Verkapt ik-heb-een-vriendin postquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Florian_ het volgende:
Zoooo ik ga naar m'n bedje toe
Hele weekend naar schoonfamilie, fail
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je was zo'n toffe peer. Jammer dat je me sinds vanmiddag alleen nog maar bashd.Je posts beginnen ook redelijk irritant te worden tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Slaapsequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo speciaal !
Ik ben in dezer SC nooit anders geweest. Of jij het nu bagger noemt of niet.quote:
Dit eikt trouwens naar een jordeeeh en Emimich discussie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben in dezer SC nooit anders geweest. Of jij het nu bagger noemt of niet.
Tevens is dit ook een Bagger SC.
Tsjoeketsjoeketsjoeke tuuttuut!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo speciaal !
Tevens [...] ook. Tautologie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True. Deze SC is 1 grote beerput van bagger en lekkere tietenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie ben jij ? Uit welke krocht van de Talpa-studio ben jij komen kruipen ?quote:
Tegen betaling wel, ja. Bt en soortgelijken mogen in natura betalen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zeg geef jij bijlessen nederlands?
ik kan je bier openmaken met mijn tieten; is dat ook goed?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen betaling wel, ja. Bt en soortgelijken mogen in natura betalen.
Ja, na elke 300 posts zekerquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k op Msn:
Chriszszszszsz zegt:
Als ik mod word ga ik voor de gein net doen alsof de slowchat dicht moet
Ik kliktequote:Op zaterdag 15 november 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
kutnewbies, hoe zijn jullie hier gekomen?
Nep! Chriz zit nu in de disco chicks te hosselen, het is vrijdag''nacht''!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:05 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k op Msn:
Chriszszszszsz zegt:
Als ik mod word ga ik voor de gein net doen alsof de slowchat dicht moet
Chriz gaat natuurlijk op Zaterdagquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nep! Chriz zit nu in de disco chicks te hosselen, het is vrijdag''nacht''!
Het kruisje zelf is wit!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klik eens op het rode kruisje, da's lachen
San Andreasquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
All my exes live in texas, that's why I hang my hat in Tennessee!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |