Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
Die vreet straks je hondje op.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Een echte slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta'squote:
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte slang.
En nee, slangen eten geen honden. Iig geen honden formaat Mastino.
Wtf betekent dat, Dommel?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta's
Zo goed?
Slangen zitten in een terrarium. Rattenslangen eten sowieso geen honden en een boa kan op een jonge leeftijd nog geen rat op, dus not to worryquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk opquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemdquote:
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk op
Slecht...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
Goodquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestDenk je echt dat ik een python van 4 meter in m'n huis kan houden? En daarbij, wil ik een boa, het grootste voer dat zo'n beest eet, is een konijn of zo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Wat voor kleurstof heb je?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
jonkies worden oudquote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
Nathquote:
Jaa, ik had het al gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor kleurstof heb je?
Meestal is het het makkelijkst om met een sateprikker een of meerdere keren in het potje verf te dippen en die dan af te vegen aan de marsepein. Dan dubbelvouwen en kneden.
Hier staan vast nog wel meer tips: Taarten en cupcakes decoreren #4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |