Ik heb zelfs een note gekregenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand die edits van ons leestHoi
Zelfs tetten in je notes, geil.quote:
Heel leuk om te hobbyen dat ubuntu, maar dit is mijn zakelijke laptop met bepaalde voorgeinstalleerde troep eropquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef Klonk het volgende:
ubtbuuuu
Ga bier drinken met JortK gij wartaal-uitkramert.quote:
Meneer zijn "zakelijke laptop"quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel leuk om te hobbyen dat ubuntu, maar dit is mijn zakelijke laptop met bepaalde voorgeinstalleerde troep erop
En nee, ik ga geen eigen laptop kopen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga bier drinken met JortK gij wartaal-uitkramert.
Om de drie jaar een DELL laptop, ach, het werkt. Soms. En je hebt die mobiel van me gezien, dat crappe standaard nokia dingetje dat niet eens een mp3 kan afspelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meneer zijn "zakelijke laptop"Man ik moet nog bedelen om een Fiets van de zaak godverdomme
Ik heb nog wel ergens een image van een linux bootflop die het NT admin PW wist, of bekend maakt. zoietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
Maar ik mag niet klagen nee, maar ik baal er wel van dat we echt geen reet er op mogen installeren wat we zelf willen. Er is geen normale reden om geen Linux er op te zetten, ook mijn devtools die ik gebruik kunnen eronder werken
je kan er vast ook wel een bootable CD of USBstok van makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ik eerst een floppydrive hebben
Nou ja, het werkt nog.
Nu een nieuwe systeembeheerder die ik wat help, dus die masseer ik wel even voor. Die is wat meer linux minded, dus misschien krijg ik het er door
Ik dacht er net ineens aan toen ik een SMSje van LL kreeg.quote:
Sommige mensen willen die ook met calcium bewerken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar hoe is het met dat schaap ?
Als jaquote:
Directie: Krijg de pestquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klachten richting de directie graag
HOAX, je hebt nog geen dak!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is het stil hier..![]()
Eigenlijk had ik nu van de daken willen schreeuwen dat ik echt verliefd ben, maar ja das ook zo banaal he..
Ja en dat werkt nog steeds prima...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ja
Heb je al durven afsluiten en opnieuw beginnen?
Cali!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:07 schreef Californium het volgende:
morgennog steeds alcohol in mijn bloed...
maar wat helderder al
dadelijk waarschijnlijk verder slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |