Jij past opquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef es70 het volgende:
Mijn zwager treedt vanavond op in De Kade.
Guess wie er de oppas heeft en wie er aan de rol gaat.
hey heyquote:
Helemaal goedquote:
Nee johquote:
Schapievleeschquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh
er zijn vast een heleboel ontzettend interessante mensen voor een goed gesprek![]()
en anders hou ik je wel op een andere manier wakkerquote:
Met keiharde muziek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders hou ik je wel op een andere manier wakker
Dat magquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders hou ik je wel op een andere manier wakker
Werk zequote:
En dat is tweequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:02 schreef Californium het volgende:
en terugeven naar werk geweest....
gewoon...omdat ik dom ben
Ah, wat ga je maken? En kan ik mee-etenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan ga ik zeker maar koken, of zo. Gezelligaards.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
ik moest een paar platen eruit halen1 van mijn collega's moest vandaag op werk zijn, en had gezegd...Laat maar een briefje achter, dan haal ik het eruit
Ben ik dus vergeten
Dus toen kon ik zelf 'ef' heen en weer....gelijk maar even langs de supermarkt gegaan ...heeft het uitstapje iig nog WAT nut gehad![]()
sorryquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat valt tegen.. had een smeuiger verhaal verwacht
Ach juist als je brak bent is het wel goed er ff uit te gaanquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Californium het volgende:
[..]
sorryik ben gewoon niet zo slim
had gewoon een briefje moeten achterlaten en had ik gewoon verder thuis kunnen uitbrakken
Jij hoopte dat ze zou zeggen dat ze na het feestje gisterenavond die Italianen even haar kantoor had laten zien en er achter kwam dat ze nog wat had laten liggen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat valt tegen.. had een smeuiger verhaal verwacht
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoopte dat ze zou zeggen dat ze na het feestje gisterenavond die Italianen even haar kantoor had laten zien en er achter kwam dat ze nog wat had laten liggen?
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar ik hou niet van italiaanse mannen in een verhaal, vooroordelen jeweets
Maar tis een zetje in de goede richting, je krijgt een tweede kans Cali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Zwitserse aardappelschotel. Met extra champignon en eiquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef MPG het volgende:
Ah, wat ga je maken? En kan ik mee-eten?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Het ging gewoon over Schotse muziek hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het nou alWEER over seks?Ik vind het niet kunnen hoor
Oh, nou heb IK het gedaan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging gewoon over Schotse muziek hoor.
quote:
quote:
Mijn dieet gaat anders BEST wel de goeie kant op, ook met (teveelquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb gisteren ook 2 bier opmag eigenlijk niet van mijn dieet
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier!
*schuift aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwitserse aardappelschotel. Met extra champignon en ei
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was het misschien toch een Schot die zijn doedelzak even wilde laten zien op haar kantoor, en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb nog koffiequote:
* Woef!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Theedoek doorgeeft.
Lekker op tijd wel
Wel toffe spam... toffe tekst ook en zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh! PR-spam! Check overzicht nieuwe topics op FP :S
en al wegquote:
Het schaap wel, topic nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |