The Sopranos.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef viezerdt het volgende:
wie de fock is die steve van sandt eigenlijk, die van ozzy is wel grappig.
Bij een DPK systeem 'win' je niet, je koopt het. En bij iedere fatsoenlijke raid kun je niet zomaar ieder item kopen dat je toevallig kunt equippen. Tenzij het niemand ook maar iets kan schelen wie wat krijgt (zoals vlak voor de WotLK release), zorgt de hele raid ervoor dat de juiste items naar de juiste mensen gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Dr was een rogue die de thori'dal op DKP heeft gewonnen, geen enkel systeem is geweldig.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik had iets anders van Ozzy verwacht, zoiets als:
''Im Ozzy Osbourne and i am a....a....SHARONNNN! WHAT IS MY CLASS?!"'
Schiet wel lekker op voor Icecrown: The Final Goalquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens de grootste fed-ex quest gedaan OOIT
Doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Timmor het volgende:
Beste mede-WoW'ers,
Ik heb speciaal voor WotLK een pala naar 55 gestampt om een DK aan te kunnen maken en zit nu met de volgende Talent build http://www.wowhead.com/?talent=jfVMV0cfsfRxzAZZf en ben in het bezit van de Plague en Death Strike Glyphs
Als rotatie heb ik het volgende:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate (Death Strike)
Na deze eerste rotatie zijn de frost en unholy rune alweer klaar om dit alles te herhalen.
Voor Heart Strike en Obliterate heb ik een macro gemaakt waarbij indien mogelijk eerst een Rune Strike op de mob word los gelaten. Al met al kan ik bij deze rotatie gewoon constant doorgaan met DPS en hoef ik nooit op een Rune te wachten tot hij weer beschikbaar.
Nu las ik ergens dat door punten in Death Rune Mastery te stoppen je de volgende rotatie kan krijgen:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate
en ipv dit weer te herhalen:
Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike
Door de 2 extra Heart Strikes procced Sudden Doom wel vaker.
Heeft iemand hier ervaring met deze build want het duurt weer een hele werkdag voordat ik hiermee aan de gang kan gaan
Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual playquote:
Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Ceptonquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die is al heel, heel, lang geleden gestopt. Niet zeker of ie weer begonnen is met WotLK, maar volgens mij niet (ff vlug het roster bekeken). Zat zelf, in vanilla WoW, als Recca (human lock) erin, en met TBC als Madoka (human warrior). Ben in mei, toen de guild casual ging getransfered naar Grim Batol omdat Twisting Nether vrij hard zuigt voor casual play
Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef magge het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was erg fan van Boro en Cepton
OUTNUMBERED JOO![]()
ik heb veeeeeeeeeeeel van Boro geleerd, en wilde altijd ook een filmpje maken, maar toen kwam 1.8 en was 't eigenlijk over zoals boro het deed met zn cookie cutter buildje pre1.8quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zijn serieus 2 van de beste druids waarmee ik ooit heb gespeeld, en die films die Boro gemaakt had, waren ook best bekend. Ons hele druidteam was toendertijd ook vrij goed, behalve 1 die iets slomer was qua het leren van tactics. Zeker vergeleken met het druidteam van TBC. Afgezonderd van 2 tanks en 1 boomkin was de rest niet bepaald hoogstaand.
Een fatsoenlijke guild heeft geen DKP nodig. Een loot hungry guild wel... In onze guild passen mensen op items als ze vinden dat iemand anders het meer verdiend. Dat is pas eerlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:25 schreef VatosLoco het volgende:
En even reageren op de kinderachtige discussie die losgebarsten is over welke wapens een Rogue of Hunter op moet passen, als jullie allemaal in een fatsoenlijke guild zaten werkten jullie met een DKP systeem, en eerlijker kan het niet.
http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csutquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:53 schreef Stommie het volgende:
tvp, na er eerst geen zin in te hebben (been there done that @ beta) toch maar ff DK gemaakt ter afwisseling van me 75 lock.
ff vraagje, t schijnt dat in outland unholy t snelst gaat met lvlen (aoe ftw), heeft iemand hiervan een build en rotation? Ik ram gewoon nog random op die moves
Voor AOE eerder:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?talent=jfmMVZZfM0Ibfkgcq0csut
IT->PS->BS->BS->SS->Gargoyle of Unholy Blight of Death Coil
SS->SS->SS->DC
heheheheheeheheheheheheheheheheheheehehehheehheheehheheheheheheeheheheehehehehehehquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Op zo'n hawkstrider ziet het er helemaal gaar uit. Nog gaarder dan een Tauren op zo'n kip.
Overigens nog een filmpje, misschien dat emand haar wel kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |