Doe. Het. Niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha prachtigIk gebruik dat woord dus echt nooit, en dacht nu voor de verandering "bwoh, laat ik eens dinnetje gebruiken"
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef IQM het volgende:
''Dinnetje' is helemaal geen normaal woord.Mensen die dat soort woorden bezigen, moeten voor de rest van hun leven single blijven.
Net als 'hubby'-zeggende vrouwen.
Treurige bedoening dat merendeel van jouw posts nog steeds als 'bagger' te kwalificeren valt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Treurige bedoening dat steeds meer noobs hier komen posten.
Als hier nooit n00bs hadden gepost was het hier leeg geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, dan kan je beter users hebben die al zo oud zijn dat ze bij het meubilair gerekend kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Het is ook wel grappig, maar het had ook zo serieus geschreven kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
Ik ben de beroerdste ook niet, geef dan alleen wel toe dat die 'verkiezingsposter' van Beauregard briljant is!
Voor de postmortum's onder ons:
Het is juist zo geestig vanwege het 'slechte' gebruik van het Engels.
Remlof deelde ons vanmiddag mede dat KLB SC meer toegankelijker moet worden voor nieuwe usersquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Lig je nog niet onder de sneltrein vanuit Apeldoornquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Treurige bedoening dat merendeel van jouw posts nog steeds als 'bagger' te kwalificeren valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.Omdat ik de waarheid vertel? Hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |