mulderstraatquote:
Chocoladequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.
Freelance persfotograaf hè. En jij bent zeker handig met Googlequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
jij maakt graag foto's?
Is het aan het einde van de dag ook goed? Dan heb ik het de volgende ochtend nog in mijn maag zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef Fems het volgende:
Maar je begint je dag niet goed. Niks kan de kracht van hagelslag op je brood bij het ontbijt overbruggen.
Tafelen bij een potje basketbalquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Fems het volgende:
Nee, is niet goed!
maar jongs, ik ben weg, ik moet tafelen bij basketbal!
fijne avond
ik woon midden in de hoeve zelf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef Fems het volgende:
Rudolf, ik ben een vrouw, ik weet geen straten.
Kant van haaksbergen? Tegenover de tent bij zomerfeesten? etc. etc.
veel plezier. en bel je me?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Fems het volgende:
Nee, is niet goed!
maar jongs, ik ben weg, ik moet tafelen bij basketbal!
fijne avond
misschien score bijhouden?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tafelen bij een potje basketbalDit ga je me nog uitleggen. Hier is meer aan de hand
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:14 schreef Bob-B het volgende:
Binnenkort weten we je werkgever en ben je onze bitch
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik blij dat niet bij elke persfoto mijn naam onder staat. Dit is maar het topje van de ijsberg
inderdaad.quote:
om te beginnen RTV oostquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je maar een stapje voor zijn? Als je nieuws hebt (en het is idd nieuwswaardig) dan kun je het in een aantal media in Twente aantreffen. Welke? Go Sherlock!
dat ze daar 3 man voor nodig zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:18 schreef Fems het volgende:
[..]
inderdaad.
Wedstrijd van heren 1, moeten drie mensen achter de tafel zitten. 1 iemand houdt de 24 seconden bij. 1 iemand houdt de punten bij op papier en 1 iemand houdt de klok bij en de punten op het grote scorenbord.
Typisch Hof van Twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |