Oja, vergeten de vermelden, e-mail had ik ook al gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
e-mail bomb met de lyrics.
Een brief sturen en daarin ook de lyrics in.
Pakketje laten bezorgen.. met een CD er in en hopen dat die hem afspeelt
Oja, kut, het is natuurlijk vrijdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zoek naar de editDie was er alleen niet
Tekst op een shirt laten drukken en die aan hem gevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu namelijk bezig om zo'n gast op zoveel mogelijk manieren te RickRollen. Hij heeft er al aardig wat gehad trouwens;
- Bellen en NGGYU afspelen
- Lyrics sms'en
- Geluidsfragment, foto's en lyrics via de MMS
- Songtexten en foto's per post
- Rick Astley's 'Ultimate Collection' bij bol.com besteld en bij hem thuis laten bezorgen
Nog te doen;
- RickRollen per transactie
- Naambordje onderaan z'n flat vervangen door R. Astley
- Mededelingenbord onderin de flathal voor de lift voorzien van foto's
Als er nog iemand ideeen heeft
En ja, i know, ik ben niet goed bij m'n hoofd![]()
GASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zoek naar keiharde neger lulDie was er alleen niet toen moest ik maar genoegen nemen met moozie's pikkie
Hm, die gaat ie niet uit zichzelf aantrekken denk ik...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tekst op een shirt laten drukken en die aan hem geven
Wahahahquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, die gaat ie niet uit zichzelf aantrekken denk ik...
Hoewel hij ook mee gaat spelen in 'Drankmisbruikers', dan kan ie hem vast wel eens aantrekken als ie wordt aangehouden
Whatever makes your boat float dudequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whatever makes your boat float dude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
knul ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ouch.. en ik maar denken dat ik et kut hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
trug.. sorry.. had ff training.. en daarna lunch pauze :-P nog 2 uur en 40 minuten werken.. geloof ik..
tot 5.30 iig
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
He zoek daar iemand anders voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Wat vaker wassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ouch.. en ik maar denken dat ik een met kaas besmeurde kut had
Oh uhquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
He ik zoek daar iemand anders voor.. Ik ben meer van de schapen en negerts
en toen zette je je R Ashley cd aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een alcoholcontrole binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Dus die lolbroeken staan me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een agent aan, met één streepje op z'n schouder!
Agent: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
ik: Mogguh
Agent: Goedenavond meneer, wij zijn bezig met een alcoholcontrole
ik: Da's mooi jongen
Agent: ..Dus ehm, wilt u hier misschien aan meewerken?
ik: Nou nee, dat wil ik niet
Agent:![]()
Jamaar u bent verplicht
ik: Weet ik
Agent: *stotter* ehm, collega?
Agent2 (met 3 streepjes op schouder): Meneer, wij houden een alcoholcontrole. Als u niet meewerkt zullen wij daar een proces verbaal van op moeten maken.
ik: Dat weet ik ja, waarom denk je dat ik niet mee ga werken?
Agent: Nou, ik hoor u net zeggen dat u niet wilt...
ik: Tussen willen en doen zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "U had geen zin om te werken, maar staat er alsnog", maar dat leek me niet verstandig)
Agent:Blaas maar even in het pijpje tot u 'klik' hoort.
ik: Uiteraard
*klik*
Agent: Hm, prima, rij maar door
Die heb ik niet in de autoquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en toen zette je je R Ashley cd aan
da's runxquote:
Ohjaquote:
Netjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een alcoholcontrole binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Dus die lolbroeken staan me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een agent aan, met één streepje op z'n schouder!
Agent: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
Agent: Goedenavond meneer, wij zijn bezig met een alcoholcontrole
Agent: ..Dus ehm, wilt u hier misschien aan meewerken?
ik: Nou nee, dat wil ik niet
Agent:![]()
Jamaar u bent verplicht
Agent: *stotter* ehm, collega?
Agent2 (met 3 streepjes op schouder): Meneer, wij houden een alcoholcontrole. Als u niet meewerkt zullen wij daar een proces verbaal van op moeten maken.
ik: Dat weet ik ja, waarom denk je dat ik niet mee ga werken?
Agent: Nou, ik hoor u net zeggen dat u niet wilt...
ik: Tussen willen en doen zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "U had geen zin om te werken, maar staat er alsnog", maar dat leek me niet verstandig)
Agent:Blaas maar even in het pijpje tot u 'klik' hoort.
ik: Uiteraard
*klik*
Agent: Hm, prima, rij maar door
hoest mooie jongen??quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer wakker
:S
GASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik reed gisteren ook weer een straat binnen. Gelukkig had ik maar 2 biertjes op
Staan er dus van die lolbroeken. Me ergens heen te begeleiden met die lichtgevende-dingen en dwingen mij tot stoppen. Vervolgens stop ik netjes, maar omdat meneer niet vroeg dat m'n raam open moest bleef ie dicht
Dus daar komt een neger aan, met één gouden tand in zijn bek!
Neger: *gebaard dat het raam open moet*
ik *doe het raam open*
Neger: EY SWA, Ik heb iets voor je wat je graag zou willen hebben
Neger: Ohkay, zal ik jou dus ff analiseren ik weet zeker dat je hier aan meewerkt!
ik: Nou graag, ik doe me broek al naar beneden
Neger: Ohkay, ik steek em er nu in! Ow ik heb aids en draag geen condoom
Neger: *AAAHHH* Roept ze andere negert vriend
Neger2 (met 3 gouden tanden in ze bek): Swa, doe die bek open.. als je dat niet doen dan swaffel ik je dood met mijn lul!
ik: Dat weet ik ja, waarom denk je dat ik mijn mond niet open doe?
Neger: Nou, omdat me lul waarschinlijk niet gaat passen...
ik: Tussen passen en scheuren zit een vrij groot verschil nietwaar? (ik wilde nog zeggen "Boeie.. scheurt het niet dan rekt het wel", maar dat leek me niet verstandig)
Neger2:Zuig maar keihard aan me lul tot ik in je bek spuit.
ik: Uiteraard*zuigt*
*negers komen klaar*
Neger: Hm, prima, tot morgen dan doen we spitroasting!
* debbie ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer wakker
:S
quote:
* Crazy-p kijkt versuft om zich heenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet schud Crazy-P wakker!
* GilaMonyet Geeft een kusje en zegt.. rustig maar ik ben het!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p kijkt versuft om zich heen
Waarschijnlijk vinden ze t teveel leeswerk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Erkenning eindelijk..
De rest negeert em gewoon keihard
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet Geeft een kusje en zegt.. rustig maar ik ben het!
Haha,quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze t teveel leeswerk.
Maar ik vind hem vet hoor![]()
* Crazy-p dank je.. heb ik ook al naast me staan.. eerste redbull van de week!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast crazy-p nog een redbull
Ik verwachte dat je wel al een supermarkt hebt leeggezopenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p dank je.. heb ik ook al naast me staan.. eerste redbull van de week!
Godsammekrakequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je al het supermarktpersoneel hebt leeggezogen
nee te veel van die troep is niet goed.. eigenlijk zorgt 1 blikje er al voor dat ik toch zeker 24 uur niet slaap.. maar ja.. anders zit ik hier echt niet goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik verwachte dat je wel al een supermarkt hebt leeggezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |