Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Femsquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Fems het volgende:
Hey mensen van het goede leven
ik kom morgen nog in goorquote:
nu bega je een foutquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Fems
Welkom
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Fems. Zo geweldig lekker. Fems, Fems, Fems
Welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Je komt in de buurtquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Bob-B het volgende:
Ik doe nog een gok, Leonoy, Lucien of Yavuz
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!
doe maar gewoon wouterquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
W. / Walter(t) / Wouter(t) / Wouterrrrrr
wat je zelf wilt
een lekker stukje chocolade toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doen
Je bent geen hagelslag hoor
Ah, dan moet ik wellicht de vrienden van z'n hyves induiken, opzoek naar een exotische naam die niet zo vaak voorkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je komt in de buurtDat was een goede maat van me op de basisschool
juistquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een lekker stukje chocolade toch?
quote:
Ach, als ik hagelslag zou zijn, pure natuurlijk, zou ik mezelf al opgegeten hebben en nu niet hier op dit forum zitten!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat denktie wel niet om jou in een reclame liedje te doen
Je bent geen hagelslag hoor
wat jij wilquote:
Nou en of. Elke dag een boterhammetje met hagelslagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Fems het volgende:
Onbekende, ik hoop dat je tevens geniet van het leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Motorquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor het werk hoor. en dan 's middags na het werk naar enschede voor motorrijles
Go for it Sherlockquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ah, dan moet ik wellicht de vrienden van z'n hyves induiken, opzoek naar een exotische naam die niet zo vaak voorkomt.
quote:Eigenlijk ben ik geboren op 3 mei 1977, maar wat Hyves er van gemaakt heeft is helemaal briljant!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou en of. Elke dag een boterhammetje met hagelslag
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is chocola lekker. Ik ben er bijkans verslaafd aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:52 schreef Fems het volgende:
Maar ik vind het een eer dat hij mij vergelijkt met hagelslag. Aangezien hagelslag chocola is, en chocola lekker is.
Maar het is wel zonde dat je je dag niet begint met een heerlijk bammetje met hagelslag. Je mist iets.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk is chocola lekker. Ik ben er bijkans verslaafd aan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Bob-B het volgende:
GEVONDENIk vond een regel op die site en die matchte gewoon keihard
[..]
ik zei ook wat tegen jouquote:
Er zijn ergere dingen. Zie een paar regels bovenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Fems het volgende:
Maar het is wel zonde dat je je dag niet begint met een heerlijk bammetje met hagelslag. Je mist iets.
alsof er wat boeiends te zien is op je hyves....alhoewel, ik heb je volledige naam nog niet gegoogledquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Zie een paar regels boven
Ik zal hem geheim houden vreemdelingquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
had jij al geantwoord?quote:
Nog meer shit wat naar boven komt drijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:02 schreef Bob-B het volgende:
alsof er wat boeiends te zien is op je hyves....alhoewel, ik heb je volledige naam nog niet gegoogled
Hé hé, dat ik niet elke dag hagelslag eet wil niet zeggen dat ik een dag oversla zonder chocolaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Fems het volgende:
Jammer, dat jij niet de kracht van chocolade proeft. Dat jij niet met de kracht van chocolade je dag begint. Het spijt me voor me, ik hoop dat je het licht ooit nog ziet.
jij maakt graag foto's?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
is goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee.. spreken we af tussen haaksbergen en de hoeve?
Maar je begint je dag niet goed. Niks kan de kracht van hagelslag op je brood bij het ontbijt overbruggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hé hé, dat ik niet elke dag hagelslag eet wil niet zeggen dat ik een dag oversla zonder chocola![]()
Sigaretten kan ik nog laten staan, maar chocola.........![]()
![]()
Waar woon je trouwens in de hoeve?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed
maar ik wil je anders ook wel op komen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |