Dat dus!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso is alles beter dan tbc...
Omg dat wist ik helemaal niet. Fucking grappig manquote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Kvind overigens die Zeehond faction npc dudes slightly irritant!
Je kan zeg maar als je op zo'n faction npc de hele tijd klikt hun boos maken, maar door al die langzame quotes duurt het echt een eeuwigheid voordat je hun pissed maakt!
De vlakte zelf is niet boeiend die stukjes daar in met van alles er in juist welquote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond Dragonblight juist erg saai. Te lange, uitgestrekte vlaktes met niets en het kwam een beetje leeg op me over. Grizzly Hills vond ik ook erg vet idd, deed me echt denken aan zo'n Canadees bos oid, met van die beren en zalm en shit.
Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef DjNivek het volgende:
Twisting Nether is ook gewoon een vrij slechte server, als je alliance speelt (no offense). Het was te moeilijk groepen te vinden, en PUG schoot het ook voor geen meter op (terwijl Grim Batol BT PUG'de). Heb dus nog geen spijt van de transfer
Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na danquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
Ik speel eigenlijk het liefst met zo weinig mogelijk Nederlanders. Altijd als ik in een raid/pug met Nederlanders zit gaat het weer fout door dat arrogante volk
Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno geeft bij mij vaak toch een relaxte sfeer, op een paar drukte makers na dan.
No shitquote:Op woensdag 19 november 2008 06:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet 'm laten maken door een engineer.
20 kquote:Op woensdag 19 november 2008 00:37 schreef stbabylon het volgende:
Met zijspan is Horde
Ik moet nog van 1342/21000 revered naar exalted, van level 76,5 naar 80 en van 418 engineering naar 450.
En dan nog iets van 12,5k aan mats farmen, maar dan heb ik er één
eh.. correctie... 20k aan mats. waarvan je 12,5k MOET neerleggen bij een vendor.
Die goede oude tijd dat Omen en dat soort spul nog niet bestond en je puur op gevoel speeldequote:Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef kipknots het volgende:
Zelf vind ik het nogal matig dat je veel van die addons standaard bij raids nodig bent. Ik had het liever gehad dat ze niet bestonden en dat blizzard de gevechten zou bouwen rond de standaard UI. Ik gebruik zelf ook liever weinig addons (heb nu enkel een aantal eenvoudige unit frames/action bars/map addons, voornamelijk om wat ruimte op het scherm te besparen).
Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritantquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Precies.. maar Nederlandse spelers staan wle bekend als arrogant, druk en irritant..
Dat onder vind ik zelf ook wel is hoor..
Bijv laatst nog in BF..
Kerel geet de healer uitschelden omdat die dood gaat door die mines
Terwijl die dus helemaal niet de MT is en hij moet die dingen gewoon ontwijken..
Dus toen was de healer opeens noob etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |