streep je net het leukste programma wegquote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Moet alleen groeten terug nog zien.
Sorryquote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
streep je net het leukste programma weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Susi op 24-11-2008 20:45:47 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Susi het volgende:
Ik vond Elmo en Miesje Mooi altijd leuk
[ afbeelding ]
Ik kan mezelf ook niet bedwingen om op spoilers te klikkenIk klikte op je spoiler en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wist toch dat de spoiler over ER ging ? Hoop ik ? Als dat niet duidelijk is moet ik het er even bijzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik klikte op je spoiler en nu krijg ik steeds meer het gevoel dat.
Ik zat niet op te letten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wist toch dat de spoiler over ER ging ? Hoop ik ? Als dat niet duidelijk is moet ik het er even bijzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het er maar even bij gezetquote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten.![]()
Nu klik ik maar ook op die andere spoilers. De winnaar is gelukkig nog niet bekend.
Geeft niet.quote:Op maandag 24 november 2008 20:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb het er maar even bij gezetSorry voor het verspillen van je kijkpret
Dat is toch nog niet opgenomen ?quote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
winnaar zou ik écht écht écht niet weten
Hoe weet gij dat?quote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef ItaloDancer het volgende:
de winnaar moet nog gekozen worden hoor, a.s. zaterdag (wordt de dag erna uitgezonden)
Nou ja dat hadden ze zelf ergens een keer bekendgemaakt, twee weken terug ofzo.quote:
Open we toch een nieuwe.quote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:niet zo hard posten straks is dit topic vanavond nog vol
Ook maar even kijken.quote:Waar is de Mol heeft vanavond een ingrijpende uitzending in petto. Johnny de Mol reist met topmodel Kim Feenstra naar Indonesië. Terwijl ze daar bezig zijn, voelt Kim zich opeens heel naar worden. Ze besluit naar het hotel te gaan voor wat rust. Daar wordt ze gebeld door één van haar beste vriendinnen. Die meldt dat haar vriendje is vermoord. Toch besluit Kim om de opnames niet stil te leggen.
Een dag later staat er namelijk een soort reinigingsritueel gepland. Haar vriendje had juist gezegd dat Kim dit zeker moest ondergaan. Dus trekt ze er de volgende ochtend met Johnny op uit voor dit ritueel. Daarna pakt ze het eerste vliegtuig naar Nederland.
Waar is de Mol, 22.25 uur, Veronica
Dank, dit klinkt zeer interessant, ondanks dat ik Kim Feenstra (en haar stem) zwaar irritant vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |