Ik ben gek op spoilersquote:Op maandag 24 november 2008 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja he
nou vooruit, ik wil het wel in een spoilertag zetten, maar dan heb je natuurlijk de kans dat je het volgende week geen klap meer aan vindt. Of dat je je niet kunt inhouden om niet te kijken
Jij wist toch niks.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Etcetera het volgende:
maar wil je ook weten wie er in de finale zit
ik weet wie er in de finale zittenquote:
Leuk he !? Vroeger vond ik ze doodeng, maar ik kwam ze laatst tegen in een topic in Memory Lane, dus ik moest maar even er wat mee doenquote:
Ja maar eerst zei jij dat je niks wist.quote:Op maandag 24 november 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wie er in de finale zitten
Dat zijn toch die dingen uit Sesamstraat? Die vond ik ook altijd engquote:Op maandag 24 november 2008 20:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Leuk he !? Vroeger vond ik ze doodeng, maar ik kwam ze laatst tegen in een topic in Memory Lane, dus ik moest maar even er wat mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(slag om de arm/you never know/to be sure: als mijn informatie tenminste correct is! Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van bovenstaande spoiler!)It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
ik zei dat ik mensen kendequote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja maar eerst zei jij dat je niks wist.en ik weet ook vrij weinig, want ik volg het programma niet. En ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het klopt wat ik aan info heb gehoord
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen uit Sesamstraat? Die vond ik ook altijd eng
Die vond ik altijd eng.![]()
![]()
![]()
Maar nu twijfel ik als ik zal klikken of ga afwachten tot zondag.quote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zei dat ik mensen kendeen ik weet ook vrij weinig, want ik volg het programma niet. En ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het klopt wat ik aan info heb gehoord
![]()
![]()
Hmm.. ik zal m'n reactie maar in een spoiler zetten om niets te verklappen voor diegene die er niet op durven te klikkenquote:Op maandag 24 november 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Nou vooruit, in spoiler tags dan maar
(slag om de arm/you never know/to be sure: als mijn informatie tenminste correct is! Ik ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van bovenstaande spoiler!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
OMG ja.. vooral dat filmpje met die verschillende seizoenen.. brrr..quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vond ik altijd eng.![]()
Later had ik wel een handpop van hem![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
bij twijfel: niet klikkenquote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar nu twijfel ik als ik zal klikken of ga afwachten tot zondag.
DaFrenk: het zal me een zorg zijn
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Dit filmpje was dat:quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
OMG ja.. vooral dat filmpje met die verschillende seizoenen.. brrr..
Later had ik wel een handpop van hem![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Whehequote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DaFrenk: het zal me een zorg zijn
Neuh. Ik heb wel veel gekeken (voor mijn doen):quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Daniane het volgende:
Hebben jullie dit was het nieuws gekeken van het weekend?
- Ik hou van Holland
- Succes verzekerd
- Expeditie Robinson
- Draadstaal
- Miljoenenjacht
![]()
![]()
Moet alleen groeten terug nog zien.quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb wel veel gekeken (voor mijn doen):
- Ik hou van Holland
- Succes verzekerd
- Expeditie Robinson
- Draadstaal
- Miljoenenjacht
![]()
![]()
NEEN. Ik was al fan van Hiukwan vanaf het beginquote:Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef Tabloid het volgende:
In het begin vond iedereen Hiukwan vreselijk maar nu vindt iedereen Hiukwan leuk.
Ik ben er van overtuigd dat het Hiukwan is, geen enkele twijfel. Maar ik ga niet de spoilers lezenquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: