omdat het een leuke TT moet wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
TT bedenken voor 100e. Nu al?!
lieverdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was aan het denken voor je lootje maar ik weet het ook niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik voel me genegeerd hier
* rulerofdeath gaat R&P opzoeken
*kras kras*quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik voel me genegeerd hier
* rulerofdeath gaat R&P opzoeken
heb ik niet, net zoals de rest van AC/DCquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
Wat dacht je van de nieuwste CD van ACDC? Of heb je die al?
En wel naar het concert? Nep fanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik niet, net zoals de rest van AC/DC
quote:
Als je slechte nagels hebt, heb je meer aan een manicure setje hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nu dit:
mini vijlen setje
digitale multimeter
CD: Cradle of filth - Nymphetamine
Maak je niet drukquote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom mag ik het toch wel tof vinden
heb genoeg andere cd's
Onthoud dat dan ook even voor de volgende keer dat hij ineens weer zogenaamd lief tegen je komt doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke. Ja, ik ben het wel met jou eens. Maar wat San al heeft gereageert klopt wel.
en als een blokje staal een te scherpe hoek heeft?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je slechte nagels hebt, heb je meer aan een manicure setje hoor.
dat doe ik nooitquote:
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als een blokje staal een te scherpe hoek heeft?
Nu nog aftershave en sokken en je lijstje is compleet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nu dit:
mini vijlen setje
digitale multimeter
CD: Cradle of filth - Nymphetamine
quote:
vrouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja... ik zie het woordje vijl en dan denk ik aan nagels.
sokken?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu nog aftershave en sokken en je lijstje is compleet.![]()
Heb je al in dat 'cadeautjes onder de ¤10,-' topic in FEE gekeken? Staan ook leuke suggesties in.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.
Nou, inderdaad. Paardrijden is ook niet bevorderlijk overigensquote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die trouwens heel lelijk beschadigd kunnen worden door werken met staal en dan is een manicuresetje dondershandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |