HAHA STIEKEM HAD IK T HEUL WEL OVER JOUquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet ik, had gewoon zin om wat te typen
STIEKEM HAD IK HET DE EERSTE KEER AL HEUL WEL DOORquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHA STIEKEM HAD IK T HEUL WEL OVER JOU![]()
![]()
Degene die dat heeft gemaakt mag wel een lesje Engels nemen, teeering hequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gemaakt mag wel een lesje Engels nemen, teeering he
ik ben geen newbiequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar komen jullie newbies vandaan?
Jezus Christus, wat is dit dus een domme post!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe jij bent dus de faalhaas die m heeft gemaakt, en probeert op deze manier te doen alsof het de bedoeling wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat is dit dus een domme post!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe jij bent dus de faalhaas die m heeft gemaakt, en probeert op deze manier te doen alsof het de bedoeling was
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè, dat die twee dat niet snappen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrede op aarde, kinders.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrede op aarde, kinders.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, want diegene probeerde waarschijnlijk in perfect Engels te schrijven.
Mijn posts serieus nemen, wat schattigquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè, dat die twee dat niet snappen!
Probeer nu maar niet terug te krabbelen, maar ik kan het jou in ieder geval nog vergeven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef Florian_ het volgende:
Mijn posts serieus nemen, wat schattig
HAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Waarschijnlijk wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |