Ik heb er nog geen gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Kijk dat is al ietsJe bent op de goede weg, wat dacht je van mijn kwaliteitsposts altijd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Enige props die ik TS kan geven is dat ie Stacy als avatar heeft
Paar dagen denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan, geef eens een schattig, een dag, een week, een maand?
Als je meer over Chriz wilt weten kan je altijd deze beknopte handleiding gebruikenquote:
Maar dan zal ik altijd arm blijven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef damsco het volgende:
Wat een liefde voor mij![]()
![]()
![]()
Als ik ooit een miljardair ben krijgt elke kaste 1 lid een 100.000 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf is jouw probleem ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Als Damco aanbeden moet worden is Remlof een geweldige mod en BigKahuna een hetero
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je mag het ze al wel vertellen hoor bio, dat ik de nieuwe führer wordt
Het is zeker geen lege vissekomquote:
Altijd leuk dit soort posts te quoten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Oh-oh, wat een rampquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan verbagger ik mn account voor een permban, tubgirl hier, goatse daar, dan zal ik in ieder geval niet lang op Fok! blijven
Net als vroeger op het plein, goed aan zn paardestaart trekken hoor, BKquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerdequote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Best grappig, een emo die me homo noemtDat heb ik nog niet eerder meegemaakt
!
Maar hij vindt je wel een emo, weet je dat ook weer stinkhaasquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik noem je geen homo, en ik bedoelde eigenlijk PaasKonijn, ik tiepte het verkeerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |