quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:
Verander ff in [KLB SC #405] Waar oorsmeer naar ongewassen flamoezen ruikt
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tsss, als we de fokjaren naar echte jaren gaan omrekenen, dan kreeg jij je eerste schaamhaar toen ik al kotsend in de goot lag!
Ja, maar geen borsthaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En normale jaren? Heb je daar al schaamhaar?_!
Gelukkig is remlof mod idd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Wou eerst doen: waar metal wordt ondergescheten. Maar vond deze beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Als die minder hard schreeuwt!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Zodra we meer weten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Bio
Wanneer horen we meer over de nieuwe mod hier?
Kijk dat is al ietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Ik heb er nog geen gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Kijk dat is al ietsJe bent op de goede weg, wat dacht je van mijn kwaliteitsposts altijd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Paar dagen denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan, geef eens een schattig, een dag, een week, een maand?
Als je meer over Chriz wilt weten kan je altijd deze beknopte handleiding gebruikenquote:
Maar dan zal ik altijd arm blijven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef damsco het volgende:
Wat een liefde voor mij![]()
![]()
![]()
Als ik ooit een miljardair ben krijgt elke kaste 1 lid een 100.000 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf is jouw probleem ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je mag het ze al wel vertellen hoor bio, dat ik de nieuwe führer wordt
Het is zeker geen lege vissekomquote:
Altijd leuk dit soort posts te quoten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Oh-oh, wat een rampquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Net als vroeger op het plein, goed aan zn paardestaart trekken hoor, BKquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerdequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Maar hij vindt je wel een emo, weet je dat ook weer stinkhaasquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerde
Jammer dat 95% van dat percentage mollige huisvrouwen met een vlot rood kapsel niet in het afvoerputje van dit subforum genaamd KLB postquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarbij komt natuurlijk dat 80% van Fok! een betere mod zou zijn dan jij
Paaskonijn heeft waarschijnlijk in een week meer chicks dan jij in je depressieve emo-leven zal krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerde
Heh ik heb geen problemen met emo's, ben er zelf een halve dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar hij vindt je wel een emo, weet je dat ook weer stinkhaas
Dat is ook geen vereistequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jammer dat 95% van dat percentage mollige huisvrouwen met een vlot rood kapsel niet in het afvoerputje van dit subforum genaamd KLB post
Ik heb in een documentaire gespeeld als emo voor een maat, met masker en al. En maar lopen janken, en grappen over scheermesjes maken. Zou eens kijken of ik die online kan krijgen, emo'squote:Op vrijdag 14 november 2008 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heh ik heb geen problemen met emo's, ben er zelf een dus
Nou in dat geval kun je gebruik maken van het kruisje rechtsboven in je beeldschermquote:
Ja, straksquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou in dat geval kun je gebruik maken van het kruisje rechtsboven in je beeldscherm
Youtube linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ken je karaoke van hem met t-pain? Daar schreeuwt Khaled wel erg veel
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb in een documentaire gespeeld als emo voor een maat, met masker en al. En maar lopen janken, en grappen over scheermesjes maken. Zou eens kijken of ik die online kan krijgen, emo's
Nee, dat is een pluspuntquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijk
Weet ik, maar vond het wel leuk om wat fok grappen erin te gooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een depressieve emo is gewoon een stereotype , ik ben meestal hysterisch vrolijk
Gefeliciteerd, je bent geen emo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En weer een failquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Weet ik, maar vond het wel leuk om wat fok grappen erin te gooien![]()
![]()
Voor de rest weet ik geen fuck van die subcultuur moet ik bekennen
Yeah.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Ah het nummer heette Karaoke, whehehe. Kende um nog niet. Heb het album wel op mijn computer, maar nog niet geluisterd vandaar. Maar khaled had in dit nummer wel zijn klep mogen houden
Ook
Jonge kanker eens op. Gewoon schoolopdracht voor een maat over subculturen, depressieve droplulquote:
Ik had het over je grap, als het zo genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Jonge kanker eens op. Gewoon schoolopdracht voor een maat over subculturen, depressieve droplul
Ja die opdracht was uberrrquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het over je grap, als het zo genoemd mag worden
Blijkbaar zat die opdracht je zelf nogal hoog, anders reageer je er niet op terwijl daar niets over werd gezegd
haaaiquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef msnk het volgende:
Obama you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Obama
waarom mag BT geen mod wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Janetje is toch weer mod van KLB? Komtie: "Told you so".
Ey, je moet ff een nieuw beeldscherm kopen vrees ik, hij is op sommige plekken wat wazig.quote:
quote:
Omdat niemand dan meer tegen de mod in durft te gaan omdat ze dan bang zijn hun opgebouwde kredieten (en daarbij eventuele knalsessie) bij BT te verspelen.quote:
Bek dicht, lilluke PSVer.quote:
Vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag vroeg naar bed, trusten
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
Ah ik zie nu pas dat de UI van Damsco Stacy/Stephanie is
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.quote:
psst, gewoon paint.net gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Bwehehe ja, maar ik zou ook geen goede torrent wetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Dankjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |