quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
oh crap ivm de stats zekerquote:
Daar zit ik idd ook net naar te kijken. Zo werken de stats niet..quote:
[TV SC #9] Iedereen is welkom! Alle FOK!kers verzamelen!quote:Op maandag 17 november 2008 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh crap ivm de stats zeker![]()
![]()
maar dan past het uitroepteken niet
we roepen een modje!quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Tabloid het volgende:
Er moet nu een noodplan opgezet worden!
merciquote:
wist het zelf nog maar net, kleurtje volgt nogquote:
heu da's mijn tekstquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
Hallo mensen![]()
Was jullie een beetje vergeten
quote:Op maandag 17 november 2008 18:49 schreef DaFrenk het volgende:
Had RTL gemaild vanwege de uitzenddatum van Wipeout, krijg ik een telefoonnummer van de Wipeout redactieMorgen maar eens bellen
Ik was er niet zeker van, maar ik ging ervan uit dat het waar was, omdat de AVRO niks losliet.quote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad.
En jij was er zeker van dat het Jordanie werd he.
quote:# We mogen weer kiezen voor een nieuwe zorgverzekeraar. Maar hoe vrij is die keuze eigenlijk? En is het wel de moeite waard om je extra te verzekeren voor tandartskosten?
# RADAR kijkt naar de merkwaardige wereld van de concertkaartjes. De servicekosten reizen de pan uit en de zwarte markt overschaduwt de legale kaartjesverkoop.
Nee.. gewoonquote:
Vetquote:
Begin 2009 begint WIDM weer en Peking Express is onbekend.quote:Op maandag 17 november 2008 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vetwanneer begint dat weer(en weer met BN'ers?)? En heeft iemand enig idee of Peking Express nog komt dit seizoen?
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!quote:Op maandag 17 november 2008 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vetwanneer begint dat weer(en weer met BN'ers?)? En heeft iemand enig idee of Peking Express nog komt dit seizoen?
quote:Voorlopig geen nieuwe afleveringen
Het is momenteel niet mogelijk om je op te geven voor een nieuwe reeks. Het is namelijk nog niet bekend of er een nieuwe reeks van het programma komt.
Bestaan die? Want ik weet dat van seizoen 1(volgensmij door mailtjes van FOK!) wel een DVD is gekomen die nu nergens meer te verkrijgen is.quote:Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet nog steeds de laatste drie seizoenen van Peking Express op dvd kopen.
Seizoen 1 is wel officieel op DVD en de overige seizoenen kan je kopen bij een fan die alle aflevering in bezit heeft.quote:Op maandag 17 november 2008 19:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bestaan die? Want ik weet dat van seizoen 1(volgensmij door mailtjes van FOK!) wel een DVD is gekomen die nu nergens meer te verkrijgen is.
Arco.quote:Op maandag 17 november 2008 19:19 schreef Tabloid het volgende:
http://www.pekingexpress.(...).msg889035#msg889035
Oh ja...quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Peking Express: Seizoen 1 (3DVD)
Alleen je moet er wel veel geld voor neertellen.
Waarom?quote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Etcetera het volgende:
was ik weer
ID, kun jij de TT fiksen
Ik ook ooit, vandaar dat ik weer in dit topic terecht kwamquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
Leuk hoe zo'n nieuw topic altijd keihard gaat.. om na pagina 2 in te kakken
heldquote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook ooit, vandaar dat ik weer in dit topic terecht kwam
Bedankt daarvoor trouwens![]()
En het topic heb ik handmatig in de stats toegevoegd
gewoon doorgaanquote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
Leuk hoe zo'n nieuw topic altijd keihard gaat.. om na pagina 2 in te kakken
Inderdaad, die TV series zijn eigenlijk best duur. Maar je krijgt er natuurlijk ook best veel voor terug. Meer uren kijkplezier dan een film. Maar heb er eigenlijk nooit een gekocht. Wel genoeg gedownloadedquote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
held![]()
ik geloof dat ik dit topic in de Active Topics zag staan, en ik houd wel van tv kijken
[..]
gewoon doorgaan
Waarom zijn de series die ik leuk vind zo duur om te kopenNCIS, 40-45 euro
Bones, zelfde prijsrange. en That 70s Show of Fresh Prince of Bel Air zijn wel aardig, maar niet leuk genoeg om geld aan uit te geven (en die zijn natuurlijk een stuk goedkoper
)
quote:
Heb ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb hem wel, maar ik wil hem niet kwijt.
http://link.marktplaats.nl/206424547quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Verder zou ik graag ook het eerste seizoen van Peking Express willen hebben... Niet om Reinier en Clarinca, maar vanwege Rusland. Nu ik er zelf ook ben geweest, is het toch een stuk mooier. Bovendien was het spel nog veel puurder
Kopieren?quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Samen delen is samen spelen !quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik dacht eerst over de vloer?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb trouwens wel DVD's van het programma Over de Vloer, iemand belangstelling?
Ik ken je niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Off topic ... Ken je me nog ? Ik ben Finn elders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, het heet De Vloer Op, ik ben in de war.quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst over de vloer?![]()
Maar toen kwamen Goor & Geer bij me op.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ken je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heulemaal niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Sorry, het heet De Vloer Op, ik ben in de war.
Dus je bedoelt Geer en Goor niet?quote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_vloer_op
Nee.quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dus je bedoelt Geer en Goor niet?
Ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 20:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee.
Maar die heb ik wel alledrie.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ken je niet.Ah flup. Ik dacht dat ik nog eens de Mol op je forum ben geweest, maar niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dat in het eerste of in de tweede 'seizoen'?quote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah flup. Ik dacht dat ik nog eens de Mol op je forum ben geweest, maar niet dus
Gekregen van een klasgenoot, die was naar die omroep gegaan en die kreeg die DVD.quote:
Géén idee. Het is al jaren terug weer. Ik weet wel dat we nog eens een soort paintbal deden, waarbij iedereen 3 punten had, en door op elkaar te schieten, moesten we mensen afmaken.quote:Op maandag 17 november 2008 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Was dat in het eerste of in de tweede 'seizoen'?
Dat was ik dan niet, het komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Géén idee. Het is al jaren terug weer. Ik weet wel dat we nog eens een soort paintbal deden, waarbij iedereen 3 punten had, en door op elkaar te schieten, moesten we mensen afmaken.
:-)
Ja, twee keer via internet, maar dat is een paar jaar geleden al.quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef Tabloid het volgende:
Heb jij je eigen WIDM georganiseerd Tinuzzz?
Toch weet ik dat jij het wasquote:Op maandag 17 november 2008 20:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat was ik dan niet, het komt me niet bekend voor.
Heb je misschien een link daarnaar toe?quote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Toch weet ik dat jij het was![]()
Nja, maakt ook niet uit.
Nu Mooi weer de Leeuw kijken !
Ik gaan op zoekquote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je misschien een link daarnaar toe?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ga de redactie van Wipeout eens bellen
Nou, blijkbaar was het het telefoonnummer van Endemol, maar zij maken het dus maar zenden het niet uit. Maar de beste mevrouw wilde me toch even proberen door te verbinden. Krijg ik volgens mij iemand via de mobiele telefoon aan de lijn, die ik vervolgens wakker belquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, zou wel eerst in november komen.. maar er was iets, wat ik niet goed heb kunnen verstaan, waardoor het dus verplaatst werd naar februari.
Ik moet meestal om 1 uur beginnen tegenwoordig, bevalt wel eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef Tabloid het volgende:
Om een uur moet ik naar school toe.
Wat een tijd.
Heb ruim anderhalf uur reistijd, dus dan is in de ochtend al snel te vroegquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga liever in de ochtend naar school.
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ruim anderhalf uur reistijd, dus dan is in de ochtend al snel te vroeg![]()
Ach, zo ontdek ik nog eens watquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef DaFrenk het volgende:
We hadden dit misschien beter in het Wipeout topic kunnen bespreken
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, 3 eigenlijk. Maar nummer 3 post niet op Fok
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Lijkt een beetje op die Japanse programma's die je wel eens ziet waar ze ook allemaal van die achtelijke parcoursen moeten doorlopen
Bedoelde je die ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eens stukken van een Aziatische versie gezien, van kinderen met hun vader of moeder.
In Japan hebben ze een heleboel van zulke shows volgens mijquote:
Daar is ook een Amerikaanse versie van.. echt zo triestquote:
Whehe, inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Japanners zijn gewoon gek, en iedereen accepteert dat blijkbaar![]()
![]()
erg kromquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Susi het volgende:
True. En al proberen de Amerikanen zoiets, maakt de rest van de planeet ze uit voor idioot
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Maar Wipeout hebben ze voor de verandering eens goed gejat!
quote:
Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Tabloid het volgende:
En het gaat dit weekend ook nog sneeuwen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !
waar woon jijquote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !
quote:Vanha tapa ei kuole koskaan
Een oude gewoonte gaat nooit dood, letterlijk. Meer zoals iets van 'verleer je nooit'. Tekst van Sahti-Waari, van de band Turisas. Ook Finsquote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar woon jijen nu ik toch bezig ben
wat betekend
[..]
* Etcetera gaat WAR spelen
thanksquote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Een oude gewoonte gaat nooit dood, letterlijk. Meer zoals iets van 'verleer je nooit'. Tekst van Sahti-Waari, van de band Turisas. Ook Fins
Ik werk toch altijd op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:
Heeeeeeeeey.
Tabs kom weer 's op msn!
(ik sta offline)
Ja maar ik had jou al 2 dagen niet gezienquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:21 schreef Tabloid het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Ik werk toch altijd op zaterdagochtend.
Je ziet me nooit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar ik had jou al 2 dagen niet gezien
Ik zie je altijd!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je ziet me nooit.![]()
En alleen gisteren was ik er niet.
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zie je altijd!
En eergisteren ook niet. Was je al gevlucht voordat ik er was.
Nietussss!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heulemaal niet.![]()
Toen was ik er tot acht uur en jij kwam rond half 7.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef DaFrenk het volgende:
Zo.. goedenmiddag
Je bent even 4 dagen weg.. welgeteld 14 berichtenHad minstens het topic vol verwacht
![]()
Hebben jullie me wel een beetje gemist?quote:
Ik ga 'm helemaal proberen te kijken natuurlijk, wordt vast gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 18:31 schreef Susi het volgende:
Gaan er mensen nog de marathonaflevering van Paul de Leeuw bekijken volgende week ? Hopelijk komt ie in zijn geheel op uitzendinggemist
quote:Op maandag 24 november 2008 18:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hebben jullie me wel een beetje gemist?
Gelukkig maarquote:
Nee want dat is stom.quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Daniane het volgende:
Hebben jullie dit was het nieuws gekeken van het weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, Smallville, Ik hou van Holland, Paultje (2x), Groeten Terug.. toevallig hebben we Expeditie Robinson wel gekeken daarquote:
Uhm, Yin zit in de finale en Hans en HiuKwan streden voor die andere plek in de finale. Maar de cliffhanger was natuurlijk dat ze beide in de stress zaten bij de eindpuzzel en we de rest volgende week zouden zienquote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Etcetera het volgende:
heb ik nog iets gemist met Expeditie Robinson![]()
quote:
Inderdaadquote:
Niet gek als je de andere keus bekijktquote:Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef Tabloid het volgende:
In het begin vond iedereen Hiukwan vreselijk maar nu vindt iedereen Hiukwan leuk.
Inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet gek als je de andere keus bekijkt
Jou user icon.quote:Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef Susi het volgende:
Ik ben dan altijd benieuwd hoe de deelnemers zelf naar de beelden zitten te kijken. Vooral omdat het schijnt dat men dus steeds meer aan generalisering doet en acties vergroot, om een stereotype-vorming te kweken en zo het publiek te beïnvloeden.
Erg flauw..quote:
ja hequote:
Ik ben gek op spoilersquote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja he
nou vooruit, ik wil het wel in een spoilertag zetten, maar dan heb je natuurlijk de kans dat je het volgende week geen klap meer aan vindt. Of dat je je niet kunt inhouden om niet te kijken
Jij wist toch niks.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Etcetera het volgende:
maar wil je ook weten wie er in de finale zit
ik weet wie er in de finale zittenquote:
Leuk he !? Vroeger vond ik ze doodeng, maar ik kwam ze laatst tegen in een topic in Memory Lane, dus ik moest maar even er wat mee doenquote:
Ja maar eerst zei jij dat je niks wist.quote:Op maandag 24 november 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wie er in de finale zitten
Dat zijn toch die dingen uit Sesamstraat? Die vond ik ook altijd engquote:Op maandag 24 november 2008 20:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Leuk he !? Vroeger vond ik ze doodeng, maar ik kwam ze laatst tegen in een topic in Memory Lane, dus ik moest maar even er wat mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(slag om de arm/you never know/to be sure: als mijn informatie tenminste correct is! Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van bovenstaande spoiler!)It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
ik zei dat ik mensen kendequote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja maar eerst zei jij dat je niks wist.en ik weet ook vrij weinig, want ik volg het programma niet. En ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het klopt wat ik aan info heb gehoord
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen uit Sesamstraat? Die vond ik ook altijd eng
Die vond ik altijd eng.![]()
![]()
![]()
Maar nu twijfel ik als ik zal klikken of ga afwachten tot zondag.quote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zei dat ik mensen kendeen ik weet ook vrij weinig, want ik volg het programma niet. En ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het klopt wat ik aan info heb gehoord
![]()
![]()
Hmm.. ik zal m'n reactie maar in een spoiler zetten om niets te verklappen voor diegene die er niet op durven te klikkenquote:Op maandag 24 november 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Nou vooruit, in spoiler tags dan maar
(slag om de arm/you never know/to be sure: als mijn informatie tenminste correct is! Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van bovenstaande spoiler!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
OMG ja.. vooral dat filmpje met die verschillende seizoenen.. brrr..quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vond ik altijd eng.![]()
Later had ik wel een handpop van hem![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
bij twijfel: niet klikkenquote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar nu twijfel ik als ik zal klikken of ga afwachten tot zondag.
DaFrenk: het zal me een zorg zijn
With four other people
And aliens![]()
Dit filmpje was dat:quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
OMG ja.. vooral dat filmpje met die verschillende seizoenen.. brrr..
Later had ik wel een handpop van hem![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Whehequote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DaFrenk: het zal me een zorg zijn
Neuh. Ik heb wel veel gekeken (voor mijn doen):quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Daniane het volgende:
Hebben jullie dit was het nieuws gekeken van het weekend?
- Ik hou van Holland
- Succes verzekerd
- Expeditie Robinson
- Draadstaal
- Miljoenenjacht
![]()
![]()
Moet alleen groeten terug nog zien.quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb wel veel gekeken (voor mijn doen):
- Ik hou van Holland
- Succes verzekerd
- Expeditie Robinson
- Draadstaal
- Miljoenenjacht
![]()
![]()
NEEN. Ik was al fan van Hiukwan vanaf het beginquote:Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef Tabloid het volgende:
In het begin vond iedereen Hiukwan vreselijk maar nu vindt iedereen Hiukwan leuk.
Ik ben er van overtuigd dat het Hiukwan is, geen enkele twijfel. Maar ik ga niet de spoilers lezenquote:![]()
![]()
streep je net het leukste programma wegquote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Moet alleen groeten terug nog zien.
![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
streep je net het leukste programma weg
![]()
![]()
Ik vond Elmo en Miesje Mooi altijd leuk
Ik kan mezelf ook niet bedwingen om op ER-spoilers te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Susi op 24-11-2008 20:45:47 ]![]()
![]()
![]()
ElmoLalalalaaa Elmo's sooong
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Susi het volgende:
Ik vond Elmo en Miesje Mooi altijd leuk
[ afbeelding ]
Ik kan mezelf ook niet bedwingen om op spoilers te klikkenIk klikte op je spoiler en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je wist toch dat de spoiler over ER ging ? Hoop ik ? Als dat niet duidelijk is moet ik het er even bijzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik klikte op je spoiler en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat.
![]()
Ik zat niet op te letten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wist toch dat de spoiler over ER ging ? Hoop ik ? Als dat niet duidelijk is moet ik het er even bijzetten.
![]()
Nu klik ik maar ook op die andere spoilers. De winnaar is gelukkig nog niet bekend.![]()
![]()
![]()
EXPEDITIE ROBINSON SPOILER!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winnaar zou ik écht écht écht niet weten
With four other people
And aliens![]()
Heb het er maar even bij gezetquote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten.![]()
Nu klik ik maar ook op die andere spoilers. De winnaar is gelukkig nog niet bekend.
Sorry voor het verspillen van je kijkpret
![]()
![]()
Geeft niet.quote:Op maandag 24 november 2008 20:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb het er maar even bij gezetSorry voor het verspillen van je kijkpret
![]()
Dat is toch nog niet opgenomen ?quote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
winnaar zou ik écht écht écht niet weten
![]()
Hoe weet gij dat?quote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef ItaloDancer het volgende:
de winnaar moet nog gekozen worden hoor, a.s. zaterdag (wordt de dag erna uitgezonden)
![]()
![]()
Nou ja dat hadden ze zelf ergens een keer bekendgemaakt, twee weken terug ofzo.quote:
Ook dat het met 100 oud-deelnemers was en een eerbetoon aan EP.![]()
![]()
![]()
niet zo hard posten straks is dit topic vanavond nog vol
With four other people
And aliens![]()
Open we toch een nieuwe.quote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:niet zo hard posten straks is dit topic vanavond nog vol
![]()
![]()
Ook maar even kijken.quote:Waar is de Mol heeft vanavond een ingrijpende uitzending in petto. Johnny de Mol reist met topmodel Kim Feenstra naar Indonesië. Terwijl ze daar bezig zijn, voelt Kim zich opeens heel naar worden. Ze besluit naar het hotel te gaan voor wat rust. Daar wordt ze gebeld door één van haar beste vriendinnen. Die meldt dat haar vriendje is vermoord. Toch besluit Kim om de opnames niet stil te leggen.
Een dag later staat er namelijk een soort reinigingsritueel gepland. Haar vriendje had juist gezegd dat Kim dit zeker moest ondergaan. Dus trekt ze er de volgende ochtend met Johnny op uit voor dit ritueel. Daarna pakt ze het eerste vliegtuig naar Nederland.
Waar is de Mol, 22.25 uur, Veronica![]()
Dank, dit klinkt zeer interessant, ondanks dat ik Kim Feenstra (en haar stem) zwaar irritant vindquote:![]()
Wikipedia ^^quote:Aanvankelijk vond de jury haar "irritante" stem in combinatie met matig modellenwerk niet goed. Later in de uitzending bekende Feenstra dat ze slechthorend is aan beide oren, door een ongeluk dat ze als kind had.![]()
prut!quote:that's about timequote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Tabloid het volgende:
Bij South Park gaan ze nu Britney Spears vermoorden.
oh wacht. South Park. niet echt. never mind
With four other people
And aliens![]()
Heb toen HNTM gevolgd, maar desondanks kan ik haar stem er niet meer door waarderenquote:Etcetera drinkt pruttelende koffie !quote:
Jammer van je tt overigensNog weinig nieuwe avatars te vinden in dit topic
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 21:57 schreef Susi het volgende:
Etcetera drinkt pruttelende koffie !
![]()
Blijft een stukje tv geschiedenisquote:![]()
![]()
ik lust heul geen koffiequote:Op maandag 24 november 2008 21:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb toen HNTM gevolgd, maar desondanks kan ik haar stem er niet meer door waarderen
[..]
Etcetera drinkt pruttelende koffie !
kan wel goede koffie zetten naar het schijnt
en ach, er komen vast wel meer mensen bij uiteindelijk
With four other people
And aliens![]()
Ah Etcetera, tof dat je meedoet aan het Maffiaspel
( voor de geïnteresseerden; deelnemen kan nog ! )![]()
Linkquote:Op maandag 24 november 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
( voor de geïnteresseerden; deelnemen kan nog ! )
![]()
![]()
Hij zoekt het wel elke keer uit, vorig seizoen al Hanna Verboom, Doutzen Kroes en Jennifer Hoffmann en dit seizoen ook weer Kim Feenstra. Hij gaat mij niet vertellen dat het alleen leuke personen met goede verhalen zijn.quote:![]()
ik ben wel nieuwsgierigquote:Op maandag 24 november 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
( voor de geïnteresseerden; deelnemen kan nog ! )
het grote FOK! mafia spel #45.quote:It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Zo, net Groeten Terug en Paul terug gekekenWas weer leuk
![]()
Nu duik ik m'n nest in, beetje bijslapen van het weekend
kan nu nog wel geloof ikquote:
With four other people
And aliens![]()
Goedesmorgens
Ik wacht wel tot de volgende ronde.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij worden de rollen vanavond verdeeld.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: