Dat kwam zeker door het woordje kerstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of kun je er ook over meepraten?
ik denk omdat er stond 'met kerst'quote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam zeker door het woordje kerst
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de sneeuw de laatste jaren al plakkerig, maar nu snap ik het
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat echt even te denken hoe ze dat bedoelde
dacht niet direct aan het lootjes trekken
Komt door die komma, daardoor lees je dat zinsdeel eerst en pas na een korte pauze de rest.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct door, totdat ik even beter posts ging doorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ssstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandig. Want ik zat eerst de denken aan veel sjans met mannen
dat bedoelde je toch welquote:
lekker vroegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Maar jongens, ik ga naar bed.Morgen om 5.30 weer op.
hmmzquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik loop te kloten.
daar gaan we voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |