Als je echt serieus wilt raiden heb je echt een systeem nodig. Wij gebruiken zero-sum DKP, wat mij betreft het beste systeem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Serani het volgende:
[..]
Same als mijn guild, helpt wel dat de meeste IRL vrienden zijn, maar dan nog.
Als er een Rogue item dropt, krijg ik als Feral Druid, dezelfde prioriteit als een rogue om te needen, de rest passed automatisch op dat soort items, en andersom ook.
Ik bedoel waarom zou ik bv op een lock item needen of zelfs greeden?![]()
En onze hunters zijn ook niet van: OMG Hunter Item!
als anderen hem meer kunnen gebruiken word er gewoon relaxed gepassed.
Tja, als 25november.com nu al de huidige content afheeft...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die was omdat je nog niet doorhad dat deze expansion expliciet voor de casual speler is gemaakt.
HUNTAR GEAR!quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:42 schreef Civilian het volgende:
Woei, zojuist mn 1e epic geloot uit Heroic: The Culling of Stratholme
Legguards of Nature's Power
Geen idee eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook tabellen waarop je kan zien vanaf welk level je een dungeon ongeveer kan solo'en? Kan ze alleen vinden met welk level je moet zijn om binnen te komen of wat de advies range is voor een 5-man groep.
Ik als holy priest kon op 70 geen Stratholme solo'en voor de mount van Rivendare. Heb nu nog niet geprobeerd (ben nu op 300k na level 80) maar het zou nu denk ik wel moeten gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 03:34 schreef stbabylon het volgende:
Op level 77 kan ik zeer ws. vrijwel alle level 70 dungeon non-heroic solo-en. Dus op 80 kun je alle dungeons van voor WotLK solo-en (non-heroic).
Oh en trouwens:
Maces, broken hunter items
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |