quote:Op maandag 24 november 2008 18:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hebben jullie me wel een beetje gemist?
Gelukkig maarquote:
Nee want dat is stom.quote:Op maandag 24 november 2008 18:52 schreef Daniane het volgende:
Hebben jullie dit was het nieuws gekeken van het weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, Smallville, Ik hou van Holland, Paultje (2x), Groeten Terug.. toevallig hebben we Expeditie Robinson wel gekeken daarquote:
Uhm, Yin zit in de finale en Hans en HiuKwan streden voor die andere plek in de finale. Maar de cliffhanger was natuurlijk dat ze beide in de stress zaten bij de eindpuzzel en we de rest volgende week zouden zienquote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Etcetera het volgende:
heb ik nog iets gemist met Expeditie Robinson![]()
quote:
Inderdaadquote:
Niet gek als je de andere keus bekijktquote:Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef Tabloid het volgende:
In het begin vond iedereen Hiukwan vreselijk maar nu vindt iedereen Hiukwan leuk.
Inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Niet gek als je de andere keus bekijkt
Jou user icon.quote:Op maandag 24 november 2008 19:41 schreef Susi het volgende:
Ik ben dan altijd benieuwd hoe de deelnemers zelf naar de beelden zitten te kijken. Vooral omdat het schijnt dat men dus steeds meer aan generalisering doet en acties vergroot, om een stereotype-vorming te kweken en zo het publiek te beïnvloeden.
Erg flauw..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |