Maar dan niet tot elke rogue dat wapen of beter heeft. Ik ga niet passen voor een 2 dps upgrade voor een rogue. Net zoals ik het niet een probleem vind als een rogue rolled op een 2 dps upgrade voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Andersom ook, hunters moeten gewoon wachten totdat alle wapens op zijn en dan pas eentje nemen die niemand nodig heeft.
Heb als rogue zijnde nog geen enkele DK ontmoet waarvan ik verloren heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef magge het volgende:
[..]
Logisch gedrag van de gemiddelde Rogue. Je kan ze zoo makkelijk onderscheiden, van die kereltjes die alles beter weten en ook denken dat Rogue de beste class in 't spel is.Een level 12 warrior hebben en een lvl 3 priest. " Maar dat ging niet snel genoeg". Die ook klaar komen als ze iemand een back stab verkopen, iemand dood stunlock. En natuurlijk helemaal over de rooie gaan en naar forums.wow-europe.com/rogue gaan om daar te zeggen dat ze niet van een warrior kunnen winnen, en dan naar /warrior gaan om te zeggen dat ze over powered zijn. Terwijl er weer in /warlock tactieken worden besproken om 't langer tegen een rogue vol te houden, want ze zijn te " sterk" met cloak of skill.
![]()
Persoon, wil ik 90% van de Rogue communitie een nekshot verkopen.![]()
Ik ben niet echt een pvper (meer) ik vond het leuk pre-tbc met mijn mage, maar daar buiten niet echt meer. Maar met deze DK, heb ik tot dus ver, en dit lieg ik niet, elke rogue gesloopt die ik tegen kwam. En ik blij dat doen tot dat ik de archievement en titel krijg " The Rogue Slayer."![]()
Wyri niet heeeurr <3
Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.
En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
Zoals ondergetekende.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef stbabylon het volgende:
Gast, is niet eens een discussie, alleen bespreking van details. We zijn het eens. We hebben het over figuren op wowhead etc. die dingen roepen.
En het liefst zit ik in een kleine vriendelijke hardcore guild, waar zelfs DKP niet nodig is, maar waar het gewoon eerlijk en verstandig wordt verdeeld.
Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
Dat is ook fail, we downde archi met ex-guild en de T6 hood ging naar een warlock in greens, hij had het misschien het hardst nodig, maar hij zou er al helemaal niet bij moeten zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Hier ook. Diegene die het het hardst nodig heeft krijgt het, anders gewoon rollen.
The Sopranos.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef viezerdt het volgende:
wie de fock is die steve van sandt eigenlijk, die van ozzy is wel grappig.
Bij een DPK systeem 'win' je niet, je koopt het. En bij iedere fatsoenlijke raid kun je niet zomaar ieder item kopen dat je toevallig kunt equippen. Tenzij het niemand ook maar iets kan schelen wie wat krijgt (zoals vlak voor de WotLK release), zorgt de hele raid ervoor dat de juiste items naar de juiste mensen gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |