Oh schiet op zeg... Hoe denk je dat ik ben he?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jonkies worden oud
en is geen hond die je langs de snelweg dumpt omdat ie te oud is geworden
Daar zijn op joetoep heel leuke how-to's van te vinden.quote:
Deze ook al? http://www.deleukstetaarten.nl/quote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, ik had het al gevondenDank je iig!
en dat zeg je tegen een vrouwquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Deze ook al? http://www.deleukstetaarten.nl/![]()
Niet op dat forum foto's gaan kijken hoor!Je komt er nooit meer weg als je dat doet!
dan is het goedquote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schiet op zeg... Hoe denk je dat ik ben he?
Ik wil de slangen van jongs af aan zodat ik ze kan zien opgroeien. Slangen worden sowieso ouder dan een hond of kat, iets waar je rekening mee moet houden.
Met de site zelf ben je een avondje zoet maar toen ik dat forum ontdekt had heb ik me drie dagen alleen maar lopen vergapen aan alles wat ze daar maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat zeg je tegen een vrouw
tyfus, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met de site zelf ben je een avondje zoet maar toen ik dat forum ontdekt had heb ik me drie dagen alleen maar lopen vergapen aan alles wat ze daar maken.![]()
Kijk hoe zoet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat heb k niet nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zijn op joetoep heel leuke how-to's van te vinden.
Geen idee, ik heb het nog niet aangedurfd om het te proberen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tyfus, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig?
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op die post over je ex-vriendje.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveel me en heb geen zin om alles terug te lezen zodat ik mee kan praten.
hallo, kan ik niets aan doen dat ik de enige ben die in dit topic isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op die post over je ex-vriendje.![]()
En verder taart, marsepein, varkentjes, honden, slangen en dat was het.
Zoals je ziet zijn de mannen niet echt aanwezig vanavond anders had dat lijstje er heel anders uitgezien.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
maar, we worden nog druk vanavond.goede TT bedenken voor het 100e topic dit topic vol krijgen vanavond om Groningen/Nijmegen te kunnen volgen mij helpen met dingen uitdenken voor lootjes trekken <25 euro
Ik was aan het denken voor je lootje maar ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
dat had ik nog tussendoor gegooid maar daar werd niets mee gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |