Je halve nagel eraf scheuren zodat het gaat ontsteken enzo is ook geen pretje... Nooit rond blijven lopen met open wonden bij je nagelsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah heb wel een keer een halve nagel eraf gehad omdat ik met mijn vingers te dicht bij een frees moest komen
maar dan knip ik mijn nagel en de rest groeit wel weer aan. ik ga mijn nagels niet vijlen
Mannen hebben altijd sokken op hun lijstje. Vraag me niet waarom. Dat is een van de mysteries van het man-zijn die ik nooit zal begrijpen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sokken?
aftershave heb ik nog wel
in dat topic heb ik al gekeken, maar staat niet zo veel in
quote:
Ik trek heel vaak mannen met kerst, maar er staan nooit sokken op?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd sokken op hun lijstje. Vraag me niet waarom. Dat is een van de mysteries van het man-zijn die ik nooit zal begrijpen.
het zat er nog net aan, dus de eerste paar dagen heb ik met dat stukje eraan rond gelopen. Wel met pleister eromquote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je halve nagel eraf scheuren zodat het gaat ontsteken enzo is ook geen pretje... Nooit rond blijven lopen met open wonden bij je nagels
Oooeeeh wat heeft mijn dokter me toen gepijndigd!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst
toen begon ik even heel raar te denkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst
maar als ik daar sokken op zet, en mijn vriendin heeft mij gekozen, dan krijg ik van die nichterige sokjesquote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek heel vaak mannen met kerst, maar er staan nooit sokken op?
En stonden die er wel, zou ik heel gemeen knalroze kopen en zogenaamd het bonnetje kwijtraken
dan wordt ie ineens wakkerquote:
ouwe mannetjes vind je lekkerder?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Nogal wiedes, want er klopt geen drol van die zinHet moet met Sinterklaas zijn
Kerst is zo'n speciale tijd van het jaar hequote:
Nee, zwartenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ouwe mannetjes vind je lekkerder?
Je vriendin heeft elk jaar zoiets van, take a hint.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar als ik daar sokken op zet, en mijn vriendin heeft mij gekozen, dan krijg ik van die nichterige sokjes
dat ik het uit moet maken en homo moet worden?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je vriendin heeft elk jaar zoiets van, take a hint.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wordt ie ineens wakker![]()
met die lange slurven?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen begon ik even heel raar te denken
Dik hequote:
daar ben ik ook altijd heel goed inquote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niks om te zeggen, maar open deuren intrappen kan ik heel goed.
Omg. Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dik heDik.
Oke, dit gaat nog eens heel fout. Ophouden maar
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoeldequote:
of kun je er ook over meepraten?quote:
Dat kwam zeker door het woordje kerstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of kun je er ook over meepraten?
ik denk omdat er stond 'met kerst'quote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam zeker door het woordje kerst
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de sneeuw de laatste jaren al plakkerig, maar nu snap ik het
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Komt door die komma, daardoor lees je dat zinsdeel eerst en pas na een korte pauze de rest.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ssstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandig. Want ik zat eerst de denken aan veel sjans met mannen
dat bedoelde je toch welquote:
lekker vroegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Maar jongens, ik ga naar bed.Morgen om 5.30 weer op.
hmmzquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik loop te kloten.
daar gaan we voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |