quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij bukt voorover en ik stop hem erin![]()
Yup! ales is wereldsik denk alleen dat ik liever op bed gil
haha pwnedquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
Barra, nou heb ik in dat topic van jou gereageerden nu krijg ik ineens allemaal vreemde mensen in mijn fobo
godver je verandert zelfs de smileysquote:
Kijk, da's het betere werkquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij geeft de voorzet en ik kop hem erin![]()
Yup! ales is wereldsik denk alleen dat ik vroeg op bed lig
godsamme m'n waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Echte bazen editten niet te veel, maar wel gevarieerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver je verandert zelfs de smileys
Je moeder, Die geeft pas zaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kom jij uit Utrecht? met je vruchwaterquote:
haha smokez heeft wat goed te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef debbie_19 het volgende:
Barra, nou heb ik in dat topic van jou gereageerden nu krijg ik ineens allemaal vreemde mensen in mijn fobo
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
* GilaMonyet ziet net dat die nielsch zo kansloos is geweest om me fobo te checken..!
En die reactie van em.. Gast je hebt geen benen op die ene foto..
Als die kerel me in et echt ziet kan die wel voelen wat ik tussen m'n benen heb
KérelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruitenwissersquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet je monitor het inmiddels nog wel?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha smokez heeft wat goed te maken
Aangezien ik hem net dik heb gepijpt hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gepepen?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
haha smokez's leuter lijkt me erg lekker smaken
Aangezien ik hem net dik heb begluurd hahahaKappen nou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:
Dat rijmtquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft het voltooid deelwoord niet begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |