Mwa.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
je ex-vriendje?
zal wel gedumpt zijn door z'n neukertje
Laat hem lekker opdonderen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap m echt niet meer. Nu doet ie ineens heel lief
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 19:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Laat hem lekker opdonderen.
d'r is d'r ook een vrijgezelquote:
wat dacht je hoe we voor de vakantie gingen?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind dat wij een keiharde poging moeten doen tot het inhalen van het Groningen-topic en Nijmegen-topic.
Die zitten namelijk allebei al over de 200
Hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik zei t ook al toen ik nog niet vrijgezel wasquote:Op donderdag 13 november 2008 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
d'r is d'r ook een vrijgezel
Ik snap sowieso niet waarom hij blijkbaar bij jou in de buurt blijft hangen. Hij heeft het uitgemaakt, en ook nog op een lullige manier. En nu mag jij ook nog eens indirect meegenieten van zijn avontuurtjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn gevoelens laten dat niet toe.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hé!met jou kan ik pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hé!Grolsch graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
succes en tot vavavond ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben weg, autorijden en trainen
goede keuze mevrouwquote:
Eens...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom hij blijkbaar bij jou in de buurt blijft hangen. Hij heeft het uitgemaakt, en ook nog op een lullige manier. En nu mag jij ook nog eens indirect meegenieten van zijn avontuurtjes.
Ik kan er enigszins inkomen dat je een relatie met iemand met zoveel problemen niet kunt handelen maar daarna zo rond blijven hangen, contact blijven houden, je confronteren met zijn neukertjes en dan ook nog doen alsof hij om je geeft is gewoon wreed.
Dat maakt hem een ontzettende klootviool en die is echt geen enkele traan meer waard.
Natuurlijk, het is kut als je relatie uit gaat terwijl je nog heel veel om iemand geeft en dat is niet zomaar weg.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens...
Al kan ik het gevoel wel snappen, had het zelf ook. Of iig iets wat erop lijkt, met mijn ex.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is kut als je relatie uit gaat terwijl je nog heel veel om iemand geeft en dat is niet zomaar weg.
En ondanks dat hij degene is die het uit gemaakt heeft zal zijn gevoel ook niet opeens weg zijn. Maar hij heeft wel de rechten verspeelt om die tegenover haar te uiten op het moment dat hij het uitmaakte. Hij heeft haar enorm gekwetst, dat gebeurt nu eenmaal als je een punt achter je relatie zet en ik ga er maar vanuit dat hij dit liever ook niet had gedaan, maar het is gebeurt. En ze moet verder. En dan helpt het niet als je daar als uitmakende partner omheen blijft hangen, daar maak je het alleen maar moeilijker mee.
Als je ook maar een fractie voor je ex voelt als je ooit deed dan geef je die ex de ruimte om het verbreken van de relatie te verwerken.
Zonder dat die geconfronteerd wordt met je nieuwe neukertjes en mogelijk verwarrende signalen van jouw kant.
Vind ik dan.
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
Die vreet straks je hondje op.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een slang. Now more than ever.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Een echte slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een echte slang, of een metafoor voor iets anders?
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta'squote:
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte slang.
En nee, slangen eten geen honden. Iig geen honden formaat Mastino.
Wtf betekent dat, Dommel?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pass mij doekoe voor nieuwe krossies en gruwelijke patta's
Zo goed?
Slangen zitten in een terrarium. Rattenslangen eten sowieso geen honden en een boa kan op een jonge leeftijd nog geen rat op, dus not to worryquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk opquote:Op donderdag 13 november 2008 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Honden worden geboren als pupjes en die passen er best wel in.![]()
Zo'n lief schattig wollig knuffelig pupje, en dan HAP!
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemdquote:
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestquote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er was er laatst een die aan een hert ofzo begonnen was. dat kreeg ie net niet op. maar zo'n mastino kan een python gemakkelijk op
Slecht...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef mij geld voor nieuwe kleren en mooie schoenen. Dat soort taal wordt ook wel slang genoemd
Goodquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj neet normaal könt kuier'n dan maj wa 'n deur wieder.
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook naar de lengte kijken van zo'n beestDenk je echt dat ik een python van 4 meter in m'n huis kan houden? En daarbij, wil ik een boa, het grootste voer dat zo'n beest eet, is een konijn of zo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doen die konijnen met jou als je ze probeert te voeren aan de slang.
[ afbeelding ]
Wat voor kleurstof heb je?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
jonkies worden oudquote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai
Zo'n konijn is toch pas geschikt voor oudere slangen, ik wil jonkies
@Kirsten, jij weet veel, hoe kan ik het beste marsepein een kleurtje geven? Ja, met kleurstof, maar moet ik dat erin kneden, verven? Help?
Nathquote:
Jaa, ik had het al gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor kleurstof heb je?
Meestal is het het makkelijkst om met een sateprikker een of meerdere keren in het potje verf te dippen en die dan af te vegen aan de marsepein. Dan dubbelvouwen en kneden.
Hier staan vast nog wel meer tips: Taarten en cupcakes decoreren #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |