Hehehe mafkeesquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen wat ik wat minder soepel dan ik had verwacht
hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
even pakketje weggebracht en gelunched
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Impreza 530 PK! Zo moet een impreza zijn!
(impreza 2006)
KLIKKERDEKLIKLIK!
Ben slapen, ga door de grond van de pijn.
deed auw hoorquote:
Nee ik zie hetquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol..
zoals je ziet heb je niks gemist
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik zie het
normaal loop ik meteen 2 topics achter
vrijdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hier
Beetje druk met werk enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar het is beetje dood hier
bijna weekendquote:
Dat is topics dicht spammen en nieuwe openenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dan kan je mijn werk wel overnemen
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerdquote:
Onder anderequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is topics dicht spammen en nieuwe openen?
dan ben je een winnaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerd![]()
Collega: "die groep die jij in training zou hebben vanmiddag?"
Sgele : " Ja ? "
Collega: "Die komen niet, administratie heeft hier voor maandag die training geplanned"
"Sgele: "Goh...da's handig"
Ik zit hier dus heel erg te fokken voor behoorlijk wat centenZal m'n baas blij mee zijn
Mja doen ze weer lekker hierquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja doen ze weer lekker hier![]()
![]()
Wel relaxed zo'n vrijdag als je de hele week eigenlijk toch wel veel uren gemaakt hebt
Ik dacht dat jij dat altijd wistquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...
waar is debs eigenlijk?
mja.... normaal wel...quote:
Postduif of E-Meeuw 'r ff ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
maar ze reageert niet op mijn maill... niet op der werkmail en niet op der prive mail... dus ik weet t ff niet meer
Handigg!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier hebben ze een organisatie fail geproduceerd![]()
Collega: "die groep die jij in training zou hebben vanmiddag?"
Sgele : " Ja ? "
Collega: "Die komen niet, administratie heeft hier voor maandag die training geplanned"
"Sgele: "Goh...da's handig"
Ik zit hier dus heel erg te fokken voor behoorlijk wat centenZal m'n baas blij mee zijn
Misschien is ze weer ziekquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
maar ze reageert niet op mijn maill... niet op der werkmail en niet op der prive mail... dus ik weet t ff niet meer
Mmm strange, ze is toch niet werken? Waarschijnlijk gewoon fimpie kijken dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
Bellen of sms'en dan? of reageert ze daar ook niet op?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... normaal wel...
Whehe, dat brengt me op een geweldig idee!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of misschien kan je der bereiken via de post-bank
HAHAHAHHAquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat brengt me op een geweldig idee!
Ik heb nog nooit iemand geRickRoll'd per transactie! Je kunt toch altijd zo'n opmerking erbij plaatsen?
k zie het al gebeuren...
14-11 BY xx.xxxx.xxx ¤0,01 NEVER GONNA GIVE YOU UP
14-11 BY xx.xxxx.xxx ¤0,01 NEVER GONNA LET YOU DOWN
WHEHEHEEH Goed ID! Dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geRickRoll'd per transactie! Je kunt toch altijd zo'n opmerking erbij plaatsen?
k zie het al gebeuren...
daar was laatst al een topic over alleen ging ze dan iemand verrot scheldenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
Dat is echt te fucking briljant gewoonquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
Doe maar naar mij toe maar wel bedragen boven de 100 euro's svpquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
k zie het al gebeuren...
duuuuuude! verveel je je ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu namelijk bezig om zo'n gast op zoveel mogelijk manieren te RickRollen. Hij heeft er al aardig wat gehad trouwens;
- Bellen en NGGYU afspelen
- Lyrics sms'en
- Geluidsfragment, foto's en lyrics via de MMS
- Songtexten en foto's per post
- Rick Astley's 'Ultimate Collection' bij bol.com besteld en bij hem thuis laten bezorgen
Nog te doen;
- RickRollen per transactie
- Naambordje onderaan z'n flat vervangen door R. Astley
- Mededelingenbord onderin de flathal voor de lift voorzien van foto's
Als er nog iemand ideeen heeft
En ja, i know, ik ben niet goed bij m'n hoofd![]()
Dudequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu namelijk bezig om zo'n gast op zoveel mogelijk manieren te RickRollen. Hij heeft er al aardig wat gehad trouwens;
- Lyrics sms'en
- Rick Astley's 'Ultimate Collection' bij bol.com besteld en bij hem thuis laten bezorgen
Nog te doen;
Geniaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
e-mail bomb met de lyrics.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
- Lyrics sms'en
Nog te doen;
Gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude
Je moet hem wel heel leuk vinden wil je dit allemaal voor hem doen
Sgele tomaat !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |