quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:
Verander ff in [KLB SC #405] Waar oorsmeer naar ongewassen flamoezen ruikt
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!
Ja, maar geen borsthaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?_!
Gelukkig is remlof mod idd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Wou eerst doen: waar metal wordt ondergescheten. Maar vond deze beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Als die minder hard schreeuwt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Zodra we meer weten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Kijk dat is al ietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Ik heb er nog geen gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Kijk dat is al ietsJe bent op de goede weg, wat dacht je van mijn kwaliteitsposts altijd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Paar dagen denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan, geef eens een schattig, een dag, een week, een maand?
Als je meer over Chriz wilt weten kan je altijd deze beknopte handleiding gebruikenquote:
Maar dan zal ik altijd arm blijven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef damsco het volgende:
Wat een liefde voor mij![]()
![]()
![]()
Als ik ooit een miljardair ben krijgt elke kaste 1 lid een 100.000 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf is jouw probleem ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je mag het ze al wel vertellen hoor bio, dat ik de nieuwe führer wordt
Het is zeker geen lege vissekomquote:
Altijd leuk dit soort posts te quoten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Oh-oh, wat een rampquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Net als vroeger op het plein, goed aan zn paardestaart trekken hoor, BKquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerdequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Maar hij vindt je wel een emo, weet je dat ook weer stinkhaasquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerde
Jammer dat 95% van dat percentage mollige huisvrouwen met een vlot rood kapsel niet in het afvoerputje van dit subforum genaamd KLB postquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarbij komt natuurlijk dat 80% van Fok! een betere mod zou zijn dan jij
Paaskonijn heeft waarschijnlijk in een week meer chicks dan jij in je depressieve emo-leven zal krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerde
Heh ik heb geen problemen met emo's, ben er zelf een halve dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar hij vindt je wel een emo, weet je dat ook weer stinkhaas
Dat is ook geen vereistequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jammer dat 95% van dat percentage mollige huisvrouwen met een vlot rood kapsel niet in het afvoerputje van dit subforum genaamd KLB post
Ik heb in een documentaire gespeeld als emo voor een maat, met masker en al. En maar lopen janken, en grappen over scheermesjes maken. Zou eens kijken of ik die online kan krijgen, emo'squote:Op vrijdag 14 november 2008 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heh ik heb geen problemen met emo's, ben er zelf een dus
Nou in dat geval kun je gebruik maken van het kruisje rechtsboven in je beeldschermquote:
Ja, straksquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou in dat geval kun je gebruik maken van het kruisje rechtsboven in je beeldscherm
Youtube linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ken je karaoke van hem met t-pain? Daar schreeuwt Khaled wel erg veel
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb in een documentaire gespeeld als emo voor een maat, met masker en al. En maar lopen janken, en grappen over scheermesjes maken. Zou eens kijken of ik die online kan krijgen, emo's
Nee, dat is een pluspuntquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijk
Weet ik, maar vond het wel leuk om wat fok grappen erin te gooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijk
Gefeliciteerd, je bent geen emo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En weer een failquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Weet ik, maar vond het wel leuk om wat fok grappen erin te gooien![]()
![]()
Voor de rest weet ik geen fuck van die subcultuur moet ik bekennen
Yeah.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Ah het nummer heette Karaoke, whehehe. Kende um nog niet. Heb het album wel op mijn computer, maar nog niet geluisterd vandaar. Maar khaled had in dit nummer wel zijn klep mogen houden
Ook
Jonge kanker eens op. Gewoon schoolopdracht voor een maat over subculturen, depressieve droplulquote:
Ik had het over je grap, als het zo genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Jonge kanker eens op. Gewoon schoolopdracht voor een maat over subculturen, depressieve droplul
Ja die opdracht was uberrrquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het over je grap, als het zo genoemd mag worden
Blijkbaar zat die opdracht je zelf nogal hoog, anders reageer je er niet op terwijl daar niets over werd gezegd
haaaiquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef msnk het volgende:
Obama you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Obama
waarom mag BT geen mod wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Janetje is toch weer mod van KLB? Komtie: "Told you so".
Ey, je moet ff een nieuw beeldscherm kopen vrees ik, hij is op sommige plekken wat wazig.quote:
quote:
Omdat niemand dan meer tegen de mod in durft te gaan omdat ze dan bang zijn hun opgebouwde kredieten (en daarbij eventuele knalsessie) bij BT te verspelen.quote:
Bek dicht, lilluke PSVer.quote:
Vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag vroeg naar bed, trusten
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
Ah ik zie nu pas dat de UI van Damsco Stacy/Stephanie is
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.quote:
psst, gewoon paint.net gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Bwehehe ja, maar ik zou ook geen goede torrent wetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Dankjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.
Ah, ik zal eens kijken. Het ook al GIMP, dat is ook zoietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef padlarf het volgende:
Deze dus: http://www.getpaint.net/
freeware photoshop
Ziet er best oke uit. Even proberen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef padlarf het volgende:
Deze dus: http://www.getpaint.net/
freeware photoshop
Heb jij een vriendin gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:12 schreef Florian_ het volgende:
BOH die 2e heeft grote prammen gast
Ik heb altijd vriendinnetjes met kleine voorgevels
Maar dat was een feit, en ik vroeg alleen wie je was.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Oeh, wie begon met mij mongool te noemen. Vuige aidslijert
Je vaderquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar dat was een feit, en ik vroeg alleen wie je was.
Jij 3 toch? OP SECOND LIFE EN WoW WHAHAHAquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb jij een vriendin gehad![]()
![]()
![]()
Wat een baas
![]()
![]()
Joahhhhquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij 3 toch? OP SECOND LIFE EN WoW WHAHAHA![]()
![]()
!!1!11EINZ
Mamma is beneden inderdaad bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moeder met een pot zure augurken.
jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:14 schreef Florian_ het volgende:
syb-rund, ben jij dit?
[ afbeelding ]
Invasiequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar komen jullie newbies vandaan?
in OUD en F&F is niks meer te belevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHA STIEKEM HAD IK T HEUL WEL OVER JOUquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet ik, had gewoon zin om wat te typen
STIEKEM HAD IK HET DE EERSTE KEER AL HEUL WEL DOORquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHA STIEKEM HAD IK T HEUL WEL OVER JOU![]()
![]()
Degene die dat heeft gemaakt mag wel een lesje Engels nemen, teeering hequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gemaakt mag wel een lesje Engels nemen, teeering he
ik ben geen newbiequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat is dit dus een domme post!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe jij bent dus de faalhaas die m heeft gemaakt, en probeert op deze manier te doen alsof het de bedoeling wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat is dit dus een domme post!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe jij bent dus de faalhaas die m heeft gemaakt, en probeert op deze manier te doen alsof het de bedoeling was
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè, dat die twee dat niet snappen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrede op aarde, kinders.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrede op aarde, kinders.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.
Mijn posts serieus nemen, wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè, dat die twee dat niet snappen!
Probeer nu maar niet terug te krabbelen, maar ik kan het jou in ieder geval nog vergeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Mijn posts serieus nemen, wat schattig
HAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Waarschijnlijk wel ja.
Vertel, NU !!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
haha bangbros
Hoe heet zij ook alweer? Heb me best vaak op haar gefapt
MBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Wat voor opleidingsniveau volg je?
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staanquote:
I feel you man!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staan
Maar elke keer als ik een dinnetje krijg gooi ik het er weer af, en moet ik elke keer opnieuw een voorraad aanleggenIk had haar filmpjes, maar ik ben dr naam vergeten
Is dat relevant? Of ga je nu een "Haha, jij doet MBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Wat voor opleidingsniveau volg je?
Joh, gewoon allemaal in een rar-bestandje proppen, de naam veranderen in iets onbenulligs als Koeien, de extensie in iets niet-bestaands veranderen zoals ABC en ergens neerzetten waar het niet opvalt maar waar je toch weet dat het er isquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staan
Maar elke keer als ik een dinnetje krijg gooi ik het er weer af, en moet ik elke keer opnieuw een voorraad aanleggenIk had haar filmpjes, maar ik ben dr naam vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
oh ik zie het ja, sorry mijn nederlands holt achteruit de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Nee, het bevestigt enkel wat vooroordelen. Nu snap ik ook waarom je een paar keer eerder over 'dure woorden' begon.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
Is dat relevant? Of ga je nu een "Haha, jij doet MBO![]()
![]()
"-post maken?
normaal woordje,, net zoals 'jaardag en 'feliciteerdquote:
Geef is link danquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
Ik ben de beroerdste ook niet, geef dan alleen wel toe dat die 'verkiezingsposter' van Beauregard briljant is!
Voor de postmortum's onder ons:
Het is juist zo geestig vanwege het 'slechte' gebruik van het Engels.
Haha prachtigquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef IQM het volgende:
''Dinnetje' is helemaal geen normaal woord.Mensen die dat soort woorden bezigen, moeten voor de rest van hun leven single blijven.
Net als 'hubby'-zeggende vrouwen.
Ik heb het, serieus waar, nog nooit van mijn leven eerder gehoordquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
normaal woordje,, net zoals 'jaardag en 'feliciteerd
Doe. Het. Niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha prachtigIk gebruik dat woord dus echt nooit, en dacht nu voor de verandering "bwoh, laat ik eens dinnetje gebruiken"
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef IQM het volgende:
''Dinnetje' is helemaal geen normaal woord.Mensen die dat soort woorden bezigen, moeten voor de rest van hun leven single blijven.
