quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)
lijkt mij wel lachen, paar van die koters.
dan is het goed. stel je voor...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
Zag het ja.
Heb al in FB aangegeven. Jullie kunnen rustig gaan slapen.
hmm, tjah.daar kan ik me meer bij voorstellen dan dat van San. maja ieder z'n eigen keuzequote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee.
En verder mijn gezondheid en erfelijkheid waardoor ik het sowieso niet echt een goed plan vind.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, voor zover ik dat kan.
Doei
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, tjah.daar kan ik me meer bij voorstellen dan dat van San. maja ieder z'n eigen keuze
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, voor zover ik dat kan.
Doei
het staat zelfs op www.biertafel.euquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, ik zie de koppen al staan in de Tubantia.
Iemand al een persbericht naar RTV Oost gestuurd?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een schattig diertje! Slang of een vogelspin ofzo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het staat zelfs op www.biertafel.eu
ik heb juist geen hekel aan kinderen. kan het meestal wel met ze vinden.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Ik heb gewoon een schijthekel aan kinderenEn ik sta er echt niet om te springen ze uit te poepen. Doe mij maar een schattig diertje! Slang of een vogelspin ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
had toch de ftp en de editor nog los staanquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het staat zelfs op www.biertafel.eu
bliksemsquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef Samzz het volgende:
Ja. Maar dat is niet 7 dagen per week 24 uur langIk krijg na drie a vier uur met kinderen al moordneigingen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb juist geen hekel aan kinderen. kan het meestal wel met ze vinden.Ik niet, ik kan echt niks met kinderen. Dat is gelukkig meestal wederzijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
davidquote:
truste lambalquote:
quote:
Dat heb ik dus ook... ze willen altijd aan m'n haar zitten, of met m'n potloden kleuren. Bah.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan echt niks met kinderen. Dat is gelukkig meestal wederzijds.
joah, maar normaal gesproken hoef ik daar niet in te kijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi David![]()
Trusten Timo![]()
Dat lijstje is goed hè Wouter?
quote:TWENTE GETROFFEN DOOR GRUWELIJKE, MONSTERLIJKE BLUNDER!
Buurvrouw dacht dat er een UFO in haar tuin was geland.
WORLDWIDEWEB- Op het grootste interactieve forum van Nederland, FOK!, heeft een schavuit juist de Twentse samenleving ten schande gemaakt. De 22-jarige user, B. uit W., heeft een grove blunder begaan door de topictitel met een verkeerd nummer te plaatsen. Zoals u begrijpt staat het forum op zijn kop, onze verslaggever was ter plaatse om de stemming te peilen.
Wouter: ''Het is werkelijk waar een schande voor deze topicreeks. We hebben ommeunig veel schik met mekander, al bijna 100 topics lang en dan weet zo'n schurk de stemming te ruineren zo vlak voor ons jubileum.''
Kirsten: ''Ik behoor tot de oudjes van het topic en heb al het nodige meegemaakt in mijn leven, maar ik vrees dat ik de slaap niet kan vatten vanavond. Zelfs een bourgoundier als ik heb de komende dagen geen eetlust na dit voorval.''
Remco: ''Ik lag al lekker op 1 oor omdat de wekker weer vroeg gaat, maar opeens hoorde ik zelfs de alarmbellen rinkelen. Ongelooflijk, het lawaai overtrof zelfs de dagelijkse avondspits in het stedelijke Haaksbergen.''
San: ''Mijn paard was net verlost van haar pijnlijke bek, begon zej vanavond opeens weer te hikken als een paard. U begrijpt dat het een enorme shock was, dat allemaal vanwege ene B. uit W.
Wordt vervolgd...
dat kanquote:
Valt mee. Half 10quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
maar morgen moet je vroeg op onie?
dat valt inderdaad meequote:
En schattige dingen doen en ik ben niet van de schattig. En ze hebben ook altijd domme humor maar daar moet je als volwassene dan maar om lachen omdat het een kindje is. Ik mot helemaal niks, dat kind maakt een stom grapje en stomme grapjes maken wordt niet gewaardeerd en er wordt al helemaal niet om gelachen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... ze willen altijd aan m'n haar zitten, of met m'n potloden kleuren. Bah.
Ja, mijn planning 9 uur, vanwege douchen enzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt inderdaad mee
mijn planning is om er morgen rond 8 uur uit te gaan
Dát dus! BIjna niemand mag aan mijn haar zitten en dan zal ik zo'n klein kreng met plakkerige handjes wel in m'n haar laten woelen? Ja hoor...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En schattige dingen doen en ik ben niet van de schattig. En ze hebben ook altijd domme humor maar daar moet je als volwassene dan maar om lachen omdat het een kindje is. Ik mot helemaal niks, dat kind maakt een stom grapje en stomme grapjes maken wordt niet gewaardeerd en er wordt al helemaal niet om gelachen.
En ik vind dat 'kunstwerk' ook niet mooi en daar ga ik niet om liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |