haaaiquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:52 schreef msnk het volgende:
Obama you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Obama
waarom mag BT geen mod wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Janetje is toch weer mod van KLB? Komtie: "Told you so".
Ey, je moet ff een nieuw beeldscherm kopen vrees ik, hij is op sommige plekken wat wazig.quote:
quote:
Omdat niemand dan meer tegen de mod in durft te gaan omdat ze dan bang zijn hun opgebouwde kredieten (en daarbij eventuele knalsessie) bij BT te verspelen.quote:
Bek dicht, lilluke PSVer.quote:
Vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag vroeg naar bed, trusten
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
Ah ik zie nu pas dat de UI van Damsco Stacy/Stephanie is
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.quote:
psst, gewoon paint.net gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Bwehehe ja, maar ik zou ook geen goede torrent wetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hey BobbyB hoe doe je dat uitsnijden van die plaatjes (bijv Keeley in de banner)? Met photoshop neem ik aan. Weet je toevallig een goeie torrent? Ik download elke keer versies met trojans erin enzo
Dankjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent de vader van NG? Gecondoleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |