaaaaaaa heel erg bijna level 73
Nogal drukke baan enzo dus soms geen energie om te spelen na mijn werk
Ga ik van het weekend wel inhalen dan red ik vast de 75 wel
Fuck nog 5 levels om 5k bij elkaar te grinden. >_<quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
nee 150quote:Op donderdag 20 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?
Ik bedoelde meer dat ik nu 2x 1GB Corsair type [x] heb, als ik nu ga uitbreiden, dan is het het beste als ik precies hetzelfde merk/type er bij prik en niet zo maar 2x 1GB.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen ja.
phewquote:
Dacht al, niet dat het voor me uit maakt maar het zou zo raar zijn geweestquote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Moet je ze ook heroic doen >_>quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Wat is de huidige def cap?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Moet je ze ook heroic doen >_>
Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd. Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
oh ouch.quote:
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je.
Slaat uiteraard nergens op, maar je bent dan ook warlockquote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
Inderdaad. Bovendien kunnen paladins geen daggers gebruiken, en mages/locks/priest etc wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
Pasgeleden hele discussie gelezen over een rogue die Thori'Dal had geloot van KJ.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Lvl68 gedinged met mijn DK
Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
Gaat dus wel lekker
Die is BoE, dus waarom LW weggooien?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Deze verdient een nekschot.
Met de boog uiteraard!
Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...
Must.... have.... CHOPPER!!!:D
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten opquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.
Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Nightwatchersquote:Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
Alliancequote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Ancient het volgende:
Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
greens farmen en een enchanter zoeken, heb gisteren 2 stacks infinite dust voor 80g verkocht en 1 stack greater cosmic essence voor 360gquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu?. Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen?
.
En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu?. Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen?
.
Ik ben nog maar 350 enchanting en 384 tailoringquote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen. Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken
. En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
Nee, maar ik heb de afgelopen week wel genoeg quests gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
Ik was juist een van de laatste die 80 werd in m'n guildquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
.
Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1quote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig.
Omdat je slacked!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
Ja idd, ga een dezer dagen maar eens wat applications versturenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
quote:
Ik zit zelf niet in Nightwatchersquote:
Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.quote:
Neehee, je moet! 't is net werk!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
We hebben toch genoeg hunters.
En toch doen meeste mensen meer moeite om in die pro guild te komen dan aan werkquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur
Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL_!
Als je nu als rogue niet een gelijk gear warrior kan verslaan moet je je rogue deleten, ik nu zelfs warriors aan als combat.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:
[..]
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.
![]()
Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.![]()
Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."![]()
Wyri niet heeeurr <3
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.
Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Ach, ik deed BT op mn rogue en de andere pug rogue rollde voor de blade of savagery (1.4) terwijl ie 'm al had en daarna die kankeraap ook nog op de MH glaive rollde, toen die die niet kreeg (verloor de roll net als ik aan een prot warrior (ook lomp dat ie niet fury specced)) doet ie dit nog eens: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6715481699&sid=1&pageNo=1quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op.
Maar dan niet tot elke rogue dat wapen of beter heeft. Ik ga niet passen voor een 2 dps upgrade voor een rogue. Net zoals ik het niet een probleem vind als een rogue rolled op een 2 dps upgrade voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
Heb als rogue zijnde nog geen enkele DK ontmoet waarvan ik verloren heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:
[..]
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.
![]()
Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.![]()
Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."![]()
Wyri niet heeeurr <3
Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.
En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
Zoals ondergetekende.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.
En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
Dat is ook fail, we downde archi met ex-guild en de T6 hood ging naar een warlock in greens, hij had het misschien het hardst nodig, maar hij zou er al helemaal niet bij moeten zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.
The Sopranos.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef viezerdt het volgende:
wie de fock is die steve van sandt eigenlijk, die van ozzy is wel grappig.
Bij een DPK systeem 'win' je niet, je koopt het. En bij iedere fatsoenlijke raid kun je niet zomaar ieder item kopen dat je toevallig kunt equippen. Tenzij het niemand ook maar iets kan schelen wie wat krijgt (zoals vlak voor de WotLK release), zorgt de hele raid ervoor dat de juiste items naar de juiste mensen gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik had iets anders van Ozzy verwacht, zoiets als:
''Im Ozzy Osbourne and i am a....a....SHARONNNN! WHAT IS MY CLASS?!"'
Schiet wel lekker op voor Icecrown: The Final Goalquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens de grootste fed-ex quest gedaan OOIT
Doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Timmor het volgende:
Beste mede-WoW'ers,
Ik heb speciaal voor WotLK een pala naar 55 gestampt om een DK aan te kunnen maken en zit nu met de volgende Talent build http://www.wowhead.com/?talent=jfVMV0cfsfRxzAZZf en ben in het bezit van de Plague en Death Strike Glyphs
Als rotatie heb ik het volgende:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate (Death Strike)
Na deze eerste rotatie zijn de frost en unholy rune alweer klaar om dit alles te herhalen.
Voor Heart Strike en Obliterate heb ik een macro gemaakt waarbij indien mogelijk eerst een Rune Strike op de mob word los gelaten. Al met al kan ik bij deze rotatie gewoon constant doorgaan met DPS en hoef ik nooit op een Rune te wachten tot hij weer beschikbaar.
Nu las ik ergens dat door punten in Death Rune Mastery te stoppen je de volgende rotatie kan krijgen:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate
en ipv dit weer te herhalen:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike
Door de 2 extra Heart Strikes procced Sudden Doom wel vaker.
Heeft iemand hier ervaring met deze build want het duurt weer een hele werkdag voordat ik hiermee aan de gang kan gaan
Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual playquote:
Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Ceptonquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual play
Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef magge het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Cepton
OUTNUMBERED JOO![]()
ik heb veeeeeeeeeeeel van Boro geleerd, en wilde altijd ook een filmpje maken, maar toen kwam 1.8 en was 't eigenlijk over zoals boro het deed met zn cookie cutter buildje pre1.8quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.
Een fatsoenlijke guild heeft geen DKP nodig. Een loot hungry guild wel... In onze guild passen mensen op items als ze vinden dat iemand anders het meer verdiend. Dat is pas eerlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csutquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:53 schreef Stommie het volgende:
tvp, na er eerst geen zin in te hebben (been there done that @ beta) toch maar ff DK gemaakt ter afwisseling van me 75 lock.
ff vraagje, t schijnt dat in outland unholy t snelst gaat met lvlen (aoe ftw), heeft iemand hiervan een build en rotation? Ik ram gewoon nog random op die moves
Voor AOE eerder:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csut
IT->PS->BS->BS->SS->Gargoyle of Unholy Blight of Death Coil
SS->SS->SS->DC
heheheheheeheheheheheheheheheheheheehehehheehheheehheheheheheheeheheheehehehehehehquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Op zo'n hawkstrider ziet het er helemaal gaar uit. Nog gaarder dan een Tauren op zo'n kip.
Overigens nog een filmpje, misschien dat emand haar wel kent.
Heequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor AOE eerder:
IT->PS->Pestilence->BB en dan DS/SS->DS/SS->Coil->BB->BB rotaten. DS als je HP nodig hebt, anders SS.
Nep of echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Op zo'n hawkstrider ziet het er helemaal gaar uit. Nog gaarder dan een Tauren op zo'n kip.
Overigens nog een filmpje, misschien dat emand haar wel kent.
Nee is echt. Misschien is ze wel een noob ofzo, maar ze speelt het welquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze wow begrijpt.
Ow sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Welke fire destro raid build voor lvl 80?
http://www.worldofwarcraf(...)15220031051335030351
of
http://www.worldofwarcraf(...)15220031051235000000
Lol whut?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:19 schreef poffu het volgende:
howling fjord > borean tundra
bijna 74 en mijn quests gingen zo: borean -> dragonblight 50% -> howling fjord
lol@vogelkooi n1 avatar![]()
![]()
Links en recht zijn alle bij nep.quote:
quote:Alsof vrouwen speelgoed zijn.![]()
Die eerste.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
of
Geen van beide en destro is noob.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
of
Kijk eens beterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen van beide en destro is noob.
En dan nog, je hebt niet eens punten in je imp's firebolt.
Same als mijn guild, helpt wel dat de meeste IRL vrienden zijn, maar dan nog.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:38 schreef Katth het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke guild heeft geen DKP nodig. Een loot hungry guild wel... In onze guild passen mensen op items als ze vinden dat iemand anders het meer verdiend. Dat is pas eerlijk.
Kijk jij eens beter, ik doel op Demonic Power.quote:
In totaal een uurtje of 6 denk ikquote:Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
pff, hoelang ben je daar mee bezig geweest?
ja, want je omschrijving is zo duidelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kijk jij eens beter, ik doel op Demonic Power.
http://www.worldofwarcraf(...)031051335030351#nonequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
ja, want je omschrijving is zo duidelijk
wat dacht je hiervan, oh alwetende? http://www.worldofwarcraf(...)05220031051335030351
Als je echt serieus wilt raiden heb je echt een systeem nodig. Wij gebruiken zero-sum DKP, wat mij betreft het beste systeem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Serani het volgende:
[..]
Same als mijn guild, helpt wel dat de meeste IRL vrienden zijn, maar dan nog.
Als er een Rogue item dropt, krijg ik als Feral Druid, dezelfde prioriteit als een rogue om te needen, de rest passed automatisch op dat soort items, en andersom ook.
Ik bedoel waarom zou ik bv op een lock item needen of zelfs greeden?![]()
En onze hunters zijn ook niet van: OMG Hunter Item!
als anderen hem meer kunnen gebruiken word er gewoon relaxed gepassed.
Tja, als 25november.com nu al de huidige content afheeft...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die was omdat je nog niet doorhad dat deze expansion expliciet voor de casual speler is gemaakt.
HUNTAR GEAR!quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:42 schreef Civilian het volgende:
Woei, zojuist mn 1e epic geloot uit Heroic: The Culling of Stratholme
Legguards of Nature's Power
Geen idee eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook tabellen waarop je kan zien vanaf welk level je een dungeon ongeveer kan solo'en? Kan ze alleen vinden met welk level je moet zijn om binnen te komen of wat de advies range is voor een 5-man groep.
Ik als holy priest kon op 70 geen Stratholme solo'en voor de mount van Rivendare. Heb nu nog niet geprobeerd (ben nu op 300k na level 80) maar het zou nu denk ik wel moeten gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 03:34 schreef stbabylon het volgende:
Op level 77 kan ik zeer ws. vrijwel alle level 70 dungeon non-heroic solo-en. Dus op 80 kun je alle dungeons van voor WotLK solo-en (non-heroic).
Oh en trouwens:
Maces, broken hunter items
What about pre-tbc? Ik bedoel, ik ben nog steeds een gróót fan van de ZG Tijger. Ik weet dat ie is gesoloed door T6 Warriors met 6 schilden op lvl 70, maar hoe zou dat nu gaan? Ben toch wel héél benieuwd of ik een kans maak als DK strax op lvl 80.quote:Op zaterdag 22 november 2008 03:34 schreef stbabylon het volgende:
Op level 77 kan ik zeer ws. vrijwel alle level 70 dungeon non-heroic solo-en. Dus op 80 kun je alle dungeons van voor WotLK solo-en (non-heroic).
Oh en trouwens:
Maces, broken hunter items
Hmm, die ken ik volgens mij. Hij zat eerst op Kul'Tiras en hij is een NL-er.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Fantamman
En ja hoor, zelfs de prot warrior gebruikt de glaive niet meer.
De eerste smiley zegt: Ja! En de tweede zegt: Nee!. Dus wel vet of niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef Elmowan het volgende:
Wooow ben nu lvl 69 met mijn DK en wat is Northrend vet zegIig Howling Fjord, echt cool
Hij typte : O (==quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De eerste smiley zegt: Ja! En de tweede zegt: Nee!. Dus wel vet of niet?
quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Wriggles het volgende:
Als je nu (zondag) inlogged krijg je een pet + Achievement, 4-jarig bestaan van WoW!
Yeah! Baby Blizzard Bear.quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Wriggles het volgende:
Als je nu (zondag) inlogged krijg je een pet + Achievement, 4-jarig bestaan van WoW!
Aye leukk dingetjequote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Wriggles het volgende:
Oja bedoeldequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De eerste smiley zegt: Ja! En de tweede zegt: Nee!. Dus wel vet of niet?
De grootste drogreden die je kunt bedenken. Sommige mensen beleven nou eenmaal geen plezier aan zoiets. Raar he?quote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef sanakthe het volgende: Ja, sommige mensen spelen nog voor 't plezier, raar he??
Beauty is in the eye of the beholder. Ik vind die bear wél mooi en dan boeit het me geen fuck of meer mensen die hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik doel eigenlijk meer op 700g farmen voor de bear mount die je kunt kopen die IEDEREEN nu heeft terwijl ie dr niet uit ziet net als de warbear, dan vraag je "waarom is die mount dan eigenlijk wel cool"? Dan krijg je geen antwoord. -_-
Die idd ook die is liefquote:
Lang maar erg tofquote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Jdijkers het volgende:
Dat filmpje is geweldig! De quest daarna (in UC) vind ik maar kut, wel tof gedaan, maar duurt te lang. Ik vind het altijd zo kut om npc's te volgen.
Het is nog net zo druk, en net zo gezellig. Maar op andere plekken in de wereld. Je kan het het spel niet kwalijk nemen, of de spelers, dat jij een tijd weg bent geweest en helemaal bij level 1 moet beginnen.quote:Op maandag 24 november 2008 07:54 schreef Burakius het volgende:
Na lang niet gespeeld te hebben (1 jaar) nu weer begonnen. Ditmaal als Alliance Human Mage. Moet wel zeggen dat het erg dood is qua drukte aan spelers (server Emeress). Iedereen zit vast ergens anders in de wereld. Dat vind ik dus ook zo jammer he. Het was vroeger veel drukker en dus veel gezelliger. Ik kwam weer met me warlock in ogrimmar, en het was er echt dddoooodddd.
Questhelper kan makkelijk zijnquote:Op maandag 24 november 2008 09:31 schreef GI het volgende:
Niet echt mods nodig voor het levelen van een mage
Farlad ondertussen op 74 gekregen.
hahahahahaquote:
quote:Did Blizz think the endgame through? (source)
Yes. Enjoy the current dungeons and I hope you enjoy Ulduar when that comes out.
Serieus. Jouw redenaties zijn soms niet te volgen. Geen stamina nodig omdat je imp soul leech hebt? Please explain.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://www.worldofwarcraf(...)031051335030351#none
Health stones doen de demon warlocks wel. 5/5 stamina heb je ook niet nodig met imp soul leech.
Maakt niet uit, dat crit ik met mn rune strike..quote:Op maandag 24 november 2008 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren liep er in die pvp zone op mijn server een druid rond met 1200 nog wat stam en 44k hitpoints... overkill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |