Wel toffe spam... toffe tekst ook en zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh! PR-spam! Check overzicht nieuwe topics op FP :S
en al wegquote:
Het schaap wel, topic nietquote:
quote:
Bij mijn aardappeltjes etenquote:
eet geen vleesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis jij daar ook de patat met en frikandel speciaal en de bereklauw?
dat ookquote:
Ga je wel met vleescheters om?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
eet geen vleesmaar mis de patatspeciaal wel
Ze vonden het hier zo raar dat we rauwe uien erop deden
Oh ik heb anders nogeens ooit een braadworst op straat gekocht in Mayr. Toen ik even later het vorkje er weer uit wilde trekken bleken de tanden erin gesmolten te zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier is geen patatzaak of snackbar te bekennen
tuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga je wel met vleescheters om?
Hier is geen patatzaak of snackbar te bekennen
ik heb vleesvervangersquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is nog wel zo lekker bij de mayonaise.
Da's heul zo gek nog niet. Zuur breekt vet afquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
Hier hebben ze patat met salt en vinegarook lekker
Heerlijk! Gebakken tahoeblokjes met mayonaise! Of zo!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb vleesvervangersdas ook lekker erbij
Een worst kun je hier en daar heus wel krijgen, maar niet in het welbeproefde snackbar conceptquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb anders nogeens ooit een braadworst op straat gekocht in Mayr. Toen ik even later het vorkje er weer uit wilde trekken bleken de tanden erin gesmolten te zijn
Ik wil een frikandelquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
tuurlijk
Hier hebben ze patat met salt en vinegarook lekker
quote:
Dat is weer eens wat anders dan 's ochtends je boterhammen smeren!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef MPG het volgende:
Oeh. Patat met mayo.
Dat had ik vanmiddag op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |