Martquote:
Na een bak koffie ook maar doen (boodschappen dan)quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, de weekboodschappen zijn weer in huis, nu op naar de kapper!
Mannenquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
Italiaanse mannenitaliaanse mannen die me in bed proberen te krijgen
soms wel.....quote:
Misschien zag je er gewoon moe uit?quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
quote:
Ik had donderdag en vrijdag weekendquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die werken op zaterdagen
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had donderdag en vrijdag weekend
quote:
do tellquote:
Bestquote:Hoe is het?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
Ik had vrijdag al weekend, en vandaag en morgen nog
hehehe, lekker is dat he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das vakantie, dat heb ik komende woensdag
quote:
Kapot moe, gisteren 5 uur achter elkaar gedanst en moet nu mn bed uit om te gaan etenquote:[..]
Best
ik zit in mijn warme trui met mijn slofjes aan voor de warme kachel te PR'en en aan mijn portfolio te werken, dus all is well
en hoe is het met jou dan?
waarom is dat zo'n slecht idee?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik ben ergens in de afgelopen weken mn hart verloren aan mn bachata danspartner ben ik achter
Slecht idee!
pfff, jij liever dan ikquote:[..]
Kapot moe, gisteren 5 uur achter elkaar gedanst en moet nu mn bed uit om te gaan etenVerder wel goed
Omdat ze uit zuid-tirol (Italie) komt, we elkaar nauwelijks verstaan en ik hier nog maar 6 maanden benquote:
Bed uit of eten?quote:[..]
pfff, jij liever dan ik
Hmm, dat is lastig jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ze uit zuid-tirol (Italie) komt, we elkaar nauwelijks verstaan en ik hier nog maar 6 maanden ben
5 uur dansenquote:[..]
Bed uit of eten?
bruncherenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
ontbijtenof hoe ze dat ook noemen om deze tijd
Zeker als de muziek overal keihard staat, dan hoef je echt geen duits laat staan dialect tegen me te gaan pratenquote:
Wat niet is kan nog komenquote:[..]
5 uur dansen
Ik dans nooit
Lunch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
ontbijtenof hoe ze dat ook noemen om deze tijd
quote:
quote:Het woord stamt uit het Engels en is samengesteld uit breakfast (ontbijt) en lunch. De historie van het woord brunch is niet precies bekend; mogelijk kwam het reeds in de 17de eeuw voor. Een brunch wordt soms op zaterdagochtend, maar bijna uitsluitend op zondagochtend georganiseerd.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeker als de muziek overal keihard staat, dan hoef je echt geen duits laat staan dialect tegen me te gaan pratenMeestal zeg ik ook gewoon dat ze stil moeten zijn en ga gewoon met ze dansen, dat word meestal wel goed opgevat
![]()
reken er maar niet teveel opquote:[..]
Wat niet is kan nog komen
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
als je Duits tegen me zou praten in een stiltegebied, zou ik je nog niet kunnen volgen, dialect of niet
mijn Duits is echt om te janken
[..]
reken er maar niet teveel op
Hier geweldig en kut en ik ga ff douchenquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
hoe is het hier met iedereenef wat eetbaars erbij gepakt
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
ik bedacht het woord ter plekke johquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Foute voorlichting van de PR!!
Nu redelijk bijgeslapen en hongerigquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier geweldig en kut en ik ga ff douchen
Met jou behalve brak en afterdrunk?
Euh, ik denk er nog even over naquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Als ik woensdag nou voor de muziek zorg dan zetten we dat cafe ff op de kop
bestquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
ook prima, jij bent hier de TTK-modquote:
huu, hou op schei uit, ik doe niks meer hier!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!
zeg me dat ik dat vorig jaar wasquote:En hoe is't met mijn favoriete Nederlandse in Schotland?
Goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Nog even stofzuigen en dweilen en het huishouden is weer gedaan!
En hoe is't met mijn favoriete Nederlandse in Schotland?
quote:
oh, was jij dat!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
die is met het vliegtuig mee
maar lekker in me eigen warme bedje hoor
jahquote:
ik ookquote:
juistquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
nu nog kikkers en muizen en mijn dag is weer helemaal goed
[..]
juist
Over warme bedjes gesproken,... ik heb nog een slaapfoto van MPG waarop ie wordt aangevallen door Wollie, mijn schaap
Heeft MPG bedachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
wollie is een lieve naam voor een schaap..... maar heb je het in scene gezet of is hij echt aangevallen
quote:
En oja....Ik heb kikkertjes en muizen en pepernotenuit holland
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Heeft MPG bedacht
En tja, ik weet niet... zo ligt ie lief bij je voeten, zo zit ie op zijn hoofd
[..]
jaquote:
tof hequote:
das waar ook ja! welke heb je nou eigenlijk?quote:
Die oranje van de Sultanasoepquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar ook ja! welke heb je nou eigenlijk?
In fha?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
helluh
Mijn achternaam is eindelijk officieel gewijzigd![]()
![]()
Hahaha nee dat blijft maar gewoon mijn voornaam, leek me wel zo makkelijkquote:
In Thamorghana dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha nee dat blijft maar gewoon mijn voornaam, leek me wel zo makkelijk
Niet eensquote:
Je had er toch geen "tetten" geschreven he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand die edits van ons leestHoi
En Gert?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet eenswas wel origineel geweest
Samson
Gert heet nog steeds Freddy Wquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Mart![]()
Jahfeestje was leuk....
Sjeweettokquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die werken op zaterdagen
Whehequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Gert heet nog steeds Freddy WMaar ik ben ook nog steeds geen hond, dus dat scheelt
Oehquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
nu nog kikkers en muizen en mijn dag is weer helemaal goed
Huuuuuquote:[..]
juist
Over warme bedjes gesproken,... ik heb nog een slaapfoto van MPG waarop ie wordt aangevallen door Wollie, mijn schaap
DaManagervandevoetbalquote:
Aaaaahw arme jij!!!quote:
Ghehequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaaaahw arme jij!!!
stiekem moet ik even heel hard lachen![]()
Nee johquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
16.30 ontbijt met een mineraalwatertje en een stokbroodje geroosterde kipfilet, 17.00 lunch met een stokbroodje spek, ui en kaas, en 17.30 avondeten met een tosti hawaii
Pha, wat is er gebeurd?
Ben je getrouwd![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee johIk heb gewoon mijn vaders naam weer aangenomen
Daarbij, mocht ik ooit trouwen.. hou ik lekker mn eigen naam hoor
Dat wel jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]een meisje met een verleden
Thanksquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
Vriend is er dus ik ga weer. Prettig weekend verder allen!!![]()
en veel plezier bij de lama's vanavond Jort
Hoi schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |