Oh ja...quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Peking Express: Seizoen 1 (3DVD)
Alleen je moet er wel veel geld voor neertellen.
Waarom?quote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Etcetera het volgende:
was ik weer
ID, kun jij de TT fiksen
Ik ook ooit, vandaar dat ik weer in dit topic terecht kwamquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
Leuk hoe zo'n nieuw topic altijd keihard gaat.. om na pagina 2 in te kakken
heldquote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook ooit, vandaar dat ik weer in dit topic terecht kwam
Bedankt daarvoor trouwens![]()
En het topic heb ik handmatig in de stats toegevoegd
gewoon doorgaanquote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
Leuk hoe zo'n nieuw topic altijd keihard gaat.. om na pagina 2 in te kakken
Inderdaad, die TV series zijn eigenlijk best duur. Maar je krijgt er natuurlijk ook best veel voor terug. Meer uren kijkplezier dan een film. Maar heb er eigenlijk nooit een gekocht. Wel genoeg gedownloadedquote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
held![]()
ik geloof dat ik dit topic in de Active Topics zag staan, en ik houd wel van tv kijken
[..]
gewoon doorgaan
Waarom zijn de series die ik leuk vind zo duur om te kopenNCIS, 40-45 euro
Bones, zelfde prijsrange. en That 70s Show of Fresh Prince of Bel Air zijn wel aardig, maar niet leuk genoeg om geld aan uit te geven (en die zijn natuurlijk een stuk goedkoper
)
quote:
Heb ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb hem wel, maar ik wil hem niet kwijt.
http://link.marktplaats.nl/206424547quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Verder zou ik graag ook het eerste seizoen van Peking Express willen hebben... Niet om Reinier en Clarinca, maar vanwege Rusland. Nu ik er zelf ook ben geweest, is het toch een stuk mooier. Bovendien was het spel nog veel puurder
Kopieren?quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Samen delen is samen spelen !quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik dacht eerst over de vloer?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb trouwens wel DVD's van het programma Over de Vloer, iemand belangstelling?
Ik ken je niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Off topic ... Ken je me nog ? Ik ben Finn elders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, het heet De Vloer Op, ik ben in de war.quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht eerst over de vloer?![]()
Maar toen kwamen Goor & Geer bij me op.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ken je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heulemaal niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Sorry, het heet De Vloer Op, ik ben in de war.
Dus je bedoelt Geer en Goor niet?quote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_vloer_op
Nee.quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dus je bedoelt Geer en Goor niet?
Ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 20:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee.
Maar die heb ik wel alledrie.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ken je niet.Ah flup. Ik dacht dat ik nog eens de Mol op je forum ben geweest, maar niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dat in het eerste of in de tweede 'seizoen'?quote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah flup. Ik dacht dat ik nog eens de Mol op je forum ben geweest, maar niet dus
Gekregen van een klasgenoot, die was naar die omroep gegaan en die kreeg die DVD.quote:
Géén idee. Het is al jaren terug weer. Ik weet wel dat we nog eens een soort paintbal deden, waarbij iedereen 3 punten had, en door op elkaar te schieten, moesten we mensen afmaken.quote:Op maandag 17 november 2008 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Was dat in het eerste of in de tweede 'seizoen'?
Dat was ik dan niet, het komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Géén idee. Het is al jaren terug weer. Ik weet wel dat we nog eens een soort paintbal deden, waarbij iedereen 3 punten had, en door op elkaar te schieten, moesten we mensen afmaken.
:-)
Ja, twee keer via internet, maar dat is een paar jaar geleden al.quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef Tabloid het volgende:
Heb jij je eigen WIDM georganiseerd Tinuzzz?
Toch weet ik dat jij het wasquote:Op maandag 17 november 2008 20:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat was ik dan niet, het komt me niet bekend voor.
Heb je misschien een link daarnaar toe?quote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Toch weet ik dat jij het was![]()
Nja, maakt ook niet uit.
Nu Mooi weer de Leeuw kijken !
Ik gaan op zoekquote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je misschien een link daarnaar toe?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ga de redactie van Wipeout eens bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |