abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 09:38:09 #101
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63366745
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:

[..]

nee 150

phew
Maar dat is retetraag..
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:38:32 #102
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63366755
quote:

[..]

nee 150

Gister level 80 geworden maandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing cot stratholme gaf maar 500 rep
Dacht al, niet dat het voor me uit maakt maar het zou zo raar zijn geweest .
phluphy for president!
pi_63366929
quote:

[..]

nee 150

Gister level 80 geworden maandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing cot stratholme gaf maar 500 rep
Moet je ze ook heroic doen >_>
Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd . Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
pi_63366938
Ik heb mijn Argent Crusade tabard klaar liggen voor de level 80 dungeons. Ik moet daar asap exalted mee zijn voor de heerlijke hunter chest

Daarna exalted Horde Expidition voor de motor. Maar ja, daarvoor moet ik toch eerst nog een heleboel andere dingen farmen (waaronder goud).
  donderdag 20 november 2008 @ 10:00:07 #105
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63367171
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Moet je ze ook heroic doen >_>
Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd . Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
Wat is de huidige def cap? 450?
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63367406
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef magge het volgende:

[..]

Wat is de huidige def cap? 450?
540
  donderdag 20 november 2008 @ 10:21:52 #107
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63367666
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:10 schreef DjNivek het volgende:

[..]

540
oh ouch. Ik heb een paladin an die wilde ik misschien in de look der tijd nog een keer tank levelen.. ik heb volgends mij niet eens de 70def.cap. :p
  donderdag 20 november 2008 @ 10:32:06 #108
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63367932
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je .
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.

Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.

Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:33:58 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63367966
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.

Slaat uiteraard nergens op, maar je bent dan ook warlock .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63368202
Lvl68 gedinged met mijn DK
Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
Gaat dus wel lekker
Don't think, be sure!
pi_63368460
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
pi_63368470
Ik heb het lekker geregeld kwam ik achter. Na een week verlof voor WotLK, maak ik er ook bruut een einde aan:
donderdag + vrijdag werken
donderdagavond: 007
vrijdagavond: vrijwilligerswerk
zaterdagmiddag/avond: verjaardag

Wordt nog lastig om voor het eind van het weekend 80 te worden

Oh well, ik heb mijn flappy en kan iig nu minen over de hele wereld (gisteravond zo'n 100 cobalt, 300 saronite en 10 titanium gemined )
  donderdag 20 november 2008 @ 10:55:54 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63368574
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
Inderdaad. Bovendien kunnen paladins geen daggers gebruiken, en mages/locks/priest etc wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63368924
Mijn ervaring met DK tanks (70) zijn tot nu toe .....ok.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_63369005
Ik ben blij dat ik als hunter niet zulke problemen heb...

oh wacht...

Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.

Voor TBC hadden we het probleem dat rogues, warriors en hunters allemaal 1 handers wilden. In TBC werd dat minder, omdat 2 handers beter waren voor hunters. Nu willen sommige hunters 1 handers en sommige 2 handers. Erg leuk nu rogues, warriors en dk's 1 handers willen en warriors, dk's en retridins 2 handers. Ik verwacht dezelfde problemen als voor TBC en hoop dat de rogues en hunters in mijn guild verstandig genoeg zijn om eerst naar DPS te kijken en dan pas naar stats.

Oh... ik vergeet even de shamans, die hebben nu ook dezelfde stats nodig als hunters.

(uitleg waarom 1 handers goed zijn voor een hunter: talent 1 int = 1 ap, int chant is een veel groter getal dan de agi chant)
  donderdag 20 november 2008 @ 11:25:16 #116
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_63369297
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
-knip-
Pasgeleden hele discussie gelezen over een rogue die Thori'Dal had geloot van KJ.
Sommige mensen....
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_63369601
Deze verdient een nekschot.
Met de boog uiteraard!

Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...

Must.... have.... CHOPPER!!! :D
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_63369967
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Lvl68 gedinged met mijn DK
Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
Gaat dus wel lekker

Haha ik heb hetzelfde dat ik elke dag een level doe, dit weekend ff lvl 68 halen en dan naar Howling Fjord
pi_63370034
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Deze verdient een nekschot.
Met de boog uiteraard!

Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...

Must.... have.... CHOPPER!!! :D
Die is BoE, dus waarom LW weggooien?
pi_63370503
Net de eerdergenoemde 7950g uitgegeven! Nu 19g over, sucks to be poor!

Maar wel 300 Riding Skill op DK, en lvl 77 dus. Morgen 78, dit weekend wel 80 .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 20 november 2008 @ 12:12:26 #121
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63370567
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is. Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.

Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.

Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."

Wyri niet heeeurr <3

[ Bericht 22% gewijzigd door magge op 20-11-2008 12:16:11 (ikkannietype) ]
pi_63371258
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.

Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
  donderdag 20 november 2008 @ 13:02:11 #123
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63371640
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.

Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten op .
phluphy for president!
pi_63371849
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
Nightwatchers

Die avond dat jullie BT clearde weet ik nog heel SW in rep en roer haha

Zover mij bekend is waren het er een stuk of 6/7 maar ik kan me vergissen
pi_63372591
Ik verveel me de laatste tijd zo erg, daarom heb ik besloten om voor de zoveelste keer weer te beginnen met WoW, naast Medieval total war het enige spel dat me echt kon boeien. Vorig jaar speelde ik nog WoW op de Amerikaanse servers, maar ik ga nu weer naar Europa (laatste keer dat ik daar speelde was 02/'06 volgens mijn account info ). Als alles is geïnstalleerd zal ik waarschijnlijk een lvl 1 aanmaken en eens kijken op Steamwheedle Cartel. Is het Fok!guild Horde of Alliance?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')