Net als 'hubby'-zeggende vrouwen.
Treurige bedoening dat merendeel van jouw posts nog steeds als 'bagger' te kwalificeren valt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Treurige bedoening dat steeds meer noobs hier komen posten.
Als hier nooit n00bs hadden gepost was het hier leeg geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, dan kan je beter users hebben die al zo oud zijn dat ze bij het meubilair gerekend kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Het is ook wel grappig, maar het had ook zo serieus geschreven kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
Ik ben de beroerdste ook niet, geef dan alleen wel toe dat die 'verkiezingsposter' van Beauregard briljant is!
Voor de postmortum's onder ons:
Het is juist zo geestig vanwege het 'slechte' gebruik van het Engels.
Remlof deelde ons vanmiddag mede dat KLB SC meer toegankelijker moet worden voor nieuwe usersquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Lig je nog niet onder de sneltrein vanuit Apeldoornquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Treurige bedoening dat merendeel van jouw posts nog steeds als 'bagger' te kwalificeren valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.Omdat ik de waarheid vertel? Hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkapt ik-heb-een-vriendin postquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Florian_ het volgende:
Zoooo ik ga naar m'n bedje toe
Hele weekend naar schoonfamilie, fail
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.Je posts beginnen ook redelijk irritant te worden tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Slaapsequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo speciaal !
Ik ben in dezer SC nooit anders geweest. Of jij het nu bagger noemt of niet.quote:
Dit eikt trouwens naar een jordeeeh en Emimich discussie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben in dezer SC nooit anders geweest. Of jij het nu bagger noemt of niet.
Tevens is dit ook een Bagger SC.
Tsjoeketsjoeketsjoeke tuuttuut!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo speciaal !
Tevens [...] ook. Tautologie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True. Deze SC is 1 grote beerput van bagger en lekkere tietenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie ben jij ? Uit welke krocht van de Talpa-studio ben jij komen kruipen ?quote:
Tegen betaling wel, ja. Bt en soortgelijken mogen in natura betalen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zeg geef jij bijlessen nederlands?
ik kan je bier openmaken met mijn tieten; is dat ook goed?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen betaling wel, ja. Bt en soortgelijken mogen in natura betalen.
Ja, na elke 300 posts zekerquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k op Msn:
Chriszszszszsz zegt:
Als ik mod word ga ik voor de gein net doen alsof de slowchat dicht moet
Ik kliktequote:Op zaterdag 15 november 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
kutnewbies, hoe zijn jullie hier gekomen?
Nep! Chriz zit nu in de disco chicks te hosselen, het is vrijdag''nacht''!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k op Msn:
Chriszszszszsz zegt:
Als ik mod word ga ik voor de gein net doen alsof de slowchat dicht moet
Chriz gaat natuurlijk op Zaterdagquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nep! Chriz zit nu in de disco chicks te hosselen, het is vrijdag''nacht''!
Het kruisje zelf is wit!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klik eens op het rode kruisje, da's lachen
San Andreasquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
All my exes live in texas, that's why I hang my hat in Tennessee!
quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef Syb-rund. het volgende:
San andreas, daar zijn echt alle radio stations cool!![]()
Hey bK , ken je alisson kraus al? die heeft ook een best aardige stem![]()
je bent gewoon een baas jewaidsquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verklaar, verklaar mijn vriend.
Mijn vriendin haar kruis is rozequote:
Cover van Nine Inch Nails, wist je dat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Bijzonder indrukwekkend nummer van Johnny Cash:
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
En het grootste bazennummer aller tijden:
pics?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn vriendin haar kruis is roze
Truequote:Op zaterdag 15 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Bijzonder indrukwekkend nummer van Johnny Cash:
wie zn onderschrift?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:37 schreef damsco het volgende:
Gast je onderschrift, dat is een regelrechte diss tegen mij!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
Gaat steeds verder achteruit met de users zie ik
Laat eigenlijk maar ;')quote:
Heb je nog goede linkjes? En dan niet van die populaire die iedereen al gezien heeft.quote:
Juup, de DDR-mod van KLB!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
Kliekjesvorming, ban voor Juup!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
quote:
Whehehe dat heb ik ook wel eens die momenten, zo laat op de avondquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:40 schreef damsco het volgende:
* damsco Zet Lil Wayne uit en luistert naar One More Night van Phil Collins
Kliekjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
Kliekjesvorming, ban voor Juup!
Hoor hem, kutexmodjequote:Op zaterdag 15 november 2008 00:38 schreef Juup© het volgende:
Denk et niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:41 schreef Emimich het volgende:
Deze reeks gaat ooit nog interessant worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |