quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)
lijkt mij wel lachen, paar van die koters.
dan is het goed. stel je voor...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
Zag het ja.
Heb al in FB aangegeven. Jullie kunnen rustig gaan slapen.
hmm, tjah.daar kan ik me meer bij voorstellen dan dat van San. maja ieder z'n eigen keuzequote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee.
En verder mijn gezondheid en erfelijkheid waardoor ik het sowieso niet echt een goed plan vind.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, voor zover ik dat kan.
Doei
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, tjah.daar kan ik me meer bij voorstellen dan dat van San. maja ieder z'n eigen keuze
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, voor zover ik dat kan.
Doei
het staat zelfs op www.biertafel.euquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, ik zie de koppen al staan in de Tubantia.
Iemand al een persbericht naar RTV Oost gestuurd?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een schattig diertje! Slang of een vogelspin ofzo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het staat zelfs op www.biertafel.eu
ik heb juist geen hekel aan kinderen. kan het meestal wel met ze vinden.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Ik heb gewoon een schijthekel aan kinderenEn ik sta er echt niet om te springen ze uit te poepen. Doe mij maar een schattig diertje! Slang of een vogelspin ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
had toch de ftp en de editor nog los staanquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het staat zelfs op www.biertafel.eu
bliksemsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Samzz het volgende:
Ja. Maar dat is niet 7 dagen per week 24 uur langIk krijg na drie a vier uur met kinderen al moordneigingen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb juist geen hekel aan kinderen. kan het meestal wel met ze vinden.Ik niet, ik kan echt niks met kinderen. Dat is gelukkig meestal wederzijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
davidquote:
truste lambalquote:
quote:
Dat heb ik dus ook... ze willen altijd aan m'n haar zitten, of met m'n potloden kleuren. Bah.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan echt niks met kinderen. Dat is gelukkig meestal wederzijds.
joah, maar normaal gesproken hoef ik daar niet in te kijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi David![]()
Trusten Timo![]()
Dat lijstje is goed hè Wouter?
quote:TWENTE GETROFFEN DOOR GRUWELIJKE, MONSTERLIJKE BLUNDER!
Buurvrouw dacht dat er een UFO in haar tuin was geland.
WORLDWIDEWEB- Op het grootste interactieve forum van Nederland, FOK!, heeft een schavuit juist de Twentse samenleving ten schande gemaakt. De 22-jarige user, B. uit W., heeft een grove blunder begaan door de topictitel met een verkeerd nummer te plaatsen. Zoals u begrijpt staat het forum op zijn kop, onze verslaggever was ter plaatse om de stemming te peilen.
Wouter: ''Het is werkelijk waar een schande voor deze topicreeks. We hebben ommeunig veel schik met mekander, al bijna 100 topics lang en dan weet zo'n schurk de stemming te ruineren zo vlak voor ons jubileum.''
Kirsten: ''Ik behoor tot de oudjes van het topic en heb al het nodige meegemaakt in mijn leven, maar ik vrees dat ik de slaap niet kan vatten vanavond. Zelfs een bourgoundier als ik heb de komende dagen geen eetlust na dit voorval.''
Remco: ''Ik lag al lekker op 1 oor omdat de wekker weer vroeg gaat, maar opeens hoorde ik zelfs de alarmbellen rinkelen. Ongelooflijk, het lawaai overtrof zelfs de dagelijkse avondspits in het stedelijke Haaksbergen.''
San: ''Mijn paard was net verlost van haar pijnlijke bek, begon zej vanavond opeens weer te hikken als een paard. U begrijpt dat het een enorme shock was, dat allemaal vanwege ene B. uit W.
Wordt vervolgd...
dat kanquote:
Valt mee. Half 10quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
maar morgen moet je vroeg op onie?
dat valt inderdaad meequote:
En schattige dingen doen en ik ben niet van de schattig. En ze hebben ook altijd domme humor maar daar moet je als volwassene dan maar om lachen omdat het een kindje is. Ik mot helemaal niks, dat kind maakt een stom grapje en stomme grapjes maken wordt niet gewaardeerd en er wordt al helemaal niet om gelachen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... ze willen altijd aan m'n haar zitten, of met m'n potloden kleuren. Bah.
Ja, mijn planning 9 uur, vanwege douchen enzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt inderdaad mee
mijn planning is om er morgen rond 8 uur uit te gaan
Dát dus! BIjna niemand mag aan mijn haar zitten en dan zal ik zo'n klein kreng met plakkerige handjes wel in m'n haar laten woelen? Ja hoor...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En schattige dingen doen en ik ben niet van de schattig. En ze hebben ook altijd domme humor maar daar moet je als volwassene dan maar om lachen omdat het een kindje is. Ik mot helemaal niks, dat kind maakt een stom grapje en stomme grapjes maken wordt niet gewaardeerd en er wordt al helemaal niet om gelachen.
En ik vind dat 'kunstwerk' ook niet mooi en daar ga ik niet om liegen.
bijgewerktquote:
truste basquote:
Go, get 'm girlquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- knuffelt Nath zoals ze nog nooit geknuffeld is
Aaaaahhhhhquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- knuffelt Nath zoals ze nog nooit geknuffeld is
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg Rikketik, is jouw schapendoes ook zo dom?
Dat is niet alleen schapendoes eigen. Onze honden deden het ook (teckels) en ik hoor genoeg andere verhalen over klunsige hondenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:15 schreef Rikketik het volgende:
Uit het vorige topic,
[..]
Ja.Ze doet echt de meest achterlijke dingen. Lopen we bijvoorbeeld over de stoep, is ze even afgeleid en knalt ze vol tegen een lantaarnpaal op. Kijkt ze je ook zo aan van: 'waar kwam die vandaan?
'
En voor de rest is het gewoon een koddig beest. Ontzettend nieuwsgierig ook. Een hobby van haar is om op de stoel te klimmen en uit het raam te loeren naar voorbijgangers. Oh, en ze kreunt. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ze kreunt bij alles wat ze doet.![]()
Houdt misschien ook verband met het feit dat we haar uit België gehaald hebben.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja dat kreunen!![]()
Houdt een beetje het midden tussen knorren en kreunen eigenlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
beetje later geworden dan de bedoeling was
De een doet het meer dan de andere. Ligt misschien aan de bloedlijn? Ik zie in ieder geval heel veel karakterverschillen tussen de verschillende bloedlijnen en dat knorren is er een van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Maar die van jou (?) doet dat dus ook? Ik vind het wel apart altijd. Als ze op haar kussen in de hal ligt (haar vaste slaapplek) heb ik geen zicht op haar, maar aan het kreunen kan ik merken wanneer ze zich uitrekt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Samzz het volgende:
Whoeja, de Utrillo zit nog steeds in het onderzoek
De wat in welk onderzoek?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Samzz het volgende:
Whoeja, de Utrillo zit nog steeds in het onderzoek
jaaajaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ow ja... sorry
De Utrillo is een paard van mijn stage ( Alonso, Utrillo van de Heffinck x Cavalier) Hij loopt nu mee in het najaarsverrichtingsonderzoek van het KWPN om als dekhengst goedgekeurd te worden
Waarom worden er maar zo weinig toegelaten dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Samzz het volgende:
Ja! Niet iedere hengst word zomaar aangenomen. Eerst moeten de hengsten twee voorrondes lopen, waar word bekeken of ze potentieel materiaal zijn. De hengsten die doormogen worden uitgenodigd voor de 70 (!!!) dagen test in Ermelo. Dit zijn 20 dressuur en 20 springhengsten. In die 70 dagen zijn er een stuk of 3 evaluatie rondes waar de hengsten die niet doormogen afvallen.
Die 70 dagen worden ze gereden door testruiters en moeten ze drie gangen laten zien en springen. Van de 40 hengsten zijn er 14 over, 10 springhengsten en 4 dressuurhengsten. En aangezien Alonsje nog meeloopt, uis de kans enorm groot dat hij goedgekeurd word
zie het als america's next top model (oid) de beste blijft (in dit geval blijven) overquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom worden er maar zo weinig toegelaten dan?
Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Om een sterke populatie te houden heb je niet alleen de beste genen nodig maar ook voldoende diversiteit. Anders krijg je inteeltpaardjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zie het als america's next top model (oid) de beste blijft (in dit geval blijven) over
tjah, dat moet je die andere lui maar wijs makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Om een sterke populatie te houden heb je niet alleen de beste genen nodig maar ook voldoende diversiteit. Anders krijg je inteeltpaardjes.
Omdat KWPN paarden aan heeeuuuul veel kwaliteitseisen moeten voldoen. Karakter, exterieur, interessante bloedlijn (optioneel) goede basisgangen, springkwaliteiten. Met name exterieur en gangen worden voor veel paarden de ondergang.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom worden er maar zo weinig toegelaten dan?
Ja inderdaad. Daarom werkt het ook niet helemaal zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Om een sterke populatie te houden heb je niet alleen de beste genen nodig maar ook voldoende diversiteit. Anders krijg je inteeltpaardjes.
Het is zelfs voor leken wel eens interessant om te weten hoe het omgaat in de wereld van Nederlands grootste exportproductquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Bob-B het volgende:
TT veranderen naar FOK! Paarden SC: Waar we de bloedlijnen vergelijken! en dan schopjes naar F&F?
Je weet hoe je XTC moet makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zelfs voor leken wel eens interessant om te weten hoe het omgaat in de wereld van Nederlands grootste exportproduct
Jaquote:
Niet zeuren. Het gaat ook wel eens hele topics lang alleen maar over voetbal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:17 schreef Bob-B het volgende:
TT veranderen naar FOK! Paarden SC: Waar we de bloedlijnen vergelijken! en dan schopjes naar F&F?
Zullen we het volgende topic volspammen over jou?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet zeuren. Het gaat ook wel eens hele topics lang alleen maar over voetbal.
Maar alleen hengsten moeten aan die eisen voldoen? Hoe zit het dan met de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom werkt het ook niet helemaal zoEen hengst kan ook goedgekeurd worden op zijn prestaties of de prestaties van zijn nakomelingen (Voltaire bijv.) Ook worden nakomelingen van erkende hengsten ingeschreven (bijv. van Duitse hengsten)
Maar inderdaad, bloedspreiding is belangrijk.
True.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
hitler had ook zulke plannen met het arische ras.
Dan is er in ieder geval wel interessante gespreksstof.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zullen we het volgende topic volspammen over jou?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga brood smeren en dan naar school
Sterkte, houd je de boel schoon als je weerkomt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, uitgespeeld met Far Cry 2 voor nu. Vanavond personeelsfeest
We mogen niet meer onbeperkt zuipenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sterkte, houd je de boel schoon als je weerkomt?
das wel jammerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We mogen niet meer onbeperkt zuipen
Wat een kutbedrijf. Geef geen feest of doe het goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We mogen niet meer onbeperkt zuipen
Dat zeggen wij dus ook allemaal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een kutbedrijf. Geef geen feest of doe het goed.
ik heb nog nooit een post van jou gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef ACT-F het volgende:
OMG, deel 93 alweer! Moet je eens voorstellen hoe lang ik er niet ben geweest. Ik sta zelfs in de OP
Schande!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef ACT-F het volgende:
OMG, deel 93 alweer! Moet je eens voorstellen hoe lang ik er niet ben geweest. Ik sta zelfs in de OP
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geledenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog nooit een post van jou gezienmaar lees ook niet alles
Ach, kijk eens hoelang dat lijstje is en hoeveel er hier nog posten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geleden
toen was ik er ook al hoor, maar gaat zo geen belletje rinkelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk in deel 1 en/of 2 gepost. Ja, da's best wel lang geleden
keertje tijd om het beetje op te schonen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, kijk eens hoelang dat lijstje is en hoeveel er hier nog posten.
Nee, juist uitbreiden. Tukkers unite!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
keertje tijd om het beetje op te schonen...
Een keertje tijd om dat stomme veel te lange niet of nauwelijks geupdate kaartje uit de OP te gooien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was ik er ook al hoor, maar gaat zo geen belletje rinkelen
[..]
keertje tijd om het beetje op te schonen...
Ze moeten bepaalde punten scoren om te slagen ja. En die punten worden verdeeld over die eisen. Bij springhengsten is dat uitgebreider, want daar komt afdruk, basculeren en landing ook nog bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar alleen hengsten moeten aan die eisen voldoen? Hoe zit het dan met de vrouwtjes?
juist, iedereen die hier niet (regelmatig) post, gewoon uit dat kaartjequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een keertje tijd om dat stomme veel te lange niet of nauwelijks geupdate kaartje uit de OP te gooien.![]()
Merries!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten bepaalde punten scoren om te slagen ja. En die punten worden verdeeld over die eisen. Bij springhengsten is dat uitgebreider, want daar komt afdruk, basculeren en landing ook nog bij.
Merries hebben ook testen ja. Dat zijn gewone keuringen waarbij naar het exterieur word gekeken en er dan predikaten kunnen worden toegekend. Ster, Keur, Prestatie, Sport en Elite, maar daar ben ik nog niet zo in thuis, de merrie moet trouwens een IBOP test lopen om keur te worden. Bij de hengsten zijn Keur en Preferent de enige predikaten geloof ik.
Hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Merries!Ik kon er niet meer op komen hoe een meisjespaard heet.
gozert, ik gok dat ze je echte naam bedoeltquote:
jij wilt wel veel ofniet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zag net een hele mooie foto van een spinIk wil 'm....
Juist niet... een spin is momenteel het meest haalbaar.quote:
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik benquote:
vis?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet... een spin is momenteel het meest haalbaar.
nou maak je het spannend, nou willen we het helemaal weten gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik ben
Ja want ik ken ook iedereen in Twente bij naam enzo. Anders PB, want ik blijf doorzeuren nu denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik ben
Je hebt PB!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef Samzz het volgende:
Ja want ik ken ook iedereen in Twente bij naam enzo. Anders PB, want ik blijf doorzeuren nu denk ik
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
nou maak je het spannend, nou willen we het helemaal weten gok ik
Tuurlijk, ik ben dol op visjes. Maar ik wil al heel lang spinnen en slangen... ik heb zelfs al namen bedachtquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je toch al huisdieren? of zijn visjes niet genoeg?
Ik doe niks... ik heb m nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef ACT-F het volgende:
Het is angstvallig stil geworden. Samzz, wat doe je!
Mijn identiteit, wat doe jequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Blawh het volgende:
Mij pm'en?
kameraad van mij heeft veel slangen thuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben dol op visjes. Maar ik wil al heel lang spinnen en slangen... ik heb zelfs al namen bedacht
Ik wil Boa'squote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad van mij heeft veel slangen thuis
Spinnen en slangen niet inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zou overigens geen vogelbekdier in m'n vijver willen, die beesten zijn giftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dus nu moeten we op zoek op al die fora's waar je tot nu toe gepost hebt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, mijn verschillende identiteiten worden er nu éénquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:
Identiteitscrisis?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Spinnen en slangen niet inderdaad.Spinnen en slangen zijn veel handelbaarder dan een vogelbekdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is maar één site geweest waar ik altijd onder eigen naam gepost heb, de rest allemaal onder een nickquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Bob-B het volgende:
Dus nu moeten we op zoek op al die fora's waar je tot nu toe gepost hebt...
we hebben je door!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, mijn verschillende identiteiten worden er nu één
En je zou het geheim houdenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ja jongens, we praten hier met Osama. Maar Ssssst
google is ur friendquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is maar één site geweest waar ik altijd onder eigen naam gepost heb, de rest allemaal onder een nick
De enige rode golf die ik gehad heb is dat ik middernacht door een golf van rode lichten ben geredenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Bob-B het volgende:
Heb je die rode golf nog?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef Samzz het volgende:
I went wrong, the Devil made me do it *zingt*
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De enige rode golf die ik gehad heb is dat ik middernacht door een golf van rode lichten ben gereden
Waltertquote:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Femsquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Fems het volgende:
Hey mensen van het goede leven
ik kom morgen nog in goorquote:
nu bega je een foutquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Fems
Welkom
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Fems
Welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Je komt in de buurtquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Bob-B het volgende:
Ik doe nog een gok, Leonoy, Lucien of Yavuz
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!
doe maar gewoon wouterquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
W. / Walter(t) / Wouter(t) / Wouterrrrrr
wat je zelf wilt
een lekker stukje chocolade toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doen
Je bent geen hagelslag hoor
Ah, dan moet ik wellicht de vrienden van z'n hyves induiken, opzoek naar een exotische naam die niet zo vaak voorkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je komt in de buurtDat was een goede maat van me op de basisschool
juistquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een lekker stukje chocolade toch?
quote:
Ach, als ik hagelslag zou zijn, pure natuurlijk, zou ik mezelf al opgegeten hebben en nu niet hier op dit forum zitten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doen
Je bent geen hagelslag hoor
wat jij wilquote:
Nou en of. Elke dag een boterhammetje met hagelslagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Fems het volgende:
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Motorquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor het werk hoor. en dan 's middags na het werk naar enschede voor motorrijles
Go for it Sherlockquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ah, dan moet ik wellicht de vrienden van z'n hyves induiken, opzoek naar een exotische naam die niet zo vaak voorkomt.
quote:Eigenlijk ben ik geboren op 3 mei 1977, maar wat Hyves er van gemaakt heeft is helemaal briljant!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou en of. Elke dag een boterhammetje met hagelslag
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is chocola lekker. Ik ben er bijkans verslaafd aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef Fems het volgende:
Maar ik vind het een eer dat hij mij vergelijkt met hagelslag. Aangezien hagelslag chocola is, en chocola lekker is.
Maar het is wel zonde dat je je dag niet begint met een heerlijk bammetje met hagelslag. Je mist iets.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk is chocola lekker. Ik ben er bijkans verslaafd aan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Bob-B het volgende:
GEVONDENIk vond een regel op die site en die matchte gewoon keihard
[..]
ik zei ook wat tegen jouquote:
Er zijn ergere dingen. Zie een paar regels bovenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Fems het volgende:
Maar het is wel zonde dat je je dag niet begint met een heerlijk bammetje met hagelslag. Je mist iets.
alsof er wat boeiends te zien is op je hyves....alhoewel, ik heb je volledige naam nog niet gegoogledquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Zie een paar regels boven
Ik zal hem geheim houden vreemdelingquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
had jij al geantwoord?quote:
Nog meer shit wat naar boven komt drijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef Bob-B het volgende:
alsof er wat boeiends te zien is op je hyves....alhoewel, ik heb je volledige naam nog niet gegoogled
Hé hé, dat ik niet elke dag hagelslag eet wil niet zeggen dat ik een dag oversla zonder chocolaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Fems het volgende:
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.
jij maakt graag foto's?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
is goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee.. spreken we af tussen haaksbergen en de hoeve?
Maar je begint je dag niet goed. Niks kan de kracht van hagelslag op je brood bij het ontbijt overbruggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hé hé, dat ik niet elke dag hagelslag eet wil niet zeggen dat ik een dag oversla zonder chocola![]()
Sigaretten kan ik nog laten staan, maar chocola.........![]()
![]()
Waar woon je trouwens in de hoeve?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed
maar ik wil je anders ook wel op komen halen
mulderstraatquote:
Chocoladequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.
Freelance persfotograaf hè. En jij bent zeker handig met Googlequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
jij maakt graag foto's?
Is het aan het einde van de dag ook goed? Dan heb ik het de volgende ochtend nog in mijn maag zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef Fems het volgende:
Maar je begint je dag niet goed. Niks kan de kracht van hagelslag op je brood bij het ontbijt overbruggen.
Tafelen bij een potje basketbalquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Fems het volgende:
Nee, is niet goed!
maar jongs, ik ben weg, ik moet tafelen bij basketbal!
fijne avond
ik woon midden in de hoeve zelf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef Fems het volgende:
Rudolf, ik ben een vrouw, ik weet geen straten.
Kant van haaksbergen? Tegenover de tent bij zomerfeesten? etc. etc.
veel plezier. en bel je me?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Fems het volgende:
Nee, is niet goed!
maar jongs, ik ben weg, ik moet tafelen bij basketbal!
fijne avond
misschien score bijhouden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tafelen bij een potje basketbalDit ga je me nog uitleggen. Hier is meer aan de hand
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:14 schreef Bob-B het volgende:
Binnenkort weten we je werkgever en ben je onze bitch
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik blij dat niet bij elke persfoto mijn naam onder staat. Dit is maar het topje van de ijsberg
inderdaad.quote:
om te beginnen RTV oostquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je maar een stapje voor zijn? Als je nieuws hebt (en het is idd nieuwswaardig) dan kun je het in een aantal media in Twente aantreffen. Welke? Go Sherlock!
dat ze daar 3 man voor nodig zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef Fems het volgende:
[..]
inderdaad.
Wedstrijd van heren 1, moeten drie mensen achter de tafel zitten. 1 iemand houdt de 24 seconden bij. 1 iemand houdt de punten bij op papier en 1 iemand houdt de klok bij en de punten op het grote scorenbord.
Typisch Hof van Twentequote:
Bij Amical/Amikal? Jur, mijn buurjongen en tevens hele goede vriend, speelt voor Heren 1, om 20:45quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef Fems het volgende:
[..]
inderdaad.
Wedstrijd van heren 1, moeten drie mensen achter de tafel zitten. 1 iemand houdt de 24 seconden bij. 1 iemand houdt de punten bij op papier en 1 iemand houdt de klok bij en de punten op het grote scorenbord.
Dat is tweequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Typisch Hof van Twente
Bij paardspringen zit je met z'n vierenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ze daar 3 man voor nodig zijn
had ik nog niet gedacht
goors nieuwsquote:
hebben ze bier in de sporthal?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Bij Amical/Amikal? Jur, mijn buurjongen en tevens hele goede vriend, speelt voor Heren 1, om 20:45
luie donders daar ook oniequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij paardspringen zit je met z'n vieren
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze bier in de sporthal?
Dat is 3quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
goors nieuws
Nathaliequote:
maarrem Femke moet denk ik in Haaksbergen tafelenquote:
nog veel meer dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 3![]()
Tevens waar ik het meeste voor doe en ook voor schrijf. Vandaar dat ik nooit mijn naam eronder zet
Mwoah, als het een keer landelijk nieuws is dan kan het bij Novum nieuws terechtkomen, maar dat is maar zelden. De belangrijkste 3 had je meteen goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
nog veel meer dan?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef ACT-F het volgende:
* Profiel gecheckt
Dat is toch wel een paar deurtjes verder dan ik dacht
Arme paardquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
Bij paardspringen zit je met z'n vieren
die waren het makkelijkst te vindenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mwoah, als het een keer landelijk nieuws is dan kan het bij Novum nieuws terechtkomen, maar dat is maar zelden. De belangrijkste 3 had je meteen goed
alles goed?quote:
Mwa, gezien de omstandigheden, jaquote:
Ik heb het al hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je maar een stapje voor zijn? Als je nieuws hebt (en het is idd nieuwswaardig) dan kun je het in een aantal media in Twente aantreffen. Welke? Go Sherlock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |