Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, vooral het groupje dat verwacht dat alles goed gaat is erg irritant. Trouwens 2GB er bij en nergens meer wachter met laden het loopt nu zo soepel als maar kan
!
Wie gaat het roepen?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Arme kip![]()
En idd, veel Nederlanders die ik tegen kom zjn arrogant en irritant, maar er zitten ook genoeg relaxte tussen
Zal ik je wat zeggen:quote:Op donderdag 20 november 2008 01:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het constante Nederlands doen om het Nederlands doen omdat de rest van de server niet NL is is erg irritant.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef OFfSprngr het volgende:
76
Ben zelf aan de Alliance kant begonnen op die server.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Knipoogje het volgende:
Speelt er nog iemand op de nieuwe server Azuremyst (horde kant)? Ben daar opnieuw begonnen als Druid (Bones). Inmiddels level 67 aangetikt, dus kan dit weekend Northrend in
Is wel leuk zo'n nieuwe server met meer level 5 spelers dan level 50+ ers...D'r is geen kip in de Outlands (man of 20 totaal ofzo aan Horde kant en nog een mannetje of 30 in Northrend nu. De overige paar duizend spelers zitten nog in Stranglethorn of Durotar
Wat geef je toch altijd een inhoud aan je posts.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:53 schreef drumstickNL het volgende:
uuh ?
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik speel ook op Twisting Nether, idd een slechte server als je alliance bent, Horde domineert daar continue, BT was door 7 horde guilds gecleared voordat de eerste ally guild deze gecleared had. PVP is wel wat meer verdeeld, maar het vervelende is dat Horde meestal georganiseerd speelt, ally loopt maar wat rond.
Ben zelf ook ally, zit in een guild met veelal zweden (zijn er genoeg te vinden op deze server) denk er zelf ook over om te transferen, weet alleen niet waarheen.
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam jequote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz!
Vandaag 25 man naxx in gegaan, 3 wings gecleared. Gelijk even http://www.wowhead.com/?item=40336 opgepikt. De mages waren niet blij (ben zelf paladin).
oh damn dat meen je, had ik helemaal niet over na gedacht, shit manquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Had eerst 2GB, en wow pakte toen 1GB in het ram en de rest in de swap (op de zelfde HDD waar de data vandaan komtquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm ik zat de hele avond te twijfelen wat ik moet doen, maar ik ga je voorbeeld volgen. Word schijtziek van het wachten, m'n harde schijf draait overuren maar Vista zegt dan ook dat 200 van de 280 MB kernel memory gepaged is. Dat schiet natuurlijk niet op.
WoW gebruikt dan ook een GIGABYTE geheugen! Gaat nergens over zeg! Maar ja, dan maar 4 GB ipv 2 GB. Of had je geen 2 GB? Had ik even gemist
Iemand m'n foto's al bekeken van Drak'Tharon?
74.5 btw, vandaag alleen even een paar questjes gedaan, en een rondje Old Kingdom. Best geinig, maar wel de minst leuke instance die ik tot nu toe heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen jaquote:Op donderdag 20 november 2008 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu redelijk rap geheugen. Van dat Corsair gamer spul. Maar het is toch zo dat ik dan het beste nog 2x precies dezelfde bankjes er bij kan prikken die ik nu heb als ik ga verdubbelen?
Percies mijn problem. Bijna 73 gehaald en ik was gewoon te moe om langer dan 11uur op te blijven >_< do'hquote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu bijnaaaaaaaaaa heel erg bijna level 73
Nogal drukke baan enzo dus soms geen energie om te spelen na mijn werk
Ga ik van het weekend wel inhalen dan red ik vast de 75 wel
Fuck nog 5 levels om 5k bij elkaar te grinden. >_<quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
Lvl 76 is m'n DK nu, hopelijk morgen 77. Dan mag ik een whopping 7950 gold neertellen!
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Blistering het volgende:
1000 (225 skill)
5000 (300 skill)
1000 (Cold Weather)
950 (DK mount)
LOVELY!
nee 150quote:Op donderdag 20 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Huh jeb je de 300 skill nodig om in northerend te kunnen vliegen?
Ik bedoelde meer dat ik nu 2x 1GB Corsair type [x] heb, als ik nu ga uitbreiden, dan is het het beste als ik precies hetzelfde merk/type er bij prik en niet zo maar 2x 1GB.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dat je computer te weinig geheugen heeft zou ik het zeker doen ja.
phewquote:
Dacht al, niet dat het voor me uit maakt maar het zou zo raar zijn geweestquote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Moet je ze ook heroic doen >_>quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Wat is de huidige def cap?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Moet je ze ook heroic doen >_>
Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd. Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
oh ouch.quote:
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je.
Slaat uiteraard nergens op, maar je bent dan ook warlockquote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
Inderdaad. Bovendien kunnen paladins geen daggers gebruiken, en mages/locks/priest etc wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
Pasgeleden hele discussie gelezen over een rogue die Thori'Dal had geloot van KJ.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Lvl68 gedinged met mijn DK
Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
Gaat dus wel lekker
Die is BoE, dus waarom LW weggooien?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Deze verdient een nekschot.
Met de boog uiteraard!
Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...
Must.... have.... CHOPPER!!!:D
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten opquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.
Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Nightwatchersquote:Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
Alliancequote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Ancient het volgende:
Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
greens farmen en een enchanter zoeken, heb gisteren 2 stacks infinite dust voor 80g verkocht en 1 stack greater cosmic essence voor 360gquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu?. Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen?
.
En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay 80, en nu?. Te weinig mensen zijn hier 80 gedinged, dus er zijn geen PuG's, in mijn guild ben ik ook by far de enige 80, dus guild runs zitten er ook niet in. Cloth farmen?
.
Ik ben nog maar 350 enchanting en 384 tailoringquote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben zelf enchanter, dus heb alle mats al gebruikt om m'n skill te levellen. Kan nog meer gaan farmen, maar heb cloth nodig zodat ik tailoring level en die flying carpet kan maken
. En de greens die ik dan maak, disenchant ik uiteraard.
Nee, maar ik heb de afgelopen week wel genoeg quests gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef Hanstin het volgende:
[..]
En jij wilt ons vertellen dat jij alle Q's al gedaan hebt in icecrown? of stormpeaks?
Ik was juist een van de laatste die 80 werd in m'n guildquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
.
Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1quote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik heb altijd al in casual guilds gezeten, helaas. Ik ben zelf meer een raider/wat meer hardcore speler, alleen omdat ik altijd in casual guilds zit heb ik mij nooit echt kunnen gearen. Behalve dan via PuG's en dan badges farmen in heroics. En juist omdat ik me nooit heb kunnen gearen, kan ik ook niet in een hardcore guild komen. Vicieuze cirkel enzo, lastig.
Omdat je slacked!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is altijd handig als je in een HC guild zit en gewoon lekker op je eigen tempo kan lvlen en gearen.
Waarom zouden ze je kicken? Je kent ze immers toch al lang genoeg!
Ja idd, ga een dezer dagen maar eens wat applications versturenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu is het er wel de tijd voor. Bijna alle guilds zitten nu in de 'gear is not important, skill and aditude is' fase. Maar dan moet je wel snel zijn en niet wachten tot 3.1
quote:
Ik zit zelf niet in Nightwatchersquote:
Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.quote:
Neehee, je moet! 't is net werk!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is geen probleem bij mij. Als ik wil joinen ga ik joinen, als ik niet wil... niet.
We hebben toch genoeg hunters.
En toch doen meeste mensen meer moeite om in die pro guild te komen dan aan werkquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Dat applyen bij grote guilds is altijd achterlijk man, lijkt soms wel alsof je solliciteert voor directeur
Ik zou bijna durven zeggen dat het moeilijker is om aan een goeie guild te komen dan aan een baan IRL_!
Als je nu als rogue niet een gelijk gear warrior kan verslaan moet je je rogue deleten, ik nu zelfs warriors aan als combat.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:
[..]
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.
![]()
Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.![]()
Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."![]()
Wyri niet heeeurr <3
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.
Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Ach, ik deed BT op mn rogue en de andere pug rogue rollde voor de blade of savagery (1.4) terwijl ie 'm al had en daarna die kankeraap ook nog op de MH glaive rollde, toen die die niet kreeg (verloor de roll net als ik aan een prot warrior (ook lomp dat ie niet fury specced)) doet ie dit nog eens: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6715481699&sid=1&pageNo=1quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op.
Maar dan niet tot elke rogue dat wapen of beter heeft. Ik ga niet passen voor een 2 dps upgrade voor een rogue. Net zoals ik het niet een probleem vind als een rogue rolled op een 2 dps upgrade voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
Heb als rogue zijnde nog geen enkele DK ontmoet waarvan ik verloren heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:
[..]
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.
![]()
Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.![]()
Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."![]()
Wyri niet heeeurr <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |