Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?quote:
Godverdomme zeg ... lees het net ... WTF ...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat meen je niet .. waar heb je dat gelezen >?
quote:
haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertjequote:Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker.. Wat een kutactie, ik wilde vandaag 80 bereiken. Gaat een stuk lastiger worden zo.
Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef magge het volgende:
Wordt leuk als ze dat " dual " spec gaan introduceren..
Niet helemaal eens. Als je normaal tankt met je guild raids en dan heel af en toe als DPS meegaat dan heb je toch echt wel zelfde prio als de dan-tanks op Warr tank items, mag ik hopen? Bij mij iig wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Je hebt altijd een primaire/huidige rol. Een warrior met dual spec die niet tankt in de instance, heeft gewoon geen voorrang te krijgen op een tank item. Als je allebei ongeveer evenveel tankt in een instance (wat ik me bijna niet voor kan stellen) heb je allebei evenveel recht op een item. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Btw, ik heb m'n foto's van onder Drek'thar maar even op m'n eigen site gepleurd, ziet er vaag uit!
Das een quest... dan bestuur je die mamoet.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef Elmowan het volgende:
Damn hitte je pet daar voor 2004? :|
Haha ik precies hetzelfde. Ben 78 en zit op 48% ofzo. Word idd ook wat later dan denk ik, want wil het nog wel halen vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha hier ook, zit op 78 ½... maar ik doe het vanmiddag dan maar rustig aan en maak het wel een latertje
Free Willyquote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Een pareltje, uit me eerst dag in northrend gemaakt
[ afbeelding ]
de positie van hem was bugged tijdens het gevecht, op die foto isiie dead
Jij weet het!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef VatosLoco het volgende:
Verheug me zo erg op de kersttijd, heb ik lekker 2 weken vrij, 2 weken aan één stuk door wow
Dragonblight tot zover.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Volgende week lekker een weekje vrij! Lots of catching up to do! *72*
Ik vermaak me kostelijk in de Howling Fjord kwa graphics en quests.
Wat vinden jullie de mooiste zone van heel Northrend.
Ik heb tot nu toe Howling Fjord, Dragonblight, Grizzly Hills, Zul'drak helemaal afgemaakt. En ben net bezig in Sholazar Basin.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Volgende week lekker een weekje vrij! Lots of catching up to do! *72*
Ik vermaak me kostelijk in de Howling Fjord kwa graphics en quests.
Wat vinden jullie de mooiste zone van heel Northrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |