Vertel, NU !!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
haha bangbros
Hoe heet zij ook alweer? Heb me best vaak op haar gefapt
MBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Wat voor opleidingsniveau volg je?
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staanquote:
I feel you man!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staan
Maar elke keer als ik een dinnetje krijg gooi ik het er weer af, en moet ik elke keer opnieuw een voorraad aanleggenIk had haar filmpjes, maar ik ben dr naam vergeten
Is dat relevant? Of ga je nu een "Haha, jij doet MBOquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA.
Wat voor opleidingsniveau volg je?
Joh, gewoon allemaal in een rar-bestandje proppen, de naam veranderen in iets onbenulligs als Koeien, de extensie in iets niet-bestaands veranderen zoals ABC en ergens neerzetten waar het niet opvalt maar waar je toch weet dat het er isquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik had dat vroeger allemaal op mn computer staan
Maar elke keer als ik een dinnetje krijg gooi ik het er weer af, en moet ik elke keer opnieuw een voorraad aanleggenIk had haar filmpjes, maar ik ben dr naam vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
oh ik zie het ja, sorry mijn nederlands holt achteruit de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Nee, het bevestigt enkel wat vooroordelen. Nu snap ik ook waarom je een paar keer eerder over 'dure woorden' begon.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
Is dat relevant? Of ga je nu een "Haha, jij doet MBO![]()
![]()
"-post maken?
normaal woordje,, net zoals 'jaardag en 'feliciteerdquote:
Geef is link danquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
Ik ben de beroerdste ook niet, geef dan alleen wel toe dat die 'verkiezingsposter' van Beauregard briljant is!
Voor de postmortum's onder ons:
Het is juist zo geestig vanwege het 'slechte' gebruik van het Engels.
Haha prachtigquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef IQM het volgende:
''Dinnetje' is helemaal geen normaal woord.Mensen die dat soort woorden bezigen, moeten voor de rest van hun leven single blijven.
Net als 'hubby'-zeggende vrouwen.
Ik heb het, serieus waar, nog nooit van mijn leven eerder gehoordquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
normaal woordje,, net zoals 'jaardag en 'feliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |