quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
waarschijnlijk komt dat omdat ze niet kunnen garanderen dat er schoon water uit komt.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb ik vannacht speciaal nog water af staan tappen omdat we vandaag zonder zitten, wil ik net mijn handen wassen en doe ik uit reflex de kraan aan... komt er gewoon water uit!
quote:
Mijn fokvriendinnetje het stuudjequote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef Fems het volgende:
Kirsten, er zijn trouwens ook ontzettend goede manieren waarmee je water kan zuiveren. Over twee weken kan ik je vertellen of je het beste water kan zuiveren met Norrit, Jodium, Zilver, Chloor of een waterzuiveringstablet. Je kan dan dus het groffe spul uit je vijverwater filteren met een koffiefilter, daarna aan dit vuile water een bepaalde hoeveelheid norrit, jodium, zilver, chloor of een waterzuiveringstablet toevoegen en dan kan je het water drinken. overleef je de ramp tenminste!
Gewoon een kwak jodium in je fles gooien?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef Fems het volgende:
Zou ik ook doen, als ik jou was!
Maar als er een echte ramp uitbreekt, weet je nu tenminste hoe je het water moet zuiveren.
Ik kan je trouwens zuiveren met Jodium aanraden, daardoor krijg je wel een vieze smaak, maar het zuivert toch het beste (volgens verschillende bronnen on the Internet)
Die zijn heel snel weg als er iets gebeurt.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm volgensmij staan er voldoende flessen water in de winkel, neem ik dat toch liever....
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Die zijn heel snel weg als er iets gebeurt.Mensen hamsteren als dollen water dan. Vorig jaar heeft een deel van Groningen een middagje zonder water gezeten. Er was in heel Groningen in geen enkele supermarkt nog een fles water te vinden.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zien jullie wel hoe snel ik in het nieuwe topic ben?En dat al twee topics achter elkaar?
![]()
Al terug?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga even boodschapjes doen en bij mijn schoonmoeder op bezoek.
Haha, binnenkort pas de eerste voorlichting in Zwolle (dichterbij kan niet?!)quote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef Samzz het volgende:
Kom vooral een keer langs in uniform dan!
cookie dough?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:46 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeeh ik vind een recept voor een Ben & jerry's taart
Neee, een chocolate fudge brownie chocoladetaartquote:
Ja nou, ik nietquote:
Meen je niet?quote:
die is inderdaad op redelijk korte termijn te verwachtenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Rikketik het volgende:
We moeten trouwens ook maar eens gaan brainstormen over de titel voor deeltje #100 uit de reeks.
Maar goed dat jij m'n vriendin niet bentquote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ingrediënten:
- 1 500 ml Bak Ben & Jerry ijs, Chocolate Fudge Brownie (Die ook in de Low-fat uitgaven verkrijgbaar zijn )
- 1 pak standaard Chocolade cake-mix
- 3 Eieren
- 400 gram Chocolade Snippers (Of gewoon een pak hagelslag doorheen werken)
- 400 gram Vanille bak glazuur
- 50 gram gekleurde hagel (of andere decoratie frutsels)
Het is optioneel of je hem nog wil decoreren met glazuur en frutsels. Had het vorige keer niet gedaan, was toen ook erg lekker! Was een beetje een Brownie-taart geworden.
Bereiding:
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Vet de bodem in van een flinke springvorm (26 cm).
Meng in een grote kom in zo'n 2 minuten: de cake-mix, het ijs (het ijs mag niet te diep bevroren zijn) en de eieren met een mixer op mediumstand.
Roer/Mix nu de chocolade snippers erdoorheen.
Giet het beslag in de springvorm en bak het 35 minuten in de oven.
Prik dan met een satestokje in de cake om te kijken of hij al klaar is. Als hij er schoon uitkomt is hij klaar.
Zo niet, bak hem dan nog 5 minuten door (kan ook wat langer zijn, wij moesten hem nog 15 minuten doorbakken).
Laat je taart vervolgens 2.5 a 3 uur afkoelen en smeer vervolgens (nogmaals, optioneel) het glazuur erover.
Wat heb je voor een hondje?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik was altijd bang voor springende honden, maar sinds ik zelf een exemplaar heb dat nogal springerig is, vind ik het juist leuk.
Omdat ik een recept voor chocoladetaart post?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maar goed dat jij m'n vriendin niet bent
Een Schapendoes.quote:
Òmdat ik anders zo rond als een tonnetje zou worden en ik de rest van m'n leven dan op bed moet doorbrengenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik een recept voor chocoladetaart post?
Aaaah die zijn ook leuk jaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een Schapendoes.
[ afbeelding ]
Ja, Mastino iddquote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef Rikketik het volgende:
Mastino's zijn cool.Pitbulls vind ik minder, maar dat komt omdat veel mensen ze slecht africhten.
middagquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga etenVoor het eerst sinds dagen heb ik weer een hongergevoel zonder dat ik bang moet zijn alles weer uit te kotsen! Yeah!
Doeii
Meen ik wel. Het is niet zo dat ik met een grote boog om honde loop. Als ik bijvoorbeeld op de bank zit en er springt een hond op die bank, dan voel ik me niet echt fijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik was altijd bang voor springende honden, maar sinds ik zelf een exemplaar heb dat nogal springerig is, vind ik het juist leuk.
knoflookquote:Op donderdag 13 november 2008 18:07 schreef Samzz het volgende:
Ja nou!
Ik persoonlijk ben nogal weg van de combi kaas met knoflook. Vroegah at ik altijd broodjes kaas met ham en knoflook. Nu niet meer, maar vroegah wel. Of met rosbief of Filet American.
Nathaliequote:
Van beneden naar boven:quote:Op donderdag 13 november 2008 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zo maar eens brood smeren.
zijn er mensen met ideeën voor een lekkere boterham?
Maar wel lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef Samzz het volgende:
Da's gewoon een soort van nep hamburger?
Kaas met mosterd is ook lekker. Of met eiersalade. Anders noem je eens wat je wel hebtEi is ook lekker!
Je kan de kaas er ook op laten. Dan heb je ook een broodje gezondquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar wel lekker.En je kunt de hamburger en kaas weglaten, dan heb je een broodje gezond.
Echt?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een Schapendoes.
[ afbeelding ]
Rucola, parmaham, brie, honing en pijnboompitjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
we hebben ook geen sla, tomaat en komkommer volgens mij
ik denk dat het een tosti, gebakken ei of baklever wordt
Maar kaas met alleen sla, tomaat en komkommer is niet lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan de kaas er ook op laten. Dan heb je ook een broodje gezond
het is watquote:
Als ik dat doe verdrink ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wat
niet slapen onder het trainen he
johquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat doe verdrink ik.
http://www.filmfocus.nl/films/29095-Eagle-Eye.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ken ik niet, waar gaat het over?
JA! Dat is een goede film! Ik heb m vorige zondag gezienquote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond naar de bios, naar Eagle Eye
Mwa.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
je ex-vriendje?
zal wel gedumpt zijn door z'n neukertje
Laat hem lekker opdonderen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap m echt niet meer. Nu doet ie ineens heel lief
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 19:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Laat hem lekker opdonderen.
d'r is d'r ook een vrijgezelquote:
wat dacht je hoe we voor de vakantie gingen?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind dat wij een keiharde poging moeten doen tot het inhalen van het Groningen-topic en Nijmegen-topic.
Die zitten namelijk allebei al over de 200
Hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik zei t ook al toen ik nog niet vrijgezel wasquote:Op donderdag 13 november 2008 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
d'r is d'r ook een vrijgezel
Ik snap sowieso niet waarom hij blijkbaar bij jou in de buurt blijft hangen. Hij heeft het uitgemaakt, en ook nog op een lullige manier. En nu mag jij ook nog eens indirect meegenieten van zijn avontuurtjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn gevoelens laten dat niet toe.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hé!met jou kan ik pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hé!Grolsch graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
succes en tot vavavond ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben weg, autorijden en trainen
goede keuze mevrouwquote:
Eens...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom hij blijkbaar bij jou in de buurt blijft hangen. Hij heeft het uitgemaakt, en ook nog op een lullige manier. En nu mag jij ook nog eens indirect meegenieten van zijn avontuurtjes.
Ik kan er enigszins inkomen dat je een relatie met iemand met zoveel problemen niet kunt handelen maar daarna zo rond blijven hangen, contact blijven houden, je confronteren met zijn neukertjes en dan ook nog doen alsof hij om je geeft is gewoon wreed.
Dat maakt hem een ontzettende klootviool en die is echt geen enkele traan meer waard.
Natuurlijk, het is kut als je relatie uit gaat terwijl je nog heel veel om iemand geeft en dat is niet zomaar weg.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens...
Al kan ik het gevoel wel snappen, had het zelf ook. Of iig iets wat erop lijkt, met mijn ex.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is kut als je relatie uit gaat terwijl je nog heel veel om iemand geeft en dat is niet zomaar weg.
En ondanks dat hij degene is die het uit gemaakt heeft zal zijn gevoel ook niet opeens weg zijn. Maar hij heeft wel de rechten verspeelt om die tegenover haar te uiten op het moment dat hij het uitmaakte. Hij heeft haar enorm gekwetst, dat gebeurt nu eenmaal als je een punt achter je relatie zet en ik ga er maar vanuit dat hij dit liever ook niet had gedaan, maar het is gebeurt. En ze moet verder. En dan helpt het niet als je daar als uitmakende partner omheen blijft hangen, daar maak je het alleen maar moeilijker mee.
Als je ook maar een fractie voor je ex voelt als je ooit deed dan geef je die ex de ruimte om het verbreken van de relatie te verwerken.
Zonder dat die geconfronteerd wordt met je nieuwe neukertjes en mogelijk verwarrende signalen van jouw kant.
Vind ik dan.
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
Die vreet straks je hondje op.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Een echte slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta'squote:
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte slang.
En nee, slangen eten geen honden. Iig geen honden formaat Mastino.
Wtf betekent dat, Dommel?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta's
Zo goed?
Slangen zitten in een terrarium. Rattenslangen eten sowieso geen honden en een boa kan op een jonge leeftijd nog geen rat op, dus not to worryquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk opquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemdquote:
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk op
Slecht...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
Goodquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestDenk je echt dat ik een python van 4 meter in m'n huis kan houden? En daarbij, wil ik een boa, het grootste voer dat zo'n beest eet, is een konijn of zo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Wat voor kleurstof heb je?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
jonkies worden oudquote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
Nathquote:
Jaa, ik had het al gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor kleurstof heb je?
Meestal is het het makkelijkst om met een sateprikker een of meerdere keren in het potje verf te dippen en die dan af te vegen aan de marsepein. Dan dubbelvouwen en kneden.
Hier staan vast nog wel meer tips: Taarten en cupcakes decoreren #4
Oh schiet op zeg... Hoe denk je dat ik ben he?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jonkies worden oud
en is geen hond die je langs de snelweg dumpt omdat ie te oud is geworden
Daar zijn op joetoep heel leuke how-to's van te vinden.quote:
Deze ook al? http://www.deleukstetaarten.nl/quote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, ik had het al gevondenDank je iig!
en dat zeg je tegen een vrouwquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Deze ook al? http://www.deleukstetaarten.nl/![]()
Niet op dat forum foto's gaan kijken hoor!Je komt er nooit meer weg als je dat doet!
dan is het goedquote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schiet op zeg... Hoe denk je dat ik ben he?
Ik wil de slangen van jongs af aan zodat ik ze kan zien opgroeien. Slangen worden sowieso ouder dan een hond of kat, iets waar je rekening mee moet houden.
Met de site zelf ben je een avondje zoet maar toen ik dat forum ontdekt had heb ik me drie dagen alleen maar lopen vergapen aan alles wat ze daar maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat zeg je tegen een vrouw
tyfus, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met de site zelf ben je een avondje zoet maar toen ik dat forum ontdekt had heb ik me drie dagen alleen maar lopen vergapen aan alles wat ze daar maken.![]()
Kijk hoe zoet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat heb k niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zijn op joetoep heel leuke how-to's van te vinden.
Geen idee, ik heb het nog niet aangedurfd om het te proberen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tyfus, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig?
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op die post over je ex-vriendje.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveel me en heb geen zin om alles terug te lezen zodat ik mee kan praten.
hallo, kan ik niets aan doen dat ik de enige ben die in dit topic isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op die post over je ex-vriendje.![]()
En verder taart, marsepein, varkentjes, honden, slangen en dat was het.
Zoals je ziet zijn de mannen niet echt aanwezig vanavond anders had dat lijstje er heel anders uitgezien.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
maar, we worden nog druk vanavond.goede TT bedenken voor het 100e topic dit topic vol krijgen vanavond om Groningen/Nijmegen te kunnen volgen mij helpen met dingen uitdenken voor lootjes trekken <25 euro
Ik was aan het denken voor je lootje maar ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
dat had ik nog tussendoor gegooid maar daar werd niets mee gedaan
omdat het een leuke TT moet wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
TT bedenken voor 100e. Nu al?!
lieverdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was aan het denken voor je lootje maar ik weet het ook niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik voel me genegeerd hier
* rulerofdeath gaat R&P opzoeken
*kras kras*quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik voel me genegeerd hier
* rulerofdeath gaat R&P opzoeken
heb ik niet, net zoals de rest van AC/DCquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
Wat dacht je van de nieuwste CD van ACDC? Of heb je die al?
En wel naar het concert? Nep fanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik niet, net zoals de rest van AC/DC
quote:
Als je slechte nagels hebt, heb je meer aan een manicure setje hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nu dit:
mini vijlen setje
digitale multimeter
CD: Cradle of filth - Nymphetamine
Maak je niet drukquote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom mag ik het toch wel tof vinden
heb genoeg andere cd's
Onthoud dat dan ook even voor de volgende keer dat hij ineens weer zogenaamd lief tegen je komt doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke. Ja, ik ben het wel met jou eens. Maar wat San al heeft gereageert klopt wel.
en als een blokje staal een te scherpe hoek heeft?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je slechte nagels hebt, heb je meer aan een manicure setje hoor.
dat doe ik nooitquote:
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als een blokje staal een te scherpe hoek heeft?
Nu nog aftershave en sokken en je lijstje is compleet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nu dit:
mini vijlen setje
digitale multimeter
CD: Cradle of filth - Nymphetamine
quote:
vrouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.
sokken?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu nog aftershave en sokken en je lijstje is compleet.![]()
Heb je al in dat 'cadeautjes onder de ¤10,-' topic in FEE gekeken? Staan ook leuke suggesties in.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.
Nou, inderdaad. Paardrijden is ook niet bevorderlijk overigensquote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.
Je halve nagel eraf scheuren zodat het gaat ontsteken enzo is ook geen pretje... Nooit rond blijven lopen met open wonden bij je nagelsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah heb wel een keer een halve nagel eraf gehad omdat ik met mijn vingers te dicht bij een frees moest komen
maar dan knip ik mijn nagel en de rest groeit wel weer aan. ik ga mijn nagels niet vijlen
Mannen hebben altijd sokken op hun lijstje. Vraag me niet waarom. Dat is een van de mysteries van het man-zijn die ik nooit zal begrijpen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sokken?
aftershave heb ik nog wel
in dat topic heb ik al gekeken, maar staat niet zo veel in
quote:
Ik trek heel vaak mannen met kerst, maar er staan nooit sokken op?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd sokken op hun lijstje. Vraag me niet waarom. Dat is een van de mysteries van het man-zijn die ik nooit zal begrijpen.
het zat er nog net aan, dus de eerste paar dagen heb ik met dat stukje eraan rond gelopen. Wel met pleister eromquote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je halve nagel eraf scheuren zodat het gaat ontsteken enzo is ook geen pretje... Nooit rond blijven lopen met open wonden bij je nagels
Oooeeeh wat heeft mijn dokter me toen gepijndigd!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst
toen begon ik even heel raar te denkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst
maar als ik daar sokken op zet, en mijn vriendin heeft mij gekozen, dan krijg ik van die nichterige sokjesquote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst, maar er staan nooit sokken op?
En stonden die er wel, zou ik heel gemeen knalroze kopen en zogenaamd het bonnetje kwijtraken
dan wordt ie ineens wakkerquote:
ouwe mannetjes vind je lekkerder?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Nogal wiedes, want er klopt geen drol van die zinHet moet met Sinterklaas zijn
Kerst is zo'n speciale tijd van het jaar hequote:
Nee, zwartenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ouwe mannetjes vind je lekkerder?
Je vriendin heeft elk jaar zoiets van, take a hint.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar als ik daar sokken op zet, en mijn vriendin heeft mij gekozen, dan krijg ik van die nichterige sokjes
dat ik het uit moet maken en homo moet worden?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je vriendin heeft elk jaar zoiets van, take a hint.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wordt ie ineens wakker![]()
met die lange slurven?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen begon ik even heel raar te denken
Dik hequote:
daar ben ik ook altijd heel goed inquote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niks om te zeggen, maar open deuren intrappen kan ik heel goed.
Omg. Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dik heDik.
Oke, dit gaat nog eens heel fout. Ophouden maar
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoeldequote:
of kun je er ook over meepraten?quote:
Dat kwam zeker door het woordje kerstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of kun je er ook over meepraten?
ik denk omdat er stond 'met kerst'quote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam zeker door het woordje kerst
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de sneeuw de laatste jaren al plakkerig, maar nu snap ik het
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Komt door die komma, daardoor lees je dat zinsdeel eerst en pas na een korte pauze de rest.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ssstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandig. Want ik zat eerst de denken aan veel sjans met mannen
dat bedoelde je toch welquote:
lekker vroegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Maar jongens, ik ga naar bed.Morgen om 5.30 weer op.
hmmzquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik loop te kloten.
daar gaan we voorquote:
Nou dan vertel ik het wel aan jullie.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg Rikketik, is jouw schapendoes ook zo dom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou dan vertel ik het wel aan jullie.![]()
Anoek liep net heel vrolijk te doen dus ze kwispelde heel hard en ze was een beetje aan het ronddansen. En toen draaide ze zich ineens heel snel om en kreeg ze haar eigen staart tegen haar kop. En daar schrok ze heel hard van!![]()
En toen heeft ze vijf minuten staan snuffelen en zoeken waar die tik vandaan kwam.
Ik vind het stiekem wel erg grappig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Anoek liep net heel vrolijk te doen dus ze kwispelde heel hard en ze was een beetje aan het ronddansen. En toen draaide ze zich ineens heel snel om en kreeg ze haar eigen staart tegen haar kop. En daar schrok ze heel hard van!![]()
En toen heeft ze vijf minuten staan snuffelen en zoeken waar die tik vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een hond die achter z'n eigen staart aan rent is ook wel grappig om te zien
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel janken, maar ben best vrolijk tegelijk.
quote:
dacht ik alquote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Zoiets. Maar dan niet boos, maar janken
[..]
Honden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Stagelopen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
wat doe je morgenmiddag?
ojah, kloptquote:
ik doe soms ook nog andere gedeeltes van FOK! bekijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:15 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten wel wat sneller posten hoor... anders is ie niet vol straks
ONZ?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe soms ook nog andere gedeeltes van FOK! bekijken
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Zoiets. Maar dan niet boos, maar janken
Nee, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?
onder anderequote:
wist ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
luitjes ik ga zo slapen, tis druk geweestvoor de mannen
voor de dames
envoor MM, ze weet wel waarom
Nu je het zo zegt he... het lijkt er gewoon echt opquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
ja maar zo snel zijn we dus nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
als we doorposten zoals in 'live eredivisie uitslagen' dan zijn we om middernacht bij deel 94
helaas nietquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
luitjes ik ga zo slapen, tis druk geweestvoor de mannen
voor de dames
envoor MM, ze weet wel waarom
ik zou niet weten wat ik op het moment daar zou moeten doen.quote:
ik wil wel kinderenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik ben niet van plan ooit kinderen te nemen.
wel raak duiken, anders lig je er naastquote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel van plan om m'n bed in te duiken overigens...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik ben niet van plan ooit kinderen te nemen.
ik doe mijn bestquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel van plan om m'n bed in te duiken overigens...
Ik niet, schijtdozen, jankerds en bodemloze putten kwa energie en geld dat je erin steekt.quote:
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)quote:
tjah, je kunt er ook een hoop lol mee belevenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, schijtdozen, jankerds en bodemloze putten kwa energie en geld dat je erin steekt.
Zie bovenstaande post. Ik zie geen voordelenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)
lijkt mij wel lachen, paar van die koters.
Eredivisie live topics, mijn god. Gelukkig hoef ik die troep niet meer te modden. Altijd als Ajax verloor was er geen houden aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
als we doorposten zoals in 'live eredivisie uitslagen' dan zijn we om middernacht bij deel 94
geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook nog even helpen.
Volgende TT?
Like?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, je kunt er ook een hoop lol mee beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |