so did i, heb nog meegedaan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik heb me stuk gelachen daarom!
quote:
Ik zag 'm langskomen vandeweek, ik ga 'm nu ff bekijkenquote:
Ja idd, ik lag helemaal stuk hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zag 'm langskomen vandeweek, ik ga 'm nu ff bekijken
Vind die
"ik vraag je wat CONJO" trouwens wel om te brullen
Dit is echt te ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja idd, ik lag helemaal stuk hier
De postbank is niet de enige met een chat btwquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit is echt te erg![]()
Godsamme hoe verzinnen ze hetNu heb ik wel een nieuwe hobby gevonden trouwens
Maar ga je nou werken of niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
En dan komen ze me net vragen of ik dit weekend over wil werken, om samen met een aantal collega's een project op tijd af te krijgen.
Ze denken nog steeds dat ik een harde werker ben hier, hoe blind kun je zijn
Ik kom niet meer bij hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om die user die dat poste is te grappig![]()
wat de neuk is nvm nou weerquote:
Nevermindquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat de neuk is nvm nou weer![]()
deze is wel smerig trouwens
[ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:
Ik schrok al namelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk heb mijn baan opgezegd en hoef nog maar een maand.
Omdat ik nu gedetacheerd zit bij een ander bedrijf, wil dat nog niet zeggen dat ik voor hen wel ga overwerken
Hoest met je rug?quote:
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepelquote:
quote:
Je spieren een opdonder gehad dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepel
Maar wat heb je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat wel... ochtends is het het ergst maar na de middag ben ik weer soepel
duidelijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je spieren een opdonder gehad dus
Voortaan uitkijken he jongen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan eigenlijk?
Pijn door de val of omdat je gevallen ben dat je spier aanspaande en em verrekt ofzo?
Als ik dat nog zou kunnen moet ik in ieder geval een plafond van een meter of 3 hebben met die lange poten van mequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen wat ik wat minder soepel dan ik had verwacht
I has tuf tooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |