Nou, blijkbaar was het het telefoonnummer van Endemol, maar zij maken het dus maar zenden het niet uit. Maar de beste mevrouw wilde me toch even proberen door te verbinden. Krijg ik volgens mij iemand via de mobiele telefoon aan de lijn, die ik vervolgens wakker belquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, zou wel eerst in november komen.. maar er was iets, wat ik niet goed heb kunnen verstaan, waardoor het dus verplaatst werd naar februari.
Ik moet meestal om 1 uur beginnen tegenwoordig, bevalt wel eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef Tabloid het volgende:
Om een uur moet ik naar school toe.
Wat een tijd.
Heb ruim anderhalf uur reistijd, dus dan is in de ochtend al snel te vroegquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga liever in de ochtend naar school.
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ruim anderhalf uur reistijd, dus dan is in de ochtend al snel te vroeg![]()
Ach, zo ontdek ik nog eens watquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef DaFrenk het volgende:
We hadden dit misschien beter in het Wipeout topic kunnen bespreken
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, 3 eigenlijk. Maar nummer 3 post niet op Fok
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Lijkt een beetje op die Japanse programma's die je wel eens ziet waar ze ook allemaal van die achtelijke parcoursen moeten doorlopen
Bedoelde je die ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eens stukken van een Aziatische versie gezien, van kinderen met hun vader of moeder.
In Japan hebben ze een heleboel van zulke shows volgens mijquote:
Daar is ook een Amerikaanse versie van.. echt zo triestquote:
Whehe, inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Japanners zijn gewoon gek, en iedereen accepteert dat blijkbaar![]()
![]()
erg kromquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Susi het volgende:
True. En al proberen de Amerikanen zoiets, maakt de rest van de planeet ze uit voor idioot
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Maar Wipeout hebben ze voor de verandering eens goed gejat!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |