Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Sorry, was net aan het Shaun youtuben....
Nee, dat ding heet cheapquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?
Nee, geloof het niet. Of die moeten ze ook Shaun gnoemd hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?
Als je Thomas the Tank Engine ook niet kent zou ik me toch wel zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb ik iets gemist in mijn jeugd?
was voor je tijd flashquote:
Dat zou ik eigenlijk wel weer eens lustenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Van schapen hoor je shoarma te maken. Anders hebben ze niet echt nut geloof ik
ok, ik ben bezorgdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Thomas the Tank Engine ook niet kent zou ik me toch wel zorgen gaan maken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok, ik ben bezorgd
Je hebt gewoon iets gemist wat je prima kan missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft niks
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ga thee zetten mensquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets gemist wat je prima kan missengeeft niks
Gaat ze met de witte handschoen rond?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Pfff net op tijdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Nee maar wel met haar kritische "zorgt mijn kind wel goed voor zichzelf" blikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat ze met de witte handschoen rond?
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komenquote:
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweildquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komen
Tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweild
welke reclame van Tele2 jij bedoelt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
welk leeghoofd die reclamecampagne van Tele2 bedacht heeft?
ooohw is het van tele 2. ik vroeg me al af waarom er overal ineens posters hangen met een schaapquote:
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Het is dat ik ze niet heb, anders had ik je met mijn [DDR knip Noord-Korea] om je oren geslagen!
taboe's zijn er om te doorbrekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?
Nou, snel danquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, ge-edit. Doe jij de jouwe ook even Flash?
Als iemand die edits van ons leestquote:
Ik heb zelfs een note gekregenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand die edits van ons leestHoi
Zelfs tetten in je notes, geil.quote:
Heel leuk om te hobbyen dat ubuntu, maar dit is mijn zakelijke laptop met bepaalde voorgeinstalleerde troep eropquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef Klonk het volgende:
ubtbuuuu
Ga bier drinken met JortK gij wartaal-uitkramert.quote:
Meneer zijn "zakelijke laptop"quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel leuk om te hobbyen dat ubuntu, maar dit is mijn zakelijke laptop met bepaalde voorgeinstalleerde troep erop
En nee, ik ga geen eigen laptop kopen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga bier drinken met JortK gij wartaal-uitkramert.
Om de drie jaar een DELL laptop, ach, het werkt. Soms. En je hebt die mobiel van me gezien, dat crappe standaard nokia dingetje dat niet eens een mp3 kan afspelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meneer zijn "zakelijke laptop"Man ik moet nog bedelen om een Fiets van de zaak godverdomme
Ik heb nog wel ergens een image van een linux bootflop die het NT admin PW wist, of bekend maakt. zoietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
Maar ik mag niet klagen nee, maar ik baal er wel van dat we echt geen reet er op mogen installeren wat we zelf willen. Er is geen normale reden om geen Linux er op te zetten, ook mijn devtools die ik gebruik kunnen eronder werken
je kan er vast ook wel een bootable CD of USBstok van makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ik eerst een floppydrive hebben
Nou ja, het werkt nog.
Nu een nieuwe systeembeheerder die ik wat help, dus die masseer ik wel even voor. Die is wat meer linux minded, dus misschien krijg ik het er door
Ik dacht er net ineens aan toen ik een SMSje van LL kreeg.quote:
Sommige mensen willen die ook met calcium bewerken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar hoe is het met dat schaap ?
Als jaquote:
Directie: Krijg de pestquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klachten richting de directie graag
HOAX, je hebt nog geen dak!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is het stil hier..![]()
Eigenlijk had ik nu van de daken willen schreeuwen dat ik echt verliefd ben, maar ja das ook zo banaal he..
Ja en dat werkt nog steeds prima...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ja
Heb je al durven afsluiten en opnieuw beginnen?
Cali!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:07 schreef Californium het volgende:
morgennog steeds alcohol in mijn bloed...
maar wat helderder al
dadelijk waarschijnlijk verder slapen
Martquote:
Na een bak koffie ook maar doen (boodschappen dan)quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, de weekboodschappen zijn weer in huis, nu op naar de kapper!
Mannenquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
Italiaanse mannenitaliaanse mannen die me in bed proberen te krijgen
soms wel.....quote:
Misschien zag je er gewoon moe uit?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
quote:
Ik had donderdag en vrijdag weekendquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die werken op zaterdagen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had donderdag en vrijdag weekend
quote:
do tellquote:
Bestquote:Hoe is het?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
Ik had vrijdag al weekend, en vandaag en morgen nog
hehehe, lekker is dat he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das vakantie, dat heb ik komende woensdag
quote:
Kapot moe, gisteren 5 uur achter elkaar gedanst en moet nu mn bed uit om te gaan etenquote:[..]
Best
ik zit in mijn warme trui met mijn slofjes aan voor de warme kachel te PR'en en aan mijn portfolio te werken, dus all is well
en hoe is het met jou dan?
waarom is dat zo'n slecht idee?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik ben ergens in de afgelopen weken mn hart verloren aan mn bachata danspartner ben ik achter
Slecht idee!
pfff, jij liever dan ikquote:[..]
Kapot moe, gisteren 5 uur achter elkaar gedanst en moet nu mn bed uit om te gaan etenVerder wel goed
Omdat ze uit zuid-tirol (Italie) komt, we elkaar nauwelijks verstaan en ik hier nog maar 6 maanden benquote:
Bed uit of eten?quote:[..]
pfff, jij liever dan ik
Hmm, dat is lastig jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ze uit zuid-tirol (Italie) komt, we elkaar nauwelijks verstaan en ik hier nog maar 6 maanden ben
5 uur dansenquote:[..]
Bed uit of eten?
bruncherenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
ontbijtenof hoe ze dat ook noemen om deze tijd
Zeker als de muziek overal keihard staat, dan hoef je echt geen duits laat staan dialect tegen me te gaan pratenquote:
Wat niet is kan nog komenquote:[..]
5 uur dansen
Ik dans nooit
Lunch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
ontbijtenof hoe ze dat ook noemen om deze tijd
quote:
quote:Het woord stamt uit het Engels en is samengesteld uit breakfast (ontbijt) en lunch. De historie van het woord brunch is niet precies bekend; mogelijk kwam het reeds in de 17de eeuw voor. Een brunch wordt soms op zaterdagochtend, maar bijna uitsluitend op zondagochtend georganiseerd.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeker als de muziek overal keihard staat, dan hoef je echt geen duits laat staan dialect tegen me te gaan pratenMeestal zeg ik ook gewoon dat ze stil moeten zijn en ga gewoon met ze dansen, dat word meestal wel goed opgevat
![]()
reken er maar niet teveel opquote:[..]
Wat niet is kan nog komen
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
als je Duits tegen me zou praten in een stiltegebied, zou ik je nog niet kunnen volgen, dialect of niet
mijn Duits is echt om te janken
[..]
reken er maar niet teveel op
Hier geweldig en kut en ik ga ff douchenquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
hoe is het hier met iedereenef wat eetbaars erbij gepakt
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
ik bedacht het woord ter plekke johquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Foute voorlichting van de PR!!
Nu redelijk bijgeslapen en hongerigquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier geweldig en kut en ik ga ff douchen
Met jou behalve brak en afterdrunk?
Euh, ik denk er nog even over naquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Als ik woensdag nou voor de muziek zorg dan zetten we dat cafe ff op de kop
bestquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
ook prima, jij bent hier de TTK-modquote:
huu, hou op schei uit, ik doe niks meer hier!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!
zeg me dat ik dat vorig jaar wasquote:En hoe is't met mijn favoriete Nederlandse in Schotland?
Goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!
En hoe is't met mijn favoriete Nederlandse in Schotland?
quote:
oh, was jij dat!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
die is met het vliegtuig mee
maar lekker in me eigen warme bedje hoor
jahquote:
ik ookquote:
juistquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
nu nog kikkers en muizen en mijn dag is weer helemaal goed
[..]
juist
Over warme bedjes gesproken,... ik heb nog een slaapfoto van MPG waarop ie wordt aangevallen door Wollie, mijn schaap
Heeft MPG bedachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
wollie is een lieve naam voor een schaap..... maar heb je het in scene gezet of is hij echt aangevallen
quote:
En oja....Ik heb kikkertjes en muizen en pepernotenuit holland
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Heeft MPG bedacht
En tja, ik weet niet... zo ligt ie lief bij je voeten, zo zit ie op zijn hoofd
[..]
jaquote:
tof hequote:
das waar ook ja! welke heb je nou eigenlijk?quote:
Die oranje van de Sultanasoepquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar ook ja! welke heb je nou eigenlijk?
In fha?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
helluh
Mijn achternaam is eindelijk officieel gewijzigd![]()
![]()
Hahaha nee dat blijft maar gewoon mijn voornaam, leek me wel zo makkelijkquote:
In Thamorghana dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha nee dat blijft maar gewoon mijn voornaam, leek me wel zo makkelijk
Niet eensquote:
Je had er toch geen "tetten" geschreven he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand die edits van ons leestHoi
En Gert?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet eenswas wel origineel geweest
Samson
Gert heet nog steeds Freddy Wquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
Sjeweettokquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die werken op zaterdagen
Whehequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Gert heet nog steeds Freddy WMaar ik ben ook nog steeds geen hond, dus dat scheelt
Oehquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
nu nog kikkers en muizen en mijn dag is weer helemaal goed
Huuuuuquote:[..]
juist
Over warme bedjes gesproken,... ik heb nog een slaapfoto van MPG waarop ie wordt aangevallen door Wollie, mijn schaap
DaManagervandevoetbalquote:
Aaaaahw arme jij!!!quote:
Ghehequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaaaahw arme jij!!!
stiekem moet ik even heel hard lachen![]()
Nee johquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
16.30 ontbijt met een mineraalwatertje en een stokbroodje geroosterde kipfilet, 17.00 lunch met een stokbroodje spek, ui en kaas, en 17.30 avondeten met een tosti hawaii
Pha, wat is er gebeurd?
Ben je getrouwd![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee johIk heb gewoon mijn vaders naam weer aangenomen
Daarbij, mocht ik ooit trouwen.. hou ik lekker mn eigen naam hoor
Dat wel jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]een meisje met een verleden
Thanksquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
Vriend is er dus ik ga weer. Prettig weekend verder allen!!![]()
en veel plezier bij de lama's vanavond Jort
Hoi schatquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik prik je kale knar met mijn stoppelbaard![]()
Brood.quote:
Jij past opquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef es70 het volgende:
Mijn zwager treedt vanavond op in De Kade.
Guess wie er de oppas heeft en wie er aan de rol gaat.
hey heyquote:
Helemaal goedquote:
Nee johquote:
Schapievleeschquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh
er zijn vast een heleboel ontzettend interessante mensen voor een goed gesprek![]()
en anders hou ik je wel op een andere manier wakkerquote:
Met keiharde muziek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders hou ik je wel op een andere manier wakker
Dat magquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders hou ik je wel op een andere manier wakker
Werk zequote:
En dat is tweequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Californium het volgende:
en terugeven naar werk geweest....
gewoon...omdat ik dom ben
Ah, wat ga je maken? En kan ik mee-etenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan ga ik zeker maar koken, of zo. Gezelligaards.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
ik moest een paar platen eruit halen1 van mijn collega's moest vandaag op werk zijn, en had gezegd...Laat maar een briefje achter, dan haal ik het eruit
Ben ik dus vergeten
Dus toen kon ik zelf 'ef' heen en weer....gelijk maar even langs de supermarkt gegaan ...heeft het uitstapje iig nog WAT nut gehad![]()
sorryquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat valt tegen.. had een smeuiger verhaal verwacht
Ach juist als je brak bent is het wel goed er ff uit te gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Californium het volgende:
[..]
sorryik ben gewoon niet zo slim
had gewoon een briefje moeten achterlaten en had ik gewoon verder thuis kunnen uitbrakken
Jij hoopte dat ze zou zeggen dat ze na het feestje gisterenavond die Italianen even haar kantoor had laten zien en er achter kwam dat ze nog wat had laten liggen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat valt tegen.. had een smeuiger verhaal verwacht
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoopte dat ze zou zeggen dat ze na het feestje gisterenavond die Italianen even haar kantoor had laten zien en er achter kwam dat ze nog wat had laten liggen?
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar ik hou niet van italiaanse mannen in een verhaal, vooroordelen jeweets
Maar tis een zetje in de goede richting, je krijgt een tweede kans Cali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Zwitserse aardappelschotel. Met extra champignon en eiquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef MPG het volgende:
Ah, wat ga je maken? En kan ik mee-eten?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Het ging gewoon over Schotse muziek hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het nou alWEER over seks?Ik vind het niet kunnen hoor
Oh, nou heb IK het gedaan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging gewoon over Schotse muziek hoor.
quote:
quote:
Mijn dieet gaat anders BEST wel de goeie kant op, ook met (teveelquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb gisteren ook 2 bier opmag eigenlijk niet van mijn dieet
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier!
*schuift aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwitserse aardappelschotel. Met extra champignon en ei
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb nog koffiequote:
* Woef!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Theedoek doorgeeft.
Lekker op tijd wel
Wel toffe spam... toffe tekst ook en zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh! PR-spam! Check overzicht nieuwe topics op FP :S
en al wegquote:
Het schaap wel, topic nietquote:
quote:
Bij mijn aardappeltjes etenquote:
eet geen vleesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis jij daar ook de patat met en frikandel speciaal en de bereklauw?
dat ookquote:
Ga je wel met vleescheters om?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
eet geen vleesmaar mis de patatspeciaal wel
Ze vonden het hier zo raar dat we rauwe uien erop deden
Oh ik heb anders nogeens ooit een braadworst op straat gekocht in Mayr. Toen ik even later het vorkje er weer uit wilde trekken bleken de tanden erin gesmolten te zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier is geen patatzaak of snackbar te bekennen
tuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga je wel met vleescheters om?
Hier is geen patatzaak of snackbar te bekennen
ik heb vleesvervangersquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is nog wel zo lekker bij de mayonaise.
Da's heul zo gek nog niet. Zuur breekt vet afquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
Hier hebben ze patat met salt en vinegarook lekker
Heerlijk! Gebakken tahoeblokjes met mayonaise! Of zo!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb vleesvervangersdas ook lekker erbij
Een worst kun je hier en daar heus wel krijgen, maar niet in het welbeproefde snackbar conceptquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb anders nogeens ooit een braadworst op straat gekocht in Mayr. Toen ik even later het vorkje er weer uit wilde trekken bleken de tanden erin gesmolten te zijn
Ik wil een frikandelquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
tuurlijk
Hier hebben ze patat met salt en vinegarook lekker
quote:
Dat is weer eens wat anders dan 's ochtends je boterhammen smeren!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef MPG het volgende:
Oeh. Patat met mayo.
Dat had ik vanmiddag op werk.
Dat had ik ook gedaan, om 5:05 uur. Alleen in de ochtendpauze had ik alles al opquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan 's ochtends je boterhammen smeren!
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe zit het met meeten met vleeseters?
Ja precies. Terzake nu.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
En hoe zit het met meeten met vleeseters?
Heb jij plannen om aan te schuiven bij de DM-Cali meet volgende maand?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?
Ben bang dat ik daar niet bij benquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij plannen om aan te schuiven bij de DM-Cali meet volgende maand?
Zeker dat woensdagochtend-onderonsje in Nijmegenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
DM-Cali, is dat een soort cyaankali?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel iets meer keus aan vegetarische shit lieverdquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk! Gebakken tahoeblokjes met mayonaise! Of zo!
Nee, dat is de KGMuckMeetquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker dat woensdagochtend-onderonsje in Nijmegen
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op schoolquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel iets meer keus aan vegetarische shit lieverdvandaag een chillie burger op
en heb hanburger liggen en bloemkool / kaas burgers
Dat wil ik een keer proberenquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?
bijdehand, bijdehandquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op school?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op school?
Die dingen zijn serieusquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil ik een keer proberen![]()
EN dan een dikke pepersteak
Dan is het goed. Ik meet namelijk ook gewoon met groentemeisjes...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
o en ik dans, en meet met vleeseters![]()
Weten we nog nietquote:
groente meisjequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik meet namelijk ook gewoon met groentemeisjes....
KG vond t maar spamquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef Muck het volgende:
Mag ik hier trouwens even spammen?
[FEE PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
En groentePWNers?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik meet namelijk ook gewoon met groentemeisjes....
Ok!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil een KSC Dans TT![]()
![]()
En nee ik ben niet lullig, behalve latin mogen andere dansen ook in het topic
![]()
![]()
![]()
FF voor de duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |