phewquote:
Dacht al, niet dat het voor me uit maakt maar het zou zo raar zijn geweestquote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Moet je ze ook heroic doen >_>quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee 150
Gister level 80 gewordenmaandag naar naxxaramas(?) ik draag ook al mijn ebon blade tabard ivm met championing
cot stratholme gaf maar 500 rep
Wat is de huidige def cap?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Moet je ze ook heroic doen >_>
Heroic Violet Hold gaf me iig ong. 1,2k wyrmrest rep, was ook net 80 (Violet Hold heeft niet enorm veel trash-meuk, dus dat viel me nog erg mee). Daarna nog de laatste baas van Oculus Heroic gedaan aangezien iemand in de groep daarvoor nog een save had, en het de daily was. Ook wel een leuk gevecht, en 3 badges in een vrij korte tijd. Door die baas ook meteen honored by wyrmrest en kan ik m'n tank cloakje ff oppikken vandaag. Ze willen me morgen ook al in Naxx hebben, maar dan moet ik m'n 70 gear ff regemmen zodat ik weer defcapped ben.
oh ouch.quote:
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, het is een prima healadin wapen. Als je een protadin bent, schaam je.
Slaat uiteraard nergens op, maar je bent dan ook warlockquote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Healer? neem een fucking mace, Warlocks en mages kunnen geen maces wielden, alleen swords en daggers. Prot palas moeten nu ook gewoon strength wapens hebben.
Terecht dat je casters uiterst pissed off zijn.
Overigens uiterst slecht dat je GL/RL/council/dkp/whatever hiermee weg laat komen.
Inderdaad. Bovendien kunnen paladins geen daggers gebruiken, en mages/locks/priest etc wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een bullshit, deze stats zijn perfect voor een healadin, ik zou er ook op needen, sterker nog, ik heb op dit moment ook een 'caster' sword, was mijn group ook niet zo blij toen ik er op rollde, maar ja, het was bijna 100 spell power meer dan mijn mace. Met het universeel maken van spellpower is er niet meer zoiets als healer of caster weapon.
Pasgeleden hele discussie gelezen over een rogue die Thori'Dal had geloot van KJ.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Lvl68 gedinged met mijn DK
Vandaag na werk hopelijk lvl69.. elke dga een level..
Gaat dus wel lekker
Die is BoE, dus waarom LW weggooien?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Deze verdient een nekschot.
Met de boog uiteraard!
Kzit overigens met mijn hunter te twijfelen of ik LW moet droppen voor Engineering...
Must.... have.... CHOPPER!!!:D
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op wowhead een rogue zien zeggen dat iedere guild die een hunter de beste gun in het spel eerder zou geven dan aan een rogue verkeerd bezig was... zucht.
Idd eerst mensen die class based er meer aan hebben dan jij. Zelf de idee als feral droods (die op dat moment aan het tanken/healen zijn dus iedereen gaat er ook niet van uit dat ze feral zijn) en dan in eens op rogue items gaan rollen, levert ook leuke momenten opquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niks tegen rogues, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moeten wel met hun klauwen afblijven van ranged weapons tot elke hunter in de groep dat wapen of een betere hebben.
Hoewel... bogen en kruisbogen kunnen me gestolen worden. Ik gebruik alleen guns
Nightwatchersquote:Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Waren het er 7? Zat zelf in Nightwatchers en was bij de first kill (ik had redelijk wat alcohol voor de raid nog op, dus redelijk aangeschoten lopen MTen), maar volgens mij waren we de 5de ofzo (dus 4 horde guilds voor ons). Waren altijd wel rond die positie, wat natuurlijk zeer slecht is vergeleken met de Nightwatchers/Rise and Shine van Pre-TBC. Toen draaide we nog mee in de top 10 van Europa met AQ40/Naxx (tot aan 4HM waar de core besloot voor Glamour weg te gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |