so did i, heb nog meegedaan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik heb me stuk gelachen daarom!
quote:
Ik zag 'm langskomen vandeweek, ik ga 'm nu ff bekijkenquote:
Ja idd, ik lag helemaal stuk hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zag 'm langskomen vandeweek, ik ga 'm nu ff bekijken
Vind die
"ik vraag je wat CONJO" trouwens wel om te brullen
Dit is echt te ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja idd, ik lag helemaal stuk hier
De postbank is niet de enige met een chat btwquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit is echt te erg![]()
Godsamme hoe verzinnen ze hetNu heb ik wel een nieuwe hobby gevonden trouwens
Maar ga je nou werken of niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
En dan komen ze me net vragen of ik dit weekend over wil werken, om samen met een aantal collega's een project op tijd af te krijgen.
Ze denken nog steeds dat ik een harde werker ben hier, hoe blind kun je zijn
Ik kom niet meer bij hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om die user die dat poste is te grappig![]()
wat de neuk is nvm nou weerquote:
Nevermindquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat de neuk is nvm nou weer![]()
deze is wel smerig trouwens
[ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:
Ik schrok al namelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk heb mijn baan opgezegd en hoef nog maar een maand.
Omdat ik nu gedetacheerd zit bij een ander bedrijf, wil dat nog niet zeggen dat ik voor hen wel ga overwerken
Hoest met je rug?quote:
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepelquote:
quote:
Je spieren een opdonder gehad dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepel
Maar wat heb je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepel
duidelijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je spieren een opdonder gehad dus
Voortaan uitkijken he jongen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan eigenlijk?
Pijn door de val of omdat je gevallen ben dat je spier aanspaande en em verrekt ofzo?
Als ik dat nog zou kunnen moet ik in ieder geval een plafond van een meter of 3 hebben met die lange poten van mequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen wat ik wat minder soepel dan ik had verwacht
I has tuf tooquote:
Hehehe mafkeesquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen wat ik wat minder soepel dan ik had verwacht
hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
even pakketje weggebracht en gelunched
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Impreza 530 PK! Zo moet een impreza zijn!
(impreza 2006)
KLIKKERDEKLIKLIK!
Ben slapen, ga door de grond van de pijn.
deed auw hoorquote:
Nee ik zie hetquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
zoals je ziet heb je niks gemist
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik zie het
normaal loop ik meteen 2 topics achter
vrijdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hier
Beetje druk met werk enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hier
bijna weekendquote:
Dat is topics dicht spammen en nieuwe openenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dan kan je mijn werk wel overnemen
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerdquote:
Onder anderequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is topics dicht spammen en nieuwe openen?
dan ben je een winnaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerd![]()
Collega: "die groep die jij in training zou hebben vanmiddag?"
Sgele : " Ja ? "
Collega: "Die komen niet, administratie heeft hier voor maandag die training geplanned"
"Sgele: "Goh...da's handig"
Ik zit hier dus heel erg te fokken voor behoorlijk wat centenZal m'n baas blij mee zijn
Mja doen ze weer lekker hierquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja doen ze weer lekker hier![]()
![]()
Wel relaxed zo'n vrijdag als je de hele week eigenlijk toch wel veel uren gemaakt hebt
Ik dacht dat jij dat altijd wistquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...
waar is debs eigenlijk?
mja.... normaal wel...quote:
Postduif of E-Meeuw 'r ff ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
maar ze reageert niet op mijn maill... niet op der werkmail en niet op der prive mail... dus ik weet t ff niet meer
Handigg!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerd![]()
Collega: "die groep die jij in training zou hebben vanmiddag?"
Sgele : " Ja ? "
Collega: "Die komen niet, administratie heeft hier voor maandag die training geplanned"
"Sgele: "Goh...da's handig"
Ik zit hier dus heel erg te fokken voor behoorlijk wat centenZal m'n baas blij mee zijn
Misschien is ze weer ziekquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
maar ze reageert niet op mijn maill... niet op der werkmail en niet op der prive mail... dus ik weet t ff niet meer
Mmm strange, ze is toch niet werken? Waarschijnlijk gewoon fimpie kijken dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
Bellen of sms'en dan? of reageert ze daar ook niet op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
Whehe, dat brengt me op een geweldig idee!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of misschien kan je der bereiken via de post-bank
HAHAHAHHAquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat brengt me op een geweldig idee!
Ik heb nog nooit iemand geRickRoll'd per transactie! Je kunt toch altijd zo'n opmerking erbij plaatsen?
k zie het al gebeuren...
14-11 BY xx.xxxx.xxx ¤0,01 NEVER GONNA GIVE YOU UP
14-11 BY xx.xxxx.xxx ¤0,01 NEVER GONNA LET YOU DOWN
WHEHEHEEH Goed ID! Dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geRickRoll'd per transactie! Je kunt toch altijd zo'n opmerking erbij plaatsen?
k zie het al gebeuren...
daar was laatst al een topic over alleen ging ze dan iemand verrot scheldenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
Dat is echt te fucking briljant gewoonquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
Doe maar naar mij toe maar wel bedragen boven de 100 euro's svpquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
duuuuuude! verveel je je ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu namelijk bezig om zo'n gast op zoveel mogelijk manieren te RickRollen. Hij heeft er al aardig wat gehad trouwens;
- Bellen en NGGYU afspelen
- Lyrics sms'en
- Geluidsfragment, foto's en lyrics via de MMS
- Songtexten en foto's per post
- Rick Astley's 'Ultimate Collection' bij bol.com besteld en bij hem thuis laten bezorgen
Nog te doen;
- RickRollen per transactie
- Naambordje onderaan z'n flat vervangen door R. Astley
- Mededelingenbord onderin de flathal voor de lift voorzien van foto's
Als er nog iemand ideeen heeft
En ja, i know, ik ben niet goed bij m'n hoofd![]()
Dudequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu namelijk bezig om zo'n gast op zoveel mogelijk manieren te RickRollen. Hij heeft er al aardig wat gehad trouwens;
- Lyrics sms'en
- Rick Astley's 'Ultimate Collection' bij bol.com besteld en bij hem thuis laten bezorgen
Nog te doen;
Geniaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
e-mail bomb met de lyrics.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
- Lyrics sms'en
Nog te doen;
Gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude
Je moet hem wel heel leuk vinden wil je dit allemaal voor hem doen
Sgele tomaat !!quote:
Ik was gewoon op zoek naar de editquote:
Oja, vergeten de vermelden, e-mail had ik ook al gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
e-mail bomb met de lyrics.
Een brief sturen en daarin ook de lyrics in.
Pakketje laten bezorgen.. met een CD er in en hopen dat die hem afspeelt
Oja, kut, het is natuurlijk vrijdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zoek naar de editDie was er alleen niet
Tekst op een shirt laten drukken en die aan hem gevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
- Lyrics sms'en
Nog te doen;
GASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zoek naar keiharde neger lulDie was er alleen niet toen moest ik maar genoegen nemen met moozie's pikkie
Hm, die gaat ie niet uit zichzelf aantrekken denk ik...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tekst op een shirt laten drukken en die aan hem geven
Wahahahquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, die gaat ie niet uit zichzelf aantrekken denk ik...
Hoewel hij ook mee gaat spelen in 'Drankmisbruikers', dan kan ie hem vast wel eens aantrekken als ie wordt aangehouden
Whatever makes your boat float dudequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whatever makes your boat float dude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
knul ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ouch.. en ik maar denken dat ik et kut hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
trug.. sorry.. had ff training.. en daarna lunch pauze :-P nog 2 uur en 40 minuten werken.. geloof ik..
tot 5.30 iig
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
He zoek daar iemand anders voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Wat vaker wassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ouch.. en ik maar denken dat ik een met kaas besmeurde kut had
Oh uhquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
He ik zoek daar iemand anders voor.. Ik ben meer van de schapen en negerts
en toen zette je je R Ashley cd aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een alcoholcontrole binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Dus die lolbroeken staan me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een agent aan, met één streepje op z'n schouder!
Agent: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
ik: Mogguh
Agent: Goedenavond meneer, wij zijn bezig met een alcoholcontrole
ik: Da's mooi jongen
Agent: ..Dus ehm, wilt u hier misschien aan meewerken?
ik: Nou nee, dat wil ik niet
Agent:![]()
Jamaar u bent verplicht
ik: Weet ik
Agent: *stotter* ehm, collega?
Agent2 (met 3 streepjes op schouder): Meneer, wij houden een alcoholcontrole. Als u niet meewerkt zullen wij daar een proces verbaal van op moeten maken.
ik: Dat weet ik ja, waarom denk je dat ik niet mee ga werken?
Agent: Nou, ik hoor u net zeggen dat u niet wilt...
ik: Tussen willen en doen zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "U had geen zin om te werken, maar staat er alsnog", maar dat leek me niet verstandig)
Agent:Blaas maar even in het pijpje tot u 'klik' hoort.
ik: Uiteraard
*klik*
Agent: Hm, prima, rij maar door
Die heb ik niet in de autoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en toen zette je je R Ashley cd aan
da's runxquote:
Ohjaquote:
Netjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een alcoholcontrole binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Dus die lolbroeken staan me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een agent aan, met één streepje op z'n schouder!
Agent: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
Agent: Goedenavond meneer, wij zijn bezig met een alcoholcontrole
Agent: ..Dus ehm, wilt u hier misschien aan meewerken?
Agent:![]()
Jamaar u bent verplicht
Agent: *stotter* ehm, collega?
Agent2 (met 3 streepjes op schouder): Meneer, wij houden een alcoholcontrole. Als u niet meewerkt zullen wij daar een proces verbaal van op moeten maken.
Agent: Nou, ik hoor u net zeggen dat u niet wilt...
ik: Tussen willen en doen zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "U had geen zin om te werken, maar staat er alsnog", maar dat leek me niet verstandig)
Agent:Blaas maar even in het pijpje tot u 'klik' hoort.
*klik*
Agent: Hm, prima, rij maar door
hoest mooie jongen??quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer wakker
:S
GASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een straat binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Staan er dus van die lolbroeken. Me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een neger aan, met één gouden tand in zijn bek!
Neger: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
Neger: EY SWA, Ik heb iets voor je wat je graag zou willen hebben
Neger: Ohkay, zal ik jou dus ff analiseren ik weet zeker dat je hier aan meewerkt!
ik: Nou graag, ik doe me broek al naar beneden
Neger: Ohkay, ik steek em er nu in! Ow ik heb aids en draag geen condoom
Neger: *AAAHHH* Roept ze andere negert vriend
Neger2 (met 3 gouden tanden in ze bek): Swa, doe die bek open.. als je dat niet doen dan swaffel ik je dood met mijn lul!
ik: Dat weet ik ja, waarom denk je dat ik mijn mond niet open doe?
Neger: Nou, omdat me lul waarschinlijk niet gaat passen...
ik: Tussen passen en scheuren zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "Boeie.. scheurt het niet dan rekt het wel", maar dat leek me niet verstandig)
Neger2:Zuig maar keihard aan me lul tot ik in je bek spuit.
ik: Uiteraard*zuigt*
*negers komen klaar*
Neger: Hm, prima, tot morgen dan doen we spitroasting!
* debbie ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer wakker
:S
quote:
* Crazy-p kijkt versuft om zich heenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet schud Crazy-P wakker!
* GilaMonyet Geeft een kusje en zegt.. rustig maar ik ben het!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p kijkt versuft om zich heen
Waarschijnlijk vinden ze t teveel leeswerk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Erkenning eindelijk..
De rest negeert em gewoon keihard
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet Geeft een kusje en zegt.. rustig maar ik ben het!
Haha,quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze t teveel leeswerk.
Maar ik vind hem vet hoor![]()
* Crazy-p dank je.. heb ik ook al naast me staan.. eerste redbull van de week!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast crazy-p nog een redbull
Ik verwachte dat je wel al een supermarkt hebt leeggezopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p dank je.. heb ik ook al naast me staan.. eerste redbull van de week!
Godsammekrakequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je al het supermarktpersoneel hebt leeggezogen
nee te veel van die troep is niet goed.. eigenlijk zorgt 1 blikje er al voor dat ik toch zeker 24 uur niet slaap.. maar ja.. anders zit ik hier echt niet goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik verwachte dat je wel al een supermarkt hebt leeggezopen
Gast ... wat maak jij wel niet mee ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer eens amsterdam binnen. Gelukkig had ik maar 2 pilletjes op
Dus die lolbroeken staan me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende Dildo-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat mevrouw niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dichtDus daar komt een pooier aan, met één streepje op z'n schouder!
Pooier: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
Pooier: Goedenavond meneer, wij zijn bezig met een spermacontrole
Pooier: ..Dus ehm, wilt u hier misschien aan meewerken?
Pooier:![]()
Jamaar u bent verplicht
Pooier: *stotter* ehm, collega?
Pooier2 (met 3 streepjes op schouder): Meneer, wij houden een spermacontrole. Als u niet meewerkt zullen wij daar een proces verbaal van op moeten maken.
Pooier: Nou, ik hoor u net zeggen dat u niet wilt...
Pooier:Komt u maar even in het potje tot het vol is.
*Fappende op dikke negers*
Pooier: Hm, prima, smaakt goed, ga maar door
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gast ... wat maak jij wel niet mee ..
Vond de mijne leukerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gast ... wat maak jij wel niet mee ..
Klopt, ik werd 2 keer afgeleid tussendoorquote:
Haha..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt, ik werd 2 keer afgeleid tussendoor
ik wil het niet weten denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt, ik werd 2 keer afgeleid door een grote neger
spuit 11 geeft zaad...quote:
Hoe kom jij aan mijn kinderfoto's?quote:
Was weer lekker hoor, blijft me verassen dat warme spul.....quote:
Ja ik kon het weten natuurlijkquote:
Nou, dan moet het wel héél warm zijn als het iemand kan verassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was weer lekker hoor, blijft me verassen dat warme spul.....
heerlijk
Uitstekend!quote:
Ja best best..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uitstekend! [ afbeelding ] *Hik*
en hoe gaat het met u ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
Barra, nou heb ik in dat topic van jou gereageerden nu krijg ik ineens allemaal vreemde mensen in mijn fobo
ja jij geeft de voorzet en ik kop hem erinquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik kon het weten natuurlijk
Mogguh WL![]()
Alles goed?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij bukt voorover en ik stop hem erin![]()
Yup! ales is wereldsik denk alleen dat ik liever op bed gil
haha pwnedquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
Barra, nou heb ik in dat topic van jou gereageerden nu krijg ik ineens allemaal vreemde mensen in mijn fobo
godver je verandert zelfs de smileysquote:
Kijk, da's het betere werkquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij geeft de voorzet en ik kop hem erin![]()
Yup! ales is wereldsik denk alleen dat ik vroeg op bed lig
godsamme m'n waterquote:
Echte bazen editten niet te veel, maar wel gevarieerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver je verandert zelfs de smileys
Je moeder, Die geeft pas zaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kom jij uit Utrecht? met je vruchwaterquote:
haha smokez heeft wat goed te makenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
* GilaMonyet ziet net dat die nielsch zo kansloos is geweest om me fobo te checken..!
En die reactie van em.. Gast je hebt geen benen op die ene foto..
Als die kerel me in et echt ziet kan die wel voelen wat ik tussen m'n benen heb
KérelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruitenwissersquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet je monitor het inmiddels nog wel?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha smokez heeft wat goed te maken
Aangezien ik hem net dik heb gepijpt hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gepepen?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha smokez's leuter lijkt me erg lekker smaken
Aangezien ik hem net dik heb begluurd hahahaKappen nou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:
Dat rijmtquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft het voltooid deelwoord niet begrepen
Gauw aanpassen jaquote:
iedereen gezien hoorquote:
Amai zeg,quote:
Je moeder is zo nat dat ze slijmtquote:
jah hij klopt niet echtquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder is zo nat dat ze slijmt
Overal waar ze langsloopt wordt alles vastgelijmd
Trots loopt ze, met de gedachte aan alles wat is vastgelijmd, terwijl ze wegzwijmt!
Ik ga het niet eens meer proberen, laat maar
Geen ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Amai zeg,
maar sgele, wat doet gij nou zeggen dat mij zo heerlijk warm van binnen maakt
Eh, wel eens van PM gehoord?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jamai is geil zeg,
maar sgele, wilt gij mij beffen
Nee, wel van SMquote:
oquote:
Smokez.. je rijm skills zijn slecht..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder is zo nat dat ze slijmt
Overal waar ze langsloopt wordt alles vastgelijmd
Trots loopt ze, met de gedachte aan alles wat is vastgelijmd, terwijl ze wegzwijmt!
Ik ga het niet eens meer proberen, laat maar
Je faalt wederomquote:
Gast waar HAAL je het vandaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Smokez.. je rijm skills zijn slecht..
Tijdens mijn edit was je een negers knecht..
Bukte and zoog als een 5 dollar hoertje van de straat
Je je hoeft het niet te ontkennen want je weet donders goed hoe het gaat..
Vandaag ga je spitroasten met die negers.. met goude tanden in hun bek
Je hoeft het niet te zeggen want mijn rijm skillz zijn ook wack
ik was hem gewoon voorquote:
Respect, je editkunsten zijn vermakelijk en je rijmt beter dan ik!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Moet je ff verder oefenenquote:
Ik zal me best doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Moet je ff verder oefenen
quote:
Tsss...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zal me best doen je te bevredigen:7
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tsss...
Ik zeg maar ff niks met volle mond
Danku danku..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Respect, je editkunsten zijn vermakelijk en je rijmt beter dan ik!
Dat laatste is overigens niet zo moeilijk, maar daar gaat het niet om
*streelt ego gila*quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Danku danku..
Dat doet mijn ego goed
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AHHHHHH GASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
Zit te denken om m'n ODOL aan Nielsch te tonen
Jah ik heb een zwak voor zulke postsquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ben je het met me eens dat je door die post een harde lul krijgt
doe dat thuis ...quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
mensen weten ik kom van de stratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar valt niet mee te praten !
dus hou maar op met haten!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Wat lieg je nou je komt niet van de straten..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen weten ik kom van de straten
daar valt niet mee te praten !
dus hou maar op met haten!
quote:
Drinkze gozer en drink er 1 voor mij..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Tijd om naar de kroeg te gaan, fijn weekend!
Respect voor barra iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen weten ik kom van de straten
Daar kan je met elk hoertje praten
Je geeft ze een paar peuken
en mag ze dan de hele avond neuken
Hoe kan je mij nou haten?
Ahh dude.. wat doe je nu is me broekje weer natquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat een fantasie van je Crazy?
word je stiekem een beetje geil als ik die harde lul van Gila in mijn hand neem?
Om thuis te komen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat een fantasie van je Crazy?
word je stiekem een beetje geil als ik die harde lul van Gila in mijn hand neem?
Gast, het is zeker tijd voor een mooi FEESTquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je nou je komt niet van de straten..
Dat is vage rap taal door marrokanen die blaten
Jij komt gewoon uit een goed gezin met huisje, boompje, beestje
Het is bijna weekend en weet je wat dat betekend? FEESTJEEEEEE![]()
quote:
Nohh wat jat je me hoertje dan..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gast, het is zeker tijd voor een mooi FEEST
waarna ik met jou schatje naar mijn huis raced
daarna neuk ik haar als een wild beest
en dat heb ik allemaal al gedaan tegen de tijd dat jij dit lees
Ik weet niet of je het wil wetequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nohh wat jat je me hoertje dan..
Ben je zo cheap dat je geen eentje haalt uit amsterdam
Nah bats jij met die bron van aids.. dan doe ik het met je zusje
Ja weet je wat ze zo geil vind.. en kutkusje
Ze wordt daar nat van en wil dan nog veel meer!
Maar dat rhyme ik nog wel een andere keer
skillz you haz themquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
en haar vriendje heet Rodneyquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wil wete
Maar ben je er van op de hoogte dat barra's zusje vroeger willem hete?
Ik weet niet of jij het weetquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wil wete
Maar ben je er van op de hoogte dat barra's zusje vroeger willem hete?
Dat kan dan wel zo zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het weet
maar die chick die jij date..
Die is nog viezer dan een natte scheet
(zelfde niveau rijm)
je hebt t wel over mn zusje hequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn
Maar dat zusje van barra is helemaal niet fijn
Ze heeft dan wel geen piemel meer
Maar iets te snel doet al ontzettend zeer
Wat een klote wijf,
Van haar word ik dus echt niet stijf
Ze kan alleen maar zeiken en boeren
Weet je wat? ik ga wel naar de hoeren!
Wist niet dat je een zusje hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt t wel over mn zusje he
No offence btw, het is cabaret hequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je wordt niet stijf omdat je de skills niet hebtquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn
Maar dat zusje van barra is helemaal niet fijn
Ze heeft dan wel geen piemel meer
Maar iets te snel doet al ontzettend zeer
Wat een klote wijf,
Van haar word ik dus echt niet stijf
Ze kan alleen maar zeiken en boeren
Weet je wat? ik ga wel naar de hoeren!
kut mnaken dat ik weg komquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gast, het is zeker tijd voor een mooi FEEST
waarna ik met jou schatje naar mijn huis raced
daarna neuk ik haar als een wild beest
en dat heb ik allemaal al gedaan tegen de tijd dat jij dit lees
Waarom zou ze tegen mij liegen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je wordt niet stijf omdat je de skills niet hebt
Krijg je er van als je te veel aan je pikkie trekt
Dan geef je het zusje van Barra de schuld
Haar kutje is zo lekker dat je hem makkelijk vult
En ze heeft tegen jou gelogen wat ze is nooit een jongetje geweest
Maar jij faalde in bed omdat je nog minder klaar maakte dan ieman die spaced
(Pfft ik raak op ja)
Ze liegt tegen jou omdat ze nu echte man heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom zou ze tegen mij liegen?
ze durft me niet eens te bedriegen
Ze ziet me als een held
en dat is niet vanwege me geld
Als ze wilt neuken sluit ze maar achter aan in de rij
Voor een goeie beurt maak ik wel wat tijd vrij
Maar de rij is fucking lang
Voor haar heb ik pas tijd in 2009 ben ik bang
quote:
hahahahhaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Nu ik?
Anale sex
Met dooie dieren
Mooz naait je hond
in al z'n kieren
Zoiets?
Daarom zei ik ook zusje het is allemaal fictief!quote:
WHAHAHAHAH Sgelequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
Anale sex
Met dooie wijven
Want van die levende
Krijgt Mooz geen stijve
Godsamme
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
Anale sex
Met dooie wijven
Want van die levende
Krijgt Mooz geen stijve
Godsamme
Die van jullie zijn meesterlijk hoorquote:
Ja maar ze zijn gewoon kort en krachtig wat echt geniaal isquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die van jullie zijn meesterlijk hoorik kom meestal niet verder dan dit soort banale praat als het om rhymz gaat
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn gewoon kort en krachtig wat echt geniaal is
Heerlijk tochquote:
godverdomme me water!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
Anale sex
Met dooie wijven
Want van die levende
Krijgt Mooz geen stijve
Godsamme
Sorryquote:
altijdquote:
jij mag datquote:
Het naaien met draad was voor het goede doelquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze liegt tegen jou omdat ze nu echte man heeft
Als ik haar doe heeft ze het gevoel als of ze zweeft
Bij jou had ze het gevoel alsof iemand iets te goed zijn best probeerde te doen
Ik quote haar: Hij neukte als een oude schoen
En je zegt dat je geld hebt maar das natuurlijk niet waar
Want ik zag je laatst wel in je kamer zitten met een schaar
Je was je kleding weer aan het fixen met naald en draad
Zat je daar beetje te fixen terwijl je in jezelf praat
En wat lieg je nou met dat ze in de rij moest staan
Als of ze nu nog naar jou zou gaan..
Ik ben dan misschien een aap en ik hou van een banaan
Maar neuken dat is mijn ding, nee beter gezegd het is mijn BAAN
Hij's fijnquote:
netjes netjes!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey naaien met draad was voor het goede doel
Maar zoiets vind je zeker niet cool?
Jij zit zeker de hele dag in je pimp-bak
terwijl een of andere hoer friemelt aan je zak
Het is maar wat je wilt doen
Met dat kleine beetje poen
Zometeen heb je geen geld meer
En dan gaan je hoertjes pas echt te keer
Dan ga je weer janken bij je ma
Of misschien wel bij je pa
Ik moet hier maar mee kappen