Gz!quote:
Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritant. Trouwens 2GB er bij en nergens meer wachter met laden het loopt nu zo soepel als maar kan
!
Wie gaat het roepen?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Arme kip![]()
En idd, veel Nederlanders die ik tegen kom zjn arrogant en irritant, maar er zitten ook genoeg relaxte tussen
Zal ik je wat zeggen:quote:Op donderdag 20 november 2008 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef OFfSprngr het volgende:
76
Ben zelf aan de Alliance kant begonnen op die server.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Knipoogje het volgende:
Speelt er nog iemand op de nieuwe server Azuremyst (horde kant)? Ben daar opnieuw begonnen als Druid (Bones). Inmiddels level 67 aangetikt, dus kan dit weekend Northrend in
Is wel leuk zo'n nieuwe server met meer level 5 spelers dan level 50+ ers...D'r is geen kip in de Outlands (man of 20 totaal ofzo aan Horde kant en nog een mannetje of 30 in Northrend nu. De overige paar duizend spelers zitten nog in Stranglethorn of Durotar
Wat geef je toch altijd een inhoud aan je posts.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:53 schreef drumstickNL het volgende:
uuh ?
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.
Ben zelf ook ally, zit in een guild met veelal zweden (zijn er genoeg te vinden op deze server) denk er zelf ook over om te transferen, weet alleen niet waarheen.
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam jequote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
oh damn dat meen je, had ik helemaal niet over na gedacht, shit manquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Had eerst 2GB, en wow pakte toen 1GB in het ram en de rest in de swap (op de zelfde HDD waar de data vandaan komtquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.
WoW gebruikt dan ook een GIGABYTE geheugen! Gaat nergens over zeg! Maar ja, dan maar 4 GB ipv 2 GB. Of had je geen 2 GB? Had ik even gemist
Iemand m'n foto's al bekeken van Drak'Tharon?
74.5 btw, vandaag alleen even een paar questjes gedaan, en een rondje Old Kingdom. Best geinig, maar wel de minst leuke instance die ik tot nu toe heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen jaquote:Op donderdag 20 november 2008 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu redelijk rap geheugen. Van dat Corsair gamer spul. Maar het is toch zo dat ik dan het beste nog 2x precies dezelfde bankjes er bij kan prikken die ik nu heb als ik ga verdubbelen?
Percies mijn problem. Bijna 73 gehaald en ik was gewoon te moe om langer dan 11uur op te blijven >_< do'hquote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu bijnaaaaaaaaaa heel erg bijna level 73
Nogal drukke baan enzo dus soms geen energie om te spelen na mijn werk
Ga ik van het weekend wel inhalen dan red ik vast de 75 wel
Fuck nog 5 levels om 5k bij elkaar te grinden. >_<quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
nee 150quote:Op donderdag 20 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?
Ik bedoelde meer dat ik nu 2x 1GB Corsair type [x] heb, als ik nu ga uitbreiden, dan is het het beste als ik precies hetzelfde merk/type er bij prik en niet zo maar 2x 1GB.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |