Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Tabloid het volgende:
En het gaat dit weekend ook nog sneeuwen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !
waar woon jijquote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Sneeuw ! Hier ligt momenteel zo'n vijf centimeter, geweldig ! Krijg zin om een sneeuwengeltje te maken !
quote:Vanha tapa ei kuole koskaan
Een oude gewoonte gaat nooit dood, letterlijk. Meer zoals iets van 'verleer je nooit'. Tekst van Sahti-Waari, van de band Turisas. Ook Finsquote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar woon jijen nu ik toch bezig ben
wat betekend
[..]
* Etcetera gaat WAR spelen
thanksquote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Een oude gewoonte gaat nooit dood, letterlijk. Meer zoals iets van 'verleer je nooit'. Tekst van Sahti-Waari, van de band Turisas. Ook Fins
Ik werk toch altijd op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:
Heeeeeeeeey.
Tabs kom weer 's op msn!
(ik sta offline)
Ja maar ik had jou al 2 dagen niet gezienquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:21 schreef Tabloid het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Ik werk toch altijd op zaterdagochtend.
Je ziet me nooit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar ik had jou al 2 dagen niet gezien
Ik zie je altijd!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je ziet me nooit.![]()
En alleen gisteren was ik er niet.
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zie je altijd!
En eergisteren ook niet. Was je al gevlucht voordat ik er was.
Nietussss!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heulemaal niet.![]()
Toen was ik er tot acht uur en jij kwam rond half 7.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef DaFrenk het volgende:
Zo.. goedenmiddag
Je bent even 4 dagen weg.. welgeteld 14 berichtenHad minstens het topic vol verwacht
![]()
Hebben jullie me wel een beetje gemist?quote:
Ik ga 'm helemaal proberen te kijken natuurlijk, wordt vast gezelligquote:Op maandag 24 november 2008 18:31 schreef Susi het volgende:
Gaan er mensen nog de marathonaflevering van Paul de Leeuw bekijken volgende week ? Hopelijk komt ie in zijn geheel op uitzendinggemist
quote:Op maandag 24 november 2008 18:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hebben jullie me wel een beetje gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |