Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Sorry, was net aan het Shaun youtuben....
Nee, dat ding heet cheapquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?
Nee, geloof het niet. Of die moeten ze ook Shaun gnoemd hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat lelijke gare zwarte kutschaap van die tele2-banners?
Als je Thomas the Tank Engine ook niet kent zou ik me toch wel zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb ik iets gemist in mijn jeugd?
was voor je tijd flashquote:
Dat zou ik eigenlijk wel weer eens lustenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Van schapen hoor je shoarma te maken. Anders hebben ze niet echt nut geloof ik
ok, ik ben bezorgdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Thomas the Tank Engine ook niet kent zou ik me toch wel zorgen gaan maken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok, ik ben bezorgd
Je hebt gewoon iets gemist wat je prima kan missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft niks
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ga thee zetten mensquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets gemist wat je prima kan missengeeft niks
Gaat ze met de witte handschoen rond?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Pfff net op tijdquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Fha het volgende:
afwas ook gedaan.. mijn huis is mama-proof
Nee maar wel met haar kritische "zorgt mijn kind wel goed voor zichzelf" blikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat ze met de witte handschoen rond?
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komenquote:
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweildquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 20 over 9 om bij te komen
Tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig besluit poes om nog even de hele gang onder te kotsen, anders had ik die inderdaad niet gedweild
welke reclame van Tele2 jij bedoelt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
welk leeghoofd die reclamecampagne van Tele2 bedacht heeft?
ooohw is het van tele 2. ik vroeg me al af waarom er overal ineens posters hangen met een schaapquote:
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Het is dat ik ze niet heb, anders had ik je met mijn [DDR knip Noord-Korea] om je oren geslagen!
taboe's zijn er om te doorbrekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat dat HEEL erg stout en foei en taboe is overal he?
Nou, snel danquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, ge-edit. Doe jij de jouwe ook even Flash?
Als iemand die edits van ons leestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